duminică, 15 noiembrie 2009

Premiul Prieteniei


Prietenie ! Acest premiu il acord Stefaniei , http://creeatie.blogspot.com/.

Stefy, in afara de faptul ca ai un blog cu teme variate, in care predomina subiecte care tin de arta, stii sa pretuiesti sinceritatea si adevarul.In plus de asta ai indraznit sa spargi limitele virtualului si mi-ai facut deosebita bucurie, sa te cunosc personal si sa te imbratisez la propriu, in cele doua vizite pe care mi le-ai facut . Esti un om deschis si desi s-ar spune ca intre noi este o 'diferenta'de varsta , te consider "prietena" si vreau sa-ti multumesc pentru-ca atunci cand simt ca am nevoie de sprijin, esti intotdeauna aici, cu un telefon si cateva vorbe 'destepte', ori cu rasul zglobiu care ma ajuta sa vad zambetul vietii, printre norii ce stii sa-i imprastii cu verde crud, trezit in razele soarelui din zori. Dumnezeu sa te binecuvanteze Stefy draga mea!
Te astept sa -ti ridici Premiul Prieteniei pe care ti-l ofer cu drag, Elena.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Stefania!

Urmatorul Premiu va fi acordat Duminica 29 Nov.

16 comentarii:

nakudo spunea...

m-ati facut sa plang de bucurie.In primul rand pentru cum e realizat premiul si tot in primul rand ..ha-ha pentru increderea si dragostea ce mi-o daruiti.Santeti un om pe cinste,destupat la creier,care vede dincolo de aparente,un luptator,o fiintaplina de dragoste si toleranta si vreau sa spun ca sant zi de zi langa dumneavoastra asa cum santeti si dumneavoastra cu mine.Santeti printre puntinii oameni in care am incredere deplina,care m-a facut sa ma deschid complet,sa fiu sincera si asa cum sant eu...VA IUBESC mult..mult..nu pot spune prin cuvinte si asa ca la Cesc mi-ar place sa traiti vesnic(intai aiciHA_HA)si sa fie toti oamenii ca dumneavoastra..va sarut...si nu pot spune decat saru mana doamna,in adevaratul sens de doamna.

dyanna spunea...

Cu siguranta il merita.Felicitari Stefania !

nakudo spunea...

multumesc draga dayanna..nu-l merit..doar ca doamna Elena vede ce am sa devin intr-o zi...si eu o cred ca ea vede tare bine...acum inca nu-l merit...dar ma bucur de el si de faptul ca am prieten un om minunat ca ea...saru mana

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ti l-am daruit cu mare drag si iti multumesc pentru ca ai primit si l-ai afisat la tine pe blog.
Este semnul Prieteniei adevarate , sa nu uiti asta Stefy draga mea . O duminica ferice sa ai, plina de Lumina.

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Chiar il merita.Dar Premiul isi va continua drumul spre alti si alti prieteni, asa cum am mai zis.Inima mea este deschisa pentru florile prieteniei!
Imbratisari draga mea trimit spre tine, Elena!

mmary spunea...

Felicitari Stefania...:)

Wiliam Arthur Ward spunea:

"Un prieten adevarat iti stie slabiciunile,dar iti arata calitatile,iti simte temerile , dar iti intareste credinta,iti cunoaste ingrijorarile,dar iti elibereaza spiritul,iti recunoaste delectele dar iti subliniaza posibilitatile."

Eu cred , doamna Elena, ca intre dumneavoastra si Stefania respira chiar o astfel de prietenie...frumos...

Dumnezeu sa va binecuvanteze !:)

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ba meriti cu prisosinta draga mea si atat.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Am multi prieteni aici in virtual si fiecare are locul special in inima mea.
Multumesc mult pentru cuvintele tale balsam pentru suflet. Binecuvantare in EL iti doresc scumpa mea!

orianda spunea...

Felicitari Stefy! Intotdeauna meriti un premiu venit din partea doamnei Elena! Si daca ea zice ca e pentru tine si nuuumai pentru tine, atunci asa este! Iti ramane doar sa te bucuri!!!!
Inca o data felicitari! ;;)

Geocer spunea...

Felicitari, nakudo.
Elena, o mica observatie : Stefy scrie creatie intr-un fel absolut propriu (cu 2 de e) ceea ce face ca link-ul tau sa nu functioneze.

elena marin-alexe spunea...

Orianda -
Sa stii ca premiul va merge si la alti prieteni ai mei, dar pe rand.Am explicat intr-o postare ceva mai in urma. Te pup draga mea prietena draga!

elena marin-alexe spunea...

Geocer -Multumesc draga Geocer.Atentionarea ta a venit la fix. Graba...ca sa fac.

nakudo spunea...

hai ma geocer...ca stii ca scriu creeatie..asa pentru ca ,virgula adica,tata iar vii si ma corectezi,creatia perfecta ,aia cu un singur e-apartine divinitatii...esti un om minunat geocer..si stii asta
multumesc tuturor pentru urari...ei,na ma simt vedeta...o sa-mi pun doua trese si coronita...va imbratisez pe toti cu mare drag.

doamna elena-am trecut sa va poop,sa vad iar copiii minunati care ii aveti....si sa va aduc aminte ca nu-s..clonata...ha-ha...pooop cu multa dragoste

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Mai fata draga te-as clona eu, ca sa am si eu o Stefy aici cu mine, la rau si la bine....
Pupici!

Geocer spunea...

Stefy, eu nu pe tine te-am corectat. Am facut doar ca link-ul sa mearga. Si cine face lucrurile sa mearga, merita o bere !

elena marin-alexe spunea...

Geocer-
Multumesc , desi mai terziu.