duminică, 22 noiembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Prietenie! Acest premiu il acord lui Florin . http://spunetitacerea.blogspot.com

Despre tine Florin nu pot vorbi decat de bine cum se zice. Dar de bine la superlativ ! Cred ca faci parte dintr-o categorie de oameni inaintea carora pe drept cuvant poti exclama: Jos palaria !
Ce calitati ti-am descoperit in timp si de ce te consider unul dintre prietenii din virtual ? Pai, dragul meu in primul rand caracterul tau este de o calitate superioara. Esti foarte altruist .
Aceasta calitate m-a uimit peste masura, caci fie vorba intre noi, cine se mai oboseste in zilele noastre sa-ti faca bine? Si cine se straduieste pentru asta, mai ales cand nu te cunoaste personal. Esti un om , un prieten adevarat, pe al carui umar pot sa-mi plec fruntea in siguranta. Gestul tau de a ma ajuta cu calculatorul, mi-a deschis noi orizonturi prin care sa pot vedea altruismul la purtator. Sa mai amintesc si de camera web si castile primite de la tine, in urma concursului pe care l-ai initiat, dar si de frumoasele versuri care insotesc diploma .
Apoi sinceritatea cu care povestesti pe blog unele perioade ale vietii tale din trecut, nu tocmai 'ortodoxe', cu un talent si un sarm deosebit, fara teama ca ti-ar pata aura, ci cu autentica nonsalanta a unui om adevarat, care spune raului rau si binelui bine.
Mai pot adauga si frumusetea cu care inima ta vorbeste prin frumoase versuri despre credinta ta in Isus Hristos.
Cu mare placere iti daruiesc acest Premiu al Prieteniei, Florine ! Il meriti Prietene!
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Urmatorul Premiu va fi daruit pe 29 Nov.

17 comentarii:

nakudo spunea...

draga Florin sa fii binecuvantat cu toara familia...esti un om deosebit pe care ma bucur ca l-am cunoscut...meriti acest premiu cu varf...nu asa...sa te bucuri de simbolul sau.Doamna Elena in zi de duminica va imbratisez cu dragoste si va zic ca doaratat veni si la mine sa manjeasca totul la,,besa me"nu-i bai...Dumnezeu e total si nu-mi cenzurez comentariile....va sun..pup

Lisandru Cristian spunea...

Un premiu excelent, de o frumuseţe aparte... PRIETENIA SINCERĂ ar trebui să ne guverneze pe toţi...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Fii vesela draga mea caci era si timpul sa te calce si pe tine. doaratat?
Te 'ubec' si te pup scumpa mea !

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Florin este un adevarat exemplu al prieteniei, dar nu este singurul, caci premiul meu va pleca si la alti prieteni dragi si merituosi!
Seara frumoasa !

nakudo spunea...

=))...ma bucur...dar tot l-am clca cu motocicleta daca nu m-as raporta la Dumnezeu...si eu va ubesc...de faptul ca santeti foarte culta si imbunatatitui cultura:))

compadvice spunea...

Multumesc doamna draga pentru aprecierea dvs. si ma simt onorat de aceasta diploma care vine sa pecetluiasca prietania noastra.
Multumesc pe aceasta cale si Stefaniei pentru cuvintele calde la adresa mea si in legatura cu poblema lui Doaratat,o sa vin curand cu o solutie.
Cu stima Florin!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ce sa facem ...daca il iubim pe Dumnezeu, mai suportam si astfel de magarii. Si oricum chiar daca il calci pe asta ....apare altul. :))

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Dragul meu , desi esti printre cei mai proaspeti prieteni ai mei, ti-ai castigat locul binemeritat.
Oare o fi vreo sansa pentru a scapa de ...?
Dumnezeu sa te binecuvanteze dragul meu!

Carmen spunea...

Intr-adevar,Florin este un om minunat,un adevarat OM.

Carl Bruce spunea...

Hello Elena,
It is ironic that today I stumbled upon your blog and I am very glad that I did. First I would like to say that this passage is one of the most beautiful thoughts that have have read in a long time today, it touched me and I thank you for sharing it.
Elena, You know I read something today that I think you might enjoy it I will pass it along to you.
QUOTE: Success, Emerson
"To laugh often and much, to win the respect of intelligent people and the affection of children, to earn the appreciation of honest critics and endure the Betrayal of false friends, to appreciate beauty, to find the best in others, to leave the world a little better, whether by a healthy child, a garden patch or a redeemed social condition; to know even one life has breathed easier because you have lived. This is the meaning of success. "
This was so meaningful to me.
The Ironic thing was that I just started a blog on TypePad today. And as I was thinking what to name it and needed to be in tune with why I wanted to do it. I wanted to do something easy in mind, beautiful and light. In short I named it "My Walk". Interesting so close to yours.
I look forward to reading more of your work here.
Regards,
Carl

elena marin-alexe spunea...

Carl Bruce -
Thanks for visiting and your feedback.
God bless! We wait with pleasure before.
You are welcome!

Carmen spunea...

Ma alatur cu toata inima la cele scrise de dumneavoastra.Florin,este un om minunat.

mmary spunea...

Am ajuns si eu cu intarziere sa-l felicit pe Forin ,insa am "motivare" deoarece ieri am facut parte din Biroul unei sectii de votare...
Doamna Elena , subscriu cu mult drag tuturor cuvintelor pe care le-ati scris despre Florin deoarece exact asa l-am perceput si eu : un suflet frumos intr-un om minunat:)...

Felicitari pentru premiu Florin ,il meriti !

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu PRIETENIA SA !

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Multumesc .Iti doresc o saptamana plina de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Imi place concluzia ta :un suflet frumos intr-un om minunat:)...
Asta este Florin si sa-l inconjuram cu prietenia noastra caci merita!
O saptamana senina cu pace multa in inima iti doresc draga prietena!

Rappa_ru' spunea...

Foarte meritat premiul:)...un om in adevaratul sens al cuvantului:)...felicitari:)

elena marin-alexe spunea...

Andrei -
Merita si stim amandoi asta! O seara buna prietenul meu mai tanar!