sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Premiul ! Acest premiu va pleca la Mary!
http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/


Draga mea Mary, despre tine as putea sa scriu pana maine dimineata si tot ar mai ramane ceva de spus. Imi place la tine foarte mult faptul, ca nu ai fost doar pasagera pe blogul meu , ci ai ramas o cititoare fidela si de fiecare data ai lasat acolo o urma a trecerii tale, incarcata de spirit si presarata cu sinceritate.Cand a fost sa-mi spui ceva care venea oarecum in contradictie cu parerea mea, ai spus clar dar cu multa discretie si cu o franchete care te onoreaza .
Ai fost prezenta la bucuriile mele , la tristetile mele, la aniversarile din familia mea, ti-ai incalzit sufletul impreuna cu mine la versurile mele, la desenele mele.
Cred ca daca nu ti-as mai gasi numele pe la mine...as fi foarte trista, caci eu chiar te consider prietena mea.
In ce priveste blogul tau este pentru mine o oaza de "IUBIRE" unde imi pot racori de multe ori sufletul .Esti o fiinta prin care trece iubirea si electrizeaza tot ce atinge, chiar si in aceasta lume a virtualului.
Cuvintele tale pline de iubire, intr-o lume unde ura castiga teren, sunt ca rasariturile de soare pline de lumina si nadejde la viata! Dragostea ta fata de Mantuitorul Isus Hristos iti da o aura pe care scrie adevaratul tau nume : Fiica lui Dumnezeu.

Iti daruiesc acest Premiu al Prieteniei din tot sufletul , caci" Meriti".
Dumnezeu sa te binecuvanteze draga Mary!

Urmatorul premiat va fi pe data de 6 Dec.2009.

17 comentarii:

mmary spunea...

Va multumesc frumos doamna Elena...:)...ma simt onorata...

Deoarece "sinceritatea" s-a contopit cu sufletul meu trebuie sa va marturisesc ca ma asteptam sa-mi daruiti acest frumos premiu ( si eu va consider prietena mea si am simtit ca ma considerati la fel ...astfel de lucruri se simt ...:)...sunt evidente ...), insa, sincer, nu ma asteptam la o asemenea caracterizare...Purul si atat de gratiosul sentiment care mi-a imbratisat inima ,cu suavele soapte, mi-a infiorat fiinta facand-o sa pluteasca asemeni unei miresme minunate printre cuvintele imbracate atat de frumos de " draga mea pictorita"...aveti talent draga mea doamna , m-ati facut sa par mult mai frumoasa decat sunt ,insa ati rostit si un adevar pe care nu am cum sa nu-l recunosc :

Sunt fiica lui Dumnezeu,iar dumneavoastra sunteti surioara si prietena mea...si ii multumesc Bunului Dumnezeu ca v-am intalnit.:)

Acum o sa va imbratisez delicat si tandru...simtiti? fiecare joc al pulsului e o soapta a prieteniei care se aude tare ,tare in sufletul si inima mea...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale...

...si inca ceva:

Va multumesc cu iubire din Iubirea Lui . :)

EmmE spunea...

Off topic: te intereseaza un link exchange?

nakudo spunea...

il meriti cu adevara draga Mary...pentru ca numai cuvinte de lauda am auzit despre tine si imi place viziunea ta de a darui doar frumos,capacitatea de a simti mereu Dragostea Lui indiferent de mizeriile care ne inconjoara.Toate respectele mele si o duminica frumoasa.Va imbratisez doamna Elena...v-am visat toata noaptea si continusem discutia pana dimineata...fascinant=))

FleurduMay spunea...

Felicitari Mary:D

Lisandru Cristian spunea...

Felicitări pentru premiu, Mmary... Îl meriţi din plin!

tasha spunea...

Frumos,e atat de emotionant tot ce simtiti,va imbratisez pe amindoua si va doresc cat mai multe prietenii de o astfel de factura!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cu sinceritate iti spun ca am prieteni buni si ca tu esti printre ei.Salutari voua cu mult drag de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

EmmE -
Bine ai venit oe "hai la plimbare"! Nu prea sunt familiarizata cu tarmenii de pe net, asa ca nu am inteles dorinta ta. Am sa te vizitez curand pe blog.Te imbratisez cu drag! :)

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
O zi binecuvantata sa ai! :)

elena marin-alexe spunea...

Mmary -
Scumpa mea cuvintele tale mi-au incarcat de multe ori inima si mi-au turnat mangaiere in suflet. Ma simt onorata de prietenia ta si chiar daca 'religia' nu ne uneste, exista ceva mai Inalt, Maret, Atotputernic, care si-a pus sangele sfant peste inimile noastre si le-a sigilat prin Dragoste.
Acest Isus care ne uneste sa te binecuvanteze cu intreaga familie. Multe imbratisari calde din Vrancea, cu prietenie sorei mele.:-*

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Draga mea trimit spre tine un strop de bucurie si pace intr-o duminica frumoasa! Multumesc si te pup!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Scumpa mea tie iti dedic prima postare cu muzica de pe you tube. Te imbratisez cu toata caldura inimii mele si ma opresc deoarece nu gasesc cuvintele potrivite...pentru ce simt acum pentru tine scumpa mea Stefy.
Iar te pup...:X :X :X

mmary spunea...

Stefy, iti multumesc frumos, insa daca se aude doar de bine despre mine ceva nu este in regula pentru ca eu chiar nu sunt asa cum par...ceea ce vedeti voi sunt dorintele inimii mele insa faptele sunt atat de saracacioase incat imi e rusine de mine...

Cristian, Tasha, FleurduMay , va multumesc frumos...

Draga doamna Elena, datorita acestei postari pe care mi-ati dedicat-o , am inteles un lucru foarte important in ceea ce ma priveste :

sunt atat de departe de adevarata smerenie !

De ce spun acest lucru? deoarece daca as fi fost cu adevarat smerita nu m-ar fi bucurat frumoasele si atat de caldele cuvinte pe care mi le-ati adresat, stiind ca nu le merit, insa sufletul meu a fost infiorat si s-a bucurat si va multumesc cu soapte inaltate din cele mai profunde sanctuare ale fiintei mele...

Acest premiu s-a voit a fi un dar , un ecou al prieteniei ce ne leaga, iar faptul ca aceasta prietenie e binecuvantata de Blandul Isus e chiar aceasta descoperire pe care am facut-o:

sunt lipsita de adevarata smerenie !

Dincolo de sentimentele gingase pe care mi le-ati daruit descoperirea pe care am facut-o mi se pare cel mai pretios dar , iar eu, prietena dumneavoastra :

Va multumesc rugandu-L pe Dumnezeu sa va binecuvanteze familia si toti prietenii !

O noapte impreuna cu EL va doresc !

Carmen spunea...

Aveti dreptate,Mary este"o oaza de "IUBIRE" unde imi pot racori de multe ori sufletul .Esti o fiinta prin care trece iubirea si electrizeaza tot ce atinge, chiar si in aceasta lume a virtualului.
Cuvintele tale pline de iubire, intr-o lume unde ura castiga teren, sunt ca rasariturile de soare pline de lumina si nadejde la viata! Dragostea ta fata de Mantuitorul Isus Hristos iti da o aura pe care scrie adevaratul tau nume : Fiica lui Dumnezeu."

Eu intotdeauna am vazut in Mary un adevarat luceafar al iubirii pe cerul lui Dumnezeu.Iubirea si dragostea ei pentru Iisus imprastie raze peste tot pe unde trece.Te iubesc Mary!

Rappa_ru' spunea...

Felicitari amandurora:)

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Am inteles si stiu ca smerenia este una din calitatile tale dar tot ce am afirmat despre tine este adevarat.
Inca o data "sincere felicitari"draga mea prietena! Dumnezeu sa te binecuvanteze.

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Ai inteles bine personalitatea lui Mary, deci te felicit si zic sa o iubim si sa o respectam in continuare caci merita!
Imbratisari sincere draga mea Carmen!