joi, 12 noiembrie 2009

Siroaie de sange....

daca e vineri,....e poezie .

Siroaie de sange iti curg pe obraz,
Si-n ochii Tai lacrimi s-ascund;
Sub lemnul durerii Tu luneci si cazi,
Iar spinii in carne-Ti patrund.

Adanca-I durerea ce-n suflet o strangi!
Urcusul Golgotei e greu.
Iar cel pentru care Tu suferi si plangi,
Isuse, Isuse sunt eu.

Sub ploaia cumplita a pumnilor grei,
Te rogi pentru cei ce Te bat:
“Parinte, ai mila de dusmanii mei,
Si iarta-i, ei nu stiu ce fac!”

Tu om al durerii, de toti parasit,
Pe cruce Te stingi luminand.
A mortii putere prin moarte-ai zdrobit,
In lume speranta-aducand.

Isuse, la Tine ma-ntorc azi cait,
Si stiu ca Tu n-o sa ma certi,
Eu, omul cel josnic ce-atunci Te-am lovit,
Plangand azi Te rog sa ma ierti!

Petru Dugulescu

50 de comentarii:

vyky spunea...

“Parinte, ai mila de dusmanii mei,
Si iarta-i, ei nu stiu ce fac!”
...a fost o profetie si ea s-a implinit,
prea cruda si nedreapta,chiar ei au faptuit.
si azi canonizam pe sfintii ce-n viata nu am pretuit.
- iarta -ne Doamne de mii de ori si invata-ne azi
sa fim mai datori celor ce jertfa isi dau viata lor.

Luminita Ciuciumis spunea...

;)...e adevarat!...sunt acea Luminita! fiti binecuvantata!

mmary spunea...

O poezie superba din care nu am putut selecta nici o strofa preferata deoarece e admirabila toata...

O meditatie profunda la patimile Domnului Isus atat de necesara, atat de aducatoare de haruri...

"Sub ploaia cumplita a pumnilor grei,
Te rogi pentru cei ce Te bat:
“Parinte, ai mila de dusmanii mei,
Si iarta-i, ei nu stiu ce fac!”"

Iubire si pace te rog sa reversi Doamne asupra fiecarui suflet...iar pe doamna Elena, prietena mea draga,te rog ascunde-o in Inima Ta dulce, rasfat-o cu mangaierile divine indepartand dureri , tristeti , suspine...

Rappa_ru' spunea...

Frumoasa si plina de invataminte poezia:)...o zi buna:)

Lisandru Cristian spunea...

Aşa ar trebui să spunem de fiecare dată - "Iartă-i, fiindcă nu ştiu ce fac"... Totuşi, nu reuşim întotdeauna, uităm să întoarcem şi celălalt obraz... Punem orgoliile mai presus de orice şi chiar dorim răzbunare, din păcate... Am generalizat, evident... Şi îmi păstrez, totuşi, optimismul...

ELENA spunea...

"Adanca-I durerea ce-n suflet o strangi!
Urcusul Golgotei e greu.
Iar cel pentru care Tu suferi si plangi,
Isuse, Isuse sunt eu.

Sub ploaia cumplita a pumnilor grei,
Te rogi pentru cei ce Te bat:
“Parinte, ai mila de dusmanii mei,
Si iarta-i, ei nu stiu ce fac!"
Superbă...
Să aveţi o după amiază
superbă draga mea Tiză!

nakudo spunea...

iar imi aduc aminte...ca il rastignesc zi de zi prin ceea ce fac...stiu ca ranile sale sant facute si de mine...va imbratisez

Geocer spunea...

Frumoasa poezei, doar ca ... azi e joi !

dyanna spunea...

Foarte frumoasa..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

din nou o frumoasa poezie.va imbratisez cu drag

tasha spunea...

"Isuse, la Tine ma-ntorc azi cait,
Si stiu ca Tu n-o sa ma certi,
Eu, omul cel josnic ce-atunci Te-am lovit,
Plangand azi Te rog sa ma ierti!"
ce frumos!

:)
Gasesti intotdeauna poezii deosebite,cu incarcatura spirituala...

Lupu Svetlana spunea...

O poezie ce m-a pătruns pînă la durere.Foarte inspirată.

ANCA spunea...

BUNA ELENA :) MULTUMESC PT, COMENTARII
ESTI O SCUMPA
AI UN BLOG FF SUPER SI MULTE DE INVATAT ITI DORESC MULTA PACE SORA MEA :)

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Este destul de greu pentru natura umana sa ...ierte, desi EL ne-a fost un exemplu demn de urmat.

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis -
Doamne mare bucurie mi-ai facut!
Draga mea , esti vocea de aur, pe care eu o iubesc.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Da draga mea e o meditatie, un strigat, o rugaciune, puse in vers de catre un mare iubitor si slujitor al lui Dumnezeu.
Cheama la amintirea Calvarului, la multumire la adorare, a Celui ce a ispasit in locul meu si al lumii intregi.
Sa ai un sfarsit de saptamana plin de EL! Cu mare drag iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Intr-adevar, e de o frumusete care alina sufletul!
O zi superba sa-ti dea EL!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Orgoliul uman ...este de fapt o mare slabiciune, daca nu chiar cea mai mare, care aduce o 'tara' caracterului .
Un sfarsit de saptamana binecuvantat sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Tiza mea draga, versurile astea, te indeamna la cercetare proprie, la rugaciune si multumire adusa Celui Ce ne daruieste mantuire.
Un sfarsit de saptamana plin de bucuria inimii sa ai!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te iubeste mult, sa nu uiti asta,cat mai este timp. Dragostea Lui nu se poate compara cu nimic din trecatoarea materie.
Zambeste!

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Am postat mai devreme din motive personale.
Ma bucur ca ti-a placut poezia.Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
ESTE intr-adevar frumoasa, draga mea, ca toate poemele ce aduc slava lui Isus Hristos. Un sfarsit de saptamana cu senin in suflet iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Bine ai venit, fluturasule.Plimbarea ta pe aici ma bucura de fiecare data.Sa -ti dea Domnul un sfarsit de saptamana binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Poemele crestine sunt izvorate din lacrima inimii si zbaterea sufletului captiv in efemer.
O zi frumoasa plina de pacea Lui sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lupu Svetlana -
Si pe mine m-a atins acest poem.Multumesc pentru vizitele tale.Te imbratisez cu drag Svetlana!

elena marin-alexe spunea...

ANCA -
Multumesc pentru aprecieri si vizite. Toata dragostea LUI sa-ti inunde viata. Imbratisari sincere de la Vrancea si pace!

Mariana spunea...

Dacă am conştientiza cât de mult am fost şi suntem iubiţi!...Dacă ne-am da seama ce preţ s-a plătit pentr noi!...Dacă am vedea lacrima lui Dumnezeu...Dacă i-am auzi dorul şi suspinul după noi...Am cădea toţi în genunchi...afară doar dacă inimile sunt încă împietrite...

O poezie foarte frumoasă, dragă Elena!
Numai bine îţi doresc!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Sa ne rugam pentru despetrirea inimilor semenilor nostri, cata vreme inca mai este har.
Timpul venirii Lui se apropie vazand cu ochii.Inima mea ii simte apropierea iminenta.
Doamne vino sa ne iei la Tine!
In gradina de aur din rai
Unde vesnic va fi bucurie
Nu amar, intristare si vai.
Pace scumpa mea!

marada spunea...

Dintr-un suflet sensibil ies...minuni!
Felicitari si toate cele bune!

simioncristian spunea...

Poezia mi-a atins sufletul cu varful degetului! Un sfarsit de saptamana divin, va doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Intr-asevar Pastorul Dugulescu a fost um om extrem de sensibil si a avut o trecere binecuvantata pe pamant.
Ma bucur ca ti-a placut poemul.Fii binecuvantata draga mea !

elena marin-alexe spunea...

simioncristian -
Ma bucur sa aud asta. De la Vrancea iti trimit dor ganduri frumoasa, un strop de soare si cateva picaturi de bucurie sa-ti incalzeasca inima.

Passion4God spunea...

Frumoase versuri... -Petru Dugulescu- mare om

"Isuse, la Tine ma-ntorc azi cait,
Si stiu ca Tu n-o sa ma certi,
Eu, omul cel josnic ce-atunci Te-am lovit,
Plangand azi Te rog sa ma ierti!" :X

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Cred ca va fi si mai mare in imparatia cerurilor.
L-am admirat cat a fost printre noi, acum ii citesc cu mare placere poemele scrise din dragoste pentru Domnul Domnilor.
O duminica plina de pacea Sa!

kalliope spunea...

versurile dansului sunt excetionale, a doua strofa imi place extrem demult.... O sambata de vis va doresc

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Da, minunate bijuterii de vers ne-a lasat Petru Dugulescu.
Imbratisari sincere de la Vrancea, cu mare drag!

raza de soare spunea...

de cate ori nu ne intoarcem si de cate ori nu ne iarta...ma mir ca niciodata EL nu oboseste...

kis spunea...

Nicolae Moldoveanu a pus pe note aceste versuri scrise de Petrica si a iesit un cantec frumos.
Un remember frumos, multumesc!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Da, El nu oboseste niciodata iubind....

elena marin-alexe spunea...

kis-
Sunt pline de traire spirituala, aceste versuri, care te invita la meditatie.Seara senina!

miki spunea...

Frumoasa poezia!
La multi ani pentru fica dumneavoastra si petrecere frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc draga prietena!

Cati spunea...

Frumoasa poezie!

elena marin-alexe spunea...

Cati -
Da! Frumoasa a fost si viata traita de autor.
Te mai astept cu placere!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

doamna eena am o rugaminte la dumneavoastra: particip la un concurs si vroiam sa va rog daca imi puteti da un vot la http://lustofcreation.blogspot.com/2009/11/2-concurenta-andreea-n.html
sper ca nu am fost prea indrazneata sau v-am suparat, dar am indraznit sa va rog pentru ca mereu ati fost alaturi de mine pe blogul meu.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Andreea -
Draga mea chiar imi place alegerea ta, ca model. S-a rezolvat.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc mult doamna elena, va imbratisez cu mare grag si e o bucurie pentru mine ca v-am intalnit:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Aceeasi bucurie o impartasesc si eu caci te consider prietena mea si te imbratisez cu dragoste din Draostea lui Dumnezeu! ;;)

FleurduMay spunea...

Superb!!! :X

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Intr-adevar!