duminică, 8 noiembrie 2009

Soapte...



Licar de stele
Bolta revarsa...
E toamna, e noapte
Pura , frumoasa.
Soapta fierbinte
Tainic fior,
Pana la ceruri
Plange de dor...
Iar doare cumplit
Omul din mine
Setos de firesc
Si prea plin de sine.
Se asterne umbra
De jalnic suspin
Si apasa povara
Pe umar divin.
Inima deapana
Poem de nescris
Plans printre stele
Pe aripi de vis.
Noapte senina
Sfetnic sfios
Poarta-mi iubirea
Spre cer luminos.
Si-n linistea noptii,
Ruga imi duce
Obolul iubirii
La poale de cruce.


elena marin alexe 7 nov. 2009.

42 de comentarii:

mmary spunea...

"Iar doare cumplit
Omul din mine
Setos de firesc
Si prea plin de sine.
Se asterne umbra
De jalnic suspin
Si apasa povara
Pe umar divin."...cat doare adevarul din acest suav suspin si ce rana dureroasa provoaca umarului divin...

Cu siguranta insa, poemul depanat de inima dumneavoastra a atins ca o dulce mangaiere Inima Divina...

O duminica frumoasa si binecuvantata cu pace si iubire va doresc draga mea doamna!

ELENA spunea...

"Licar de stele
Bolta revarsa...
E toamna, e noapte
Pura , frumoasa.
Soapta fierbinte
Purtata de nor,
Pana la ceruri
Plange de dor...
Iar doare cumplit
Omul din mine
Setos de firesc
Si prea plin de sine."
Superbă...
O îmbrăţişare caldă aşa cum
este acum în capitală draga mea Tiză!

tasha spunea...

Frumos...
pe aripi de vis sa fii mereu,sa fii iubita si fericita! ...o duminica frumoasa!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri doamna elena:)va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Iti imaginezi oare, cat dor mi-a fost de cuvantele tale? De tainica lor atingere, ca o boare de dimineata.
Multa pace si bucurie doresc sufletului tau, plin de iubirea LUI!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Tizo! Retrimit spre tine imbratisarea incarcata cu mireasma crizantemelor din gradina mea si bucurie inimii tale.

vyky spunea...

in linistea noptii vegheaza,
tu ruga inalta si stai de straja-
aproape sunt zorii a se ivi
si Mirele nostru va reveni.

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Multumesc draga mea , la fel iti doresc si tie, sa fii mereu pe aripi de vise implinite. Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Sunt fericita sa stiu ca ...au atins inima ta Fluturasule.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Multumesc!!!
Maranata, vine ISUS!!!

nakudo spunea...

nu se mai poate comenta nimic..interzisa..si atinsa...va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te iubesc de aici de la Vrancea, cu tot verdele ramas ce plange frunza de salcie.....si cu tot ce e viu...

criss spunea...

Doamneeee...cat de superba e poezia taaaaaaaaa.....Esti minunata Elena:)
Am sa-ti cer aprobarea sa o postez si pe blog-ul meu. Vreau sa o am acolo, ca sa o pot citi mai des:)Multumesc.

Iti doresc multa liniste sufleteasca si spor la creat.Te pup foarte tare. Criss.

Rappa_ru' spunea...

Aproape o poezie pe fiecare zi:)...foarte frumos:)...felicitari:)

Delyrics spunea...

E o binecuvântare că putem veni iar şi iar la "poale de cruce" să ne aducem ruga, să ne creştem iubirea, să ne reconsiderăm atitudinea şi dorinţele inimii.
Mulţumim că prin aceste frumoase rugăciuni în versuri nu numai că veniţi la cruce ci purtaţi pe cei ce vă citesc "spre cer luminos".
O seară caldă şi senină, vă doresc!

elena marin-alexe spunea...

criss -
Poti sa o postezi draga mea prietena de demult...
Ma bucur ca ai mai revenit si pe "la plimbare"! Esti o prezenta plina de optimism si bucurie....
Te imbratisez cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Nu mie mi se cuvin laudele creatiei ci , acelui care ma inspira Domnului Isus Hristos.
Te mai astept drag prieten, cu mare , mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Stii care este cea mai mare dorinta a mea?
Mantuirea oamenilor! Ma doare pentru orice suflet care sta nepasator fata de o mantuire asa de minunata....Fac doar ce pot.
Pacea Lui sa fie cu tine in veci!Lucram impreuna!

kalliope spunea...

parca am citit "somnoroase pasarele", o zaresc ca pe o poezie dulce, puerila, rostita pentru un nou-nascut... minunate versuri doamna elena, o seara de vis va doresc, va pupam, eu si karin

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Multumesc......pentru apreciere.
Fiti binecuvantati copilasilor! ;))

Lisandru Cristian spunea...

Gânduri delicate, dorinţe delicate... Poemele nescrise ale inimilor noastre sunt cele mai frumoase poeme ale lumii... Chiar mă întreb cât de furmos ar fi dacă astfel de poeme şi-ar găsi locul între coperte...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Prieten drag si TALENTAT, la varsta mea si la posibilitatile de trai pe care le am, slaba speranta sa public vre-un rand. Si cum am mai spus cuiva...nu am curaj, sa-mi vand casa pentru ca sa public ceva.
In tara noastra gandul acesta, inca poate fi asociat cu o himera. Poate voi, mai tinerii mei prieteni, sa aveti vreo sansa in viitor.
Iti doresc o saptamana luminoasa si plina de inspiratie. Salutari amandurora, de la Vrancea!

Passion4God spunea...

frumoase versuri:X o zi plina de har:-*

Marius Ola spunea...

"Pe umar divin.
Inima deapana
Poem de nescris
Plans printre stele
Pe aripi de vis.", inspiraţia divină cuprinde inimi şi rezultă o poezie superbă:)

elena marin-alexe spunea...

Passiom4God -
Te imbratisez scumpo si iti trimit doar ganduri de pace din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Dragul meu imi pare rau ca nu pot sa -ti comentez si eu deoarece nu cunosc bine engleza si nu ma descurc pe la tine....Am incercat de trei ori si nu am reusit....Imi pare rau.
Sa ai o zi senina in inima si-n gand1

Mariana spunea...

Of! Care vers să îl aleg?!!!...Toate m-au cucerit...m-au purtat sus, sus, printre stele apoi am coborât până la Cruce...
Mulţumesc lui Dumnezeu pentru tine, Elena!

Cami spunea...

Scuze ca scriu aici, te asteapta o leapsa la mine in blog. iti doresc un inceput de saptamina minunat! Cami

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Cred ai sa alegi cel care se potriveste azi cu inima ta.Sincere imbratisari si ganduri surate , de aici din Vrancea, pentru tine!

elena marin-alexe spunea...

Cami -
Iti multumesc draga mea pentru clipa de prietenie, pe care mi-o acorzi.

Andrei Păunescu spunea...

Elena,
1. Daca e sa rezum impresiile dupa ce am citi acest poem, spun atat: ai in tine o stare de poezie indiscutabila, cu emotie si imagine cu tot.
2. Daca vrei sa imi dau cu parerea cu trimitere la fiecare vers, la detaliile de versificatie, iata comentariile, mai exact criticile:
- ori faci vers liber, ori pastrezi un anumit picior de vers, cu numar de silabe riguros si rima fara gres (nu se pun sa rimeze parti de vorbire de acelasi fel mine/sine, dor/nor, sfios/luminos...),
- evita punctele de suspensie, pentru ca sunt semnul (uneori nedrept al) lipsei de inspiratie si de expresivitate,
- evita figura de stil previzibila (licar de stele, soapta fierbinte, cer luminos)
/ cauta sa mergi pe linia ultimelor versuri: ruga imi duce...la poale de cruce.

Toate cele bune. Sper ca nu te-ai suparat, pentru ca, si daca mi-ai mai cere o data, la fel as scrie.

Andrei Păunescu spunea...

Am trimis un comentariu dar nu a aparut. Daca sunt moderate comentariile, nu mai e atat de palpitant

elena marin-alexe spunea...

Andrei Paunescu
Multumesc , multumesc, multumesc! Esti un om deosebit Andrei Paunescu. Tot respectul pentru sfaturile tale pertinente, pe care le primesc cu deosebit repect si promit sa tin seama de ele pe viitor.
Multumesc inca o data pentru-ca m-ai onotrat cu prezenta ta aici la plimbare.
O seara frumoasa , ca si sufletul tau iti doresc.
Dumnezeu sa te binecuvanteze, pe tine si intreaga familie.

elena marin-alexe spunea...

Andrei Paunescu -
Am activat moderarea comentariilor cu vreo doua saptamani in urma din cauza unui neom, care intra pe mai multe bloguri si laca comentarii cu caracter obscen.

miki spunea...

Foarte frumos!

Uncas spunea...

Daca drumul ales ar fi simplu,n-ar mai fi palpitant.Ati ales o cale,urmati-o!Chiar daca sunteti scarbita,nu renuntati!Asumati-va alegerea facuta si mergeti inainte.Nu uitati ca e cel mai simplu sa renunti,sa te dai batut.Nu cred ca vreau sa postati comentariul,vreau doar sa va impulsionez un pic,sa nu va las sa renuntati.O seara buna!

tasha spunea...

Multumesc Elena...Doamne ajuta! :-/

dyanna spunea...

Foarte frumoase cuvinte.Cu siguranta si pe un om insensibil l-ar "misca".
O zi buna.

elena marin-alexe spunea...

miki -
O zi buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Uncas-
Intr-adevar cel mai simplu ar fi sa renunt. Inca nu sunt decisa.Dar cuvantele tale m-au pus pe ganduri. In general nu sunt omul care renunta usor, dar am obosit .....
Iti multumesc pentru incurajare. Esti un tanar deosebit. O zi frumoasa in suflet sa ai!
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Imbratisari , draga mea!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Multumesc pentru apreciere. Draga mea te mai astept si altadata cu mare placere!