luni, 30 noiembrie 2009

Toamna- Vivaldi

Dimineti cu voaluri de ceata rece

Clipe de toamnă


Dimineţi cu voaluri de ceaţă rece adună în mine-amintire şi dor
Imi coboară pe gene prelingeri de răcoare strecurată pe nor

Adun cu privirea arămiul din jur şi un strop neansemnat de verde
Ca-ntr-o speranţă pentru mine, sau pentru cine mai crede

Amiaza-mi depune pe umerii uzi raze de soare zâmbind obosit
Mângâie-n fugă o ultima floare care sub raza-i duioasă abia s-a trezit

Mai târziu seara coboară discretă trece încet peste gene şi pleoape
Pe umerii ei mantii cu iz de vedetă mi-aduce tot cerul atât de aproape

In noaptea neagră ce biruie totul cu drag mă predau aşteptand şi umilă
Aplec in taină genunchiul şi fruntea implorând doar iertare doar milă

Din tării cu iubire o voce-mi răspunde şi-mi pune pe inimă pecete de dor
Alungă tăceri şi temeri profunde şi-mi poartă nădejdea pe aripi de nor

elena marin alexe Oct. 2009.

34 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie doamna elena. o zi frumoasa plina de soare va doresc

Carmen spunea...

"In noaptea neagra ce biruie totul
cu drag ma predau asteptand si umila
Aplec in taina genunchiul si fruntea
implorand doar iertare si mila.

Din tarii cu iubire o voce-mi raspunde
si-mi aseaza pe inima pecete de dor
Alunga taceri si temeri profunde
si-mi poarta nadejdea pe aripi de nor."

Minunat,minunat! Sufletul meu incepe sa zboare pe aripi de nor dupa ce v-am citit.Iar Anotimpurile lui Vivaldi ma transpun intotdeauna intr-o lume feerica.

Passion4God spunea...

Foarte frumoasa poezia si muzica lui Vivaldi la fel.:X

O zi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Sunt fericita sa stiu ca gustam impreuna crampeie de vers. Imbratisez sufletul tau iubitor de frumos! :X

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumesc draga mea.Un gand bun iti trimit din Vrancea cu iubire din IUBIRE!:X

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Un buchet de imbratisari pe sufletul tau frumos, iti trimit de la Vrancea! :X

mmary spunea...

Versuri superbe , ca de fiecare data, insa acestea s-au pliat pe inima mea:

"In noaptea neagra ce biruie totul
cu drag ma predau asteptand si umila
Aplec in taina genunchiul si fruntea
implorand doar iertare si mila."

la aceste soapte ale unui suflet sensibil alatur soaptele unui alt suflet sensibil , Traian Dorz:

"Tu, singura potolire a furtunilor mele!

Inebuneam cand imi aduceam aminte ce mi-ai facut Tu si ce Ti-am facut eu."

Cam asta simt acum draga mea prietena si zbaterile pleopelor inimii mele sunt descrise foerte delicat si in versurile:

"Dimineti cu voaluri de ceata rece
aduna in mine-amintiri si dor
Imi coboara pe gene prelingeri
de racoare strecurata pe nor"...

si lacrimeaza inima mea, suspina si plange tot dorul din ea...

Va imbratisez cu brate pline de binecuvantari care vor sa va daruiasca Luminii minunate...

ELENA spunea...

Superbă...
"In noaptea neagra ce biruie totul
cu drag ma predau asteptand si umila
Aplec in taina genunchiul si fruntea
implorand doar iertare si mila.

Din tarii cu iubire o voce-mi raspunde
si-mi aseaza pe inima pecete de dor
Alunga taceri si temeri profunde
si-mi poarta nadejdea pe aripi de nor"

Un început de săptămână excelent vă
doresc draga mea TIZĂ!
O îmbrăţişare caldă din capitală!

nakudo spunea...

Adun cu privirea aramiul din jur
si un strop neansemnat de verde
Ca-ntr-o speranta pentru mine
sau, pentru cine mai crede.....ce as putea sa mai spun?nimic...versurile spun tot...m-ati facut sa plang...nu de depresie ci de fericire...va imbratisez cu toata dragostea...

FleurduMay spunea...

Doamna Elena...sensibilitatea sufletului dvs s-a contopit cu acordurile minunate ale muzicii lui Vivaldi..si a iesit o mica comoara.:X
Va multumesc pentru ea..mi-a inseninat ziua.
Va imbratisez cu drag:X

José Ramón spunea...

Interesant post. Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

dyanna spunea...

Imi plac Anotimpurile lui Vivaldi.Sicer nu am timp sa le ascult toate,dar imi plac...Se vede ca santeti un om foarte sensibil,dupa poeziile pe care le puneti pe blog.E superba.

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Multumesc prietene!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Cand imi aduc aminte ce am facut eu....si cu ce dragostea mi-a rasplatit EL, chiar merg suspinand pe versurile tale concluzionand :
Doamne ISUSE, lacrimeaza inima mea, suspina si plange tot dorul din ea...
El ne-a iubit pana la moarte....o moarte cumplita, ca sa putem avea noi viata!
O calda imbratisare si cele mai frumoase ganduri de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA! Ma bucur ca simti si tu draga mea Tiza, ca pecetea asezata de El pe inima noastra poate alunga taceri si temeri profunde si ne poate aduce nadejdea in inimi.
'Bucurestiul' este salutat cu toata dragostea mea!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Ma bucur ca ti-a placut mica mea 'comoara'Floare de mai.Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Speranta este doar pentru cine inca mai crede...siimi place sa cred ca speranta inunda cat mai multe inimi.
Sa nu indraznesti sa plangi de depresie ca vine mos Nicolae cu varguta.... :p

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Cu siguranta esti la fel de sensibila, caci altfel nu te-ai plimba pe aici...stii tu, ca cine se aseamana se aduna!
O calda imbratisare si gandurile mele bune pleaca spre tine! :D

vyky spunea...

sa canti pe duioasele note de har si iubire divina.
sa fie armonia vietii spre Slava cerului, sublima.
creeaza ,iubeste si canta acum este vremea
trairi in fapta.
maine vor fi amintiri tacute si-n ceruri se va primi o rasplata.
-Maranata!
-cu respect vyky

Mariana spunea...

Mai tarziu seara coboara discreta
incet incet, peste umeri si pleoape
Pe umerii ei, mantii cu iz de vedeta
mi-aduce tot cerul atat de aproape

,,In noaptea neagra ce biruie totul
cu drag ma predau asteptand si umila
Aplec in taina genunchiul si fruntea
implorand doar iertare si mila.

Din tarii cu iubire o voce-mi raspunde
si-mi aseaza pe inima pecete de dor
Alunga taceri si temeri profunde
si-mi poarta nadejdea pe aripi de nor."

Mi-e asa de drag sa iti citesc poemele...sa ma identific cu ele...sa respir cer si sa ating ingeri...

Multumesc Domnului de darul pus in tine! Ma zideste! Fii binecuvantata, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Faptul ca inimile noastre vibreaza ca una singura, e gratie Mantuitorului si harului Sau.
Ma bucur sa intalnim pe undele poetice, caci si versurile tale imi incalzesc sufletul.
Doar bucurie si pace sa ai! Imbratisari de la Vrancea prietena si sora draga. :-*

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Iar mi-ai incalzit sufletul cu intaritorul din poemele tale si ai dreptate caci:
maine vor fi amintiri tacute si-n ceruri se va primi o rasplata
Fii binecuvantat prieten si frate drag!:)

Danube Eyes spunea...

Mereu mereu citesc cu drag poeziile dvs, cele personale, dar si cele propuse, ce au luat nastere din condeiul marilor scriitori. Tind sa va pun in rand cu dansii, sunteti de o neasemuita sensibilitate, o seara frumoasa sa aveti!

raza de soare spunea...

minunata poezie acompaniata de Vivaldi...extraordinara combinatie:D

tasha spunea...

La multi ani draga Elena,te pup si te imbratisez din Viena!!!!!:-*

elena marin-alexe spunea...

Danube Eyes-
Multumesc pentru aprecieri si ma bucura plimbarile tale pe aici.
Iti spun ca esti binevenita oricand cu mare placere.O zi binecuvantata sa ai! :)

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Iti spun LA MULTI ANI, de ziua Romaniei! Te pup.;;)

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Te felicit si eu, pentru plimbarea facuta la Viena, si iti urez LA MULTI ANI! :)

Lisandru Cristian spunea...

"Mai tarziu seara coboara discreta
incet incet, peste umeri si pleoape
Pe umerii ei, mantii cu iz de vedeta
mi-aduce tot cerul atat de aproape

In noaptea neagra ce biruie totul
cu drag ma predau asteptand si umila
Aplec in taina genunchiul si fruntea
implorand doar iertare si mila" - am selectat aceste versuri pentru că mi-au plăcut foarte mult... Ideea de predare nu trebuie să fie interpretată ca neputinţă ci - din contră - ca o dovadă supremă de putere... O zi cât mai bună vă doresc...

Delyrics spunea...

Superbe clipe de toamnă, apropieri de cer, atingeri de har, îngemânate cu tandreţe în armonii de toamnă.
Vă trimit o îmbrăţişare caldă şi vă doresc multă inspiraţie!

Marius Ola spunea...

Minunate versuri care se scurg uşor şi plăcut asemeni muzicalităţii lui Vivaldi. Mi-au reînprospătat ziua. Mulţumesc:)

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Iti returnez imbratisarea calda si multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Da e o predare cu toata puterea inimii mele si cu toata dragostea Lui.
Numai bine sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Poezia si muzica clasica fac impreuna casa buna!
Salutari de la Vrancea!