sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Tuturor prietenilor care poarta numele Mihai sau Gabriel, o gramada de flori minunate care sa va bucure ochii si inima.

La Multi Ani prieteni si Dumnezeu sa va binecuvanteze !

26 de comentarii:

kalliope spunea...

O zi minunata va doresc.... Ma rog pentru d-voastra

Kali spunea...

Iti multumesc intrucat ma numar si eu printre sarbatoriti.
O zi cat mai buna in continuare!

DoarATAT spunea...

Sotia mea se cheama Mihaela, Si Doresc Tuturor ce Poarta Numele acestei mari sarbatori calendaristice traditionalul "LA MULTI ANI"

DoarATAT " Sunt Clonat"

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Multumesc Vali ,pentru ca te rogi pentru mine.Fii binecuvantat prieten drag!

elena marin-alexe spunea...

Kali -
Toata bucuria si pacea prin binecuvantarea lui Dumnezeu sa-ti intre in casa, cu miresme de strugure brumat. La Multi Ani!

elena marin-alexe spunea...

doar atat -
Dumnezeu sa aiba mila de sufletul tau, care este ravasit si chinuit de boala. Stii ceva? Te-am iertat pentru mizeriile ordinare, pe care mi le-ai scris in mesaje.
Te rog sa nu mai intri pe acest blog.
Sanatate sotiei, daca o ai...
Nu vreau sa te jicnesc, dar insist sa te rog sa nu mai intri pe aici.Nu esti bine venit aici, dar promit sa ma rog Domnului ISUS si pentru tine, pentru SANATAE si MANTUIREA sufletului tau.

raza de soare spunea...

Multumesc mult pt urare doaman Marin-Alexe...e si ziua mea...

nakudo spunea...

la multi ani sarbatoritilor..si tot ce-trebuie sufletului....doamna elena ma doare stomacul de ras...ma duc un pic ca devin isterica de la hohote...va imbratisez cu mare drag

DoarATAT spunea...

Asai Scumpa elena marin-alexe asta inseamna ca iubesti pe dumnezeu intun sens opus si contrasens ...adevarul vrei sa demonstrezu ca ai iertat odata? dar Dumnezezeu iarta de : 70 cate 7 ori dar tu cine esti sa judeci?

Iarta ca vei fi iertata! Nu scoate gunoiul fratelui tau din Ochi!! Nu trebuie sa Faci asta am pretentie la Tine Stimata Elena Ca vad ca , aveti o cultura foarte buna si inbunatatirea culturei Dumneavoastre va dovedeste o femeie culta si inteleapta.

Omul din greseli se invata si poate miam revenit din valul cuprin al raufacator.

Cu respect: DoarATAT "Sunt Clonat"

elena marin-alexe spunea...

Raza de soare -
Incao data LA MULTI ANI! Binecuvantarea lui Dumnezeu iti este deajuns!
Te mai astept cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Auzi...nu te du prea departe, ca nu pot sa rad fara tine...Ha ..ha..ha...despre ce isterie zici?
Ha ha ....

Rodica Botan spunea...

Precum am hotarit mai dinainte...miine zi de post pentru Doar Atit...Dumnezeu sa ne ajute pe toti...

http://rodicabotan.blogspot.com/2009/11/post-si-rugaciune-pentru-doar-atit.html

ELENA spunea...

La mulţi ani şi din
partea mea tuturor sărbătoriţilor!
Iar pentru Tiza mea cea dragă trimit
o rază de soare din capitală şi urările
de bine...o duminică plăcută să aveţi!
Vă puup..!

dyanna spunea...

La multi ani si din parte mea pentru toti sarbatoritii.

raza de soare spunea...

multumesc din nou:D

elena marin-alexe spunea...

DoarATAT- doar atat.

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan -
Multumesc Rodica! Fii binecuvantata draga mea.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi le doresc si eu

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Draga mea e o zi atat de frumoasa, ca inima mea e plina de bucurie , de unde iti daruiesc si tie o picatura , draga mea Tiza!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Imbratisari din suflet !

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Bucuria unei zile frumoase, trimit spre inima ta, cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

aripi de fluture -
Multumesc si sa ai o zi frumoasa ca sufletelul tau.

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI TUTUROR şi din partea noastră, Cristi şi Geanina... Să fie sănătoşi şi să aibă parte numai de bucurii şi de oameni care să îi aprecieze la justa valoare... Seară bună vă dorim, din tot sufletul!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Frumosilor ! Va imbratisez cu mare drag! Toate gandurile bune de la Vrancea!

Mihaela Petrescu spunea...

Eu am luat o "nu ma uita"! Multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Iubito, ti le daruiesc pe toate caci cred ca esti singura prietena cu numele sarbatorit.
La multi ani si buni!