marți, 3 noiembrie 2009

Zambet!

Amintire dintr-o perioada cand apa era un lux! Simpatic puiul nu?

Acest articol este scris in cadrul concursului,,Asul de romb,,In afara de mine vor mai participa si:
Geocer,
Simion Cristian,
Gamalia,
Rappa_ru,
Elena Marin Alexe
Turisticus.
Daniel Mihai,
Iulia,

Daca va place 'gluma' votati-ma aici: http://spunetitacerea.blogspot.com/
asa voi afla si eu cati prieteni am.

38 de comentarii:

Mariana spunea...

:) Elena, am zâmbit larg...
Am mai încercat să votez şi eu, dar nu cred că mă pricep :(
Hai să mai încerc o dată!

ELENA spunea...

Cu toată dragstea
un vot din partea mea
draga mea Tiză...
O zi superbă aşa cum vă este
şi sufletul să aveţi!

Passion4God spunea...

saracutu bebe...pare durduliu:D oare ii mai iasa funduletu din galeata?:D

simioncristian spunea...

Ce cuminte sta el acolo! E un scump!

Lisandru Cristian spunea...

Simpatic este chiar puţin spus... Puştiulică m-a fîăcut să zâmbesc... O zi excelentă vă doresc...

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
E simpatic tare...puiul de om.
Te pup Mariana draga!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Multumesc pentru prietenia ta Tizo, care de fiecare data imi incalzeste inima prin frumoase cuvinte.Te puuuup si eu cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Sa stii ca la asta m-am gandit si eu...Haa ha..ha.

elena marin-alexe spunea...

simion cristian -
Buna cristian! Asa-i ca-ti place?

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Dragul meu sper ca voi sa nu-l bagati...la apa pe puiutul vostru.
Imbratisari sincere din Vrancea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un vot si din partea mea doamna elena, aveti un premiu pe blogul meu. va imbratisez

dyanna spunea...

E tare dragalas...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-

Ai toata consideratia mea Fluturasule! Multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Intr-adevar...dragalas si tare ud. Ha ..ha...
Bine ai venit "la plimbare"! Te mai astept cu placere!

vyky spunea...

-...probabil n-avea chiuveta dop si era prea larga pentru bebe ;se vede ca sta confortabil in galeata "scaldatoarea de unica folosinta" meriti felicitari doamna Elena si consideratiune de la ..vyky
"Toate îşi au vremea lor, şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui."

Carmen spunea...

Dragalas este puiutul de om ...

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Sigur ii place apa de asta se vede ca sta comfortabil acolo...
Multumesc !

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Foarte dragalas, ....iti vine sa-l pupi!

ANCA spunea...

BUNA ELENA :) E SUPER DRAGALAS :))
DUPA CATE STIU EU CRED CA SUNT ADAUGATA LA TINE LA PERS.INTERESATE :)) TU NU ESTI LA MINE SCUMPA MEA ,,,TE POFTESC LA MINE :)
MULTA PACE SI O ZI BINECUNVANTATA ...

compadvice spunea...

De cum am vazut fotografia m-a pufnit rasul:))O situatie foarte comica si ingenioasa in acelasi timp:))O sera cat mai placuta!

elena marin-alexe spunea...

ANCA -
Ma bucura vizita ta .Desigur voi veni caci blogul tau este interesant....si l-as manca pe tot, crede-ma draga mea.
Binecuvantarea Lui sa fie cu tine!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Eu am ras cu mare pofta.E faina poza.
O seara frumoasa va doresc!

Rappa_ru' spunea...

Foarte simpatic:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa ru'
Sunt sigura ca-ti place puiu mic.O seara placuta sa ai!

marada spunea...

Ce cuminte e! Probabil ca intelege ca apa e un lux si nu vrea sa o risipeasca.
Toate cele bune!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Hai ca mi-ai placut.....! Eu la asta nu m-am gandit.
O seara frumoasa si te mai astept draga mea, cu placere.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc inca o data doamna elena:)intotdeauna imi inseninati ziua:)va imbratisez cu mare drag

kalliope spunea...

cat o galetusa...

miki spunea...

foarte draguta poza!
A luat fiinta un nou blog unde va astept cu http://miki-dascalita.blogspot.com/

Loredana spunea...

Foarte ingenioasa ipostaza, iar ceea ce e mai dragalas este ca acolo chiar se desfasoara o treaba serioasa! Uitati ce patruns de sentimentul necesitatii baitei este bebelasul! Se supune fara cartire! Urecheatu' lu' mama!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -

Tu aduci aici, cate o raza de soare care-mi incalzeste inima...Te imbratisez Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
chiar asa....!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Multumesc pentru invitatie! O zi buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Ai surprins expresia lui foarte bine.Intr-adevar este foarte concentrat piticul....
O zi buna Lori, cu senin pe cer si in inima!

Cristake spunea...

Poza asta are ceva care misca sufletul. Parca ar fi un pui cu intelepciune de mos. Eu as cam fi zbierat in ipostaza aia! :D

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Si eu idem.Dar el sta linistit ....

criss spunea...

Hahahaha...extraordinara poza. Merci ca ai postat-o.Pup.

elena marin-alexe spunea...

criss -
Te sarut frumoaso! Pe unde umbli draga mea?
Imbratisari!