joi, 10 decembrie 2009

Alinare

Ia-mi Doamne
ochiul plans
si aseaza-l
cu grija
in palma Ta.
Acolo
nici un nor
nu-l atinge
si lacrima
se va usca.

Saruta clipa
si tristetea
din glasul
ce suspina,
atingand aripa
rupta
a darului
refuzat si
aruncat jos
cu manie.

Alunga timp
si spatiu,
vis furat in zori
de retina
si compromis
in real.
Cu mila si dor
incetineste
caderea noptii
in haos.

Apoi, iarta
miluieste
si mangaie
cu slova Ta
amaraciunea
din el,
stropindu-l
cu apa vie
sa-i renasca
Lumina.

elena marin alexe -Dec.2009.

28 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba doamna elena.va imbratisez

dyanna spunea...

Inca o poezie sensibila si frumoasa,care parca iti umple sufletul cand o citesti.Felicitari.

tasha spunea...

Frumos,poezia ta e ca un balsam pentru sufletul meu ...:)

ELENA spunea...

"Ia-mi Doamne
ochiul plans
si aseaza-l
cu grija
in palma Ta.
Acolo
nici un nor
nu-l atinge
si lacrima
se va usca."
Superbă...ca de fiecare dată
ne uimiţi draaga mea TIZĂ!
O seară minunată vă doresc!

Passion4God spunea...

frumoasa poezie...Domnul are alinare pt orice pb

Geanina Codita spunea...

Am spus mereu că numai credinţa în Dumnzeu ne ajută să trecem peste toate obstacolele întâlnite în viaţă.

Mi-a plăcut foarte mult ideea de a pune ochiul în palma Lui şi uscarea instantanee a lacrimilor.

Mulţumesc pentru aceste rânduri, pentru vizite şi comentarii.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

compadvice spunea...

Frumoase versuri,izvorate dintr-o inima sincera si iubitoare.O seara plina de har va doresc:)

kis spunea...

Este ca un psalm care ne pune intr-o stare de meditatie.
Dupa atatea zile zbuciumate trebuia sa vina si putina alinare!

mmary spunea...

"Ia-mi Doamne
ochiul plans
si aseaza-l
cu grija
in palma Ta.
Acolo
nici un nor
nu-l atinge
si lacrima
se va usca.

Apoi, iarta
miluieste
si mangaie
cu slova Ta
amaraciunea
din el,
stropindu-l
cu apa vie
sa-i renasca
Lumina."

Superb, delicat, profund ...dulceata trista si multa iubire...toate stropite de "Apa cea vie" picurata din inima Divinitatii peste sufletul dumneavoastra frumos...

asa ca

"Sarut delicat clipa
si tristetea
din glasul
ce suspina,
atingand aripa
rupta
a darului
refuzat si
aruncat jos
cu manie."...binecuvantez acesta clipa minunata care a primit sarutul inimii mele si se indreapta gingas spre inima dumneavoastra...:)

vyky spunea...

De-ar fi să-ţi împărtăşeşti odată,
Bogăţiile ce tu le ai,
Din toate darurile tale
Ţi-aş cere o lacrimă să-mi dai.
Mi-ai da atunci intregul suflet,
Căci pe Calvar Eu m-am jertfit.
Ochii mei de a pururi te vegheaza,
Printre stele te voi purta.
Cuvintele, când le-ai rostit,
Cu dragoste le-am împletit.
Vei fi mireasa mea in slava,
Te voi invălui ca o regină de smaralde...
Nimic să ne despartă nu mai poate,
Eu îţi voi fi mereu aproape.

Mariana spunea...

,,Apoi, iarta
miluieste
si mangaie
cu slova Ta
amaraciunea
din el,
stropindu-l
cu apa vie
sa-i renasca
Lumina."

Elena, de n-ar fi starea asta de poezie, oare ce bucurie am avea?...Mi se pare ceva divin...versul, cântul...Astea vor fi şi în Cer, nu?
Îmbrăţişări sfinte de la Suceava!

FleurduMay spunea...

Divin..nu am alte cuvinte!
Cuvinte frumoase si sensibile.
Va multumesc pentru aceasta delectare!

Ingerul tau spunea...

Doamna Elena, Dumnezeu sa va binecuvanteze, am vazut ca va pricepeti la rugaciunile colective. Va rog daca se poate sa fixati o ora pe care apoi sa o promovam la care sa incepem o astfel de rugaciune pentru Romania, pentru destinul ei spiritual si totodata al tuturor romanilor.
Sunt sigur ca Dumnezeu o sa va inspire in alegerea acestei ore si sunt sigur ca apoi ne va sprijini pe toti in promovarea acestei initiative...
Dumnezeu sa ne ajute...
Eu ma gandesc sa inceapa la o ora fixa si fiecare sa se roage macar 10 minute iar cei care pot sa o faca, timp de o jumatate de ora.
Sunt sigur ca va pricepeti la aceste lucruri si ca veti veni cu multe idei care ii vor ajuta pe multi...
Va multumesc

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

yasha -
Ma bucur ! O seara binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Chiar mi-as dori sa ma adune Domnul in palma SA.
O seara frumoasa iti doresc Tizo, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
El este alinarea si stanca la care fugim cand suntem tristi si dezamagiti.
Pace, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Returnez spre tine urarile primite si adaug un strop din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Multumesc pentru urari.Dumnezeu sa te binecuvanteze Florine!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Asa este.Alinarea vine de la Domnul! Pace si har!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru ca te simt aproape, foarte aproape. Fii binecuvantata de EL!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Am citit si am plans si iar am citit si am plans, nu ma simt vrednica de Dragostea LUI, dar stiu bine in cine ma incred, nu ma va desparti nimic de EL.Mai roaga-te pentru mine, te rog.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Da cu siguranta versul , cantul vor fi lauda ce i-o vom aduce acolo, unde nu vor mai fi lacrimi.Multumesc Mariana!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Multumesc pentru cuvintele frumoase !

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Iti doresc alinarea lui Isus, sa nu se desprinda niciodata de inima ta!

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau -
Sunt implicata deja, in cateva astfel de rugaciuni colective si consider ca rugaciunea este ceva serios si nu trebuie facuta cu superficialitate. Multumesc pentru propunere!

Rappa_ru' spunea...

Cu harul Sau, toti rasarim la o noua lumina:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Andrei dragul meu prieten, nu pot sa spun decat: AMIN!