vineri, 4 decembrie 2009

Asa vorbeste El

Daca e Vineri .....e poezie pe paine !

Asa vorbeste Domnul
-Priveste doar in sus.
La rugaciunea-ti muta,
Doar El iti da raspuns.

Asa vorbeste Domnul
-Fii bland si rabdator
Si-ti vei primi rasplata
De dincolo de nor.

Asa vorbeste Domnul
-Cel mandru va cadea
Dar cel smerit in totul
Pe Domnul va vedea.

Asa vorbeste Domnul
-Doar adevar sa spui
Caci buza mincinoasa
Nu e pe placul Lui

Asa vorbeste Domnul
-Nu arunca cu piatra
In cel cazut, ci vezi-ti
Intai la tine pata.

Asa vorbeste Domnul
-Cauta pacea Mea
Fara de care cerul
Nu ai sa-l poti vedea.

Asa vorbeste Domnul
-Iata Eu vin curand !
Pastreaza-ma in suflet
In inima si-n gand.

elena marin alexe 17 iun. 2002.

30 de comentarii:

tasha spunea...

"Cauta pacea Mea
Fara de care cerul
Nu ai sa-l poti vedea."...asa este,fara pacea Lui...nimic nu e posibil...

Passion4God spunea...

Nu ai idee ce bine mi-a prins aceasta poezie!!!
Domnul sa iti dea putere si multa binecuvantare!

nakudo spunea...

Asa vorbeste Domnul
-Nu arunca cu piatra
In cel cazut, ci vezi-ti
Intai la tine pata.
depun marturie draga mea Elena ca asa vorbeste Domnul...crestinismul emana atata dragoste si putere de a te privi in oglinda incat raman interzisa.Cu ce sant eu in masura sa-mi judec fratele si sanu-l iubesc indiferent de erori?pot sa ma intristez dar nimic si nimeni nu-mi da dreptul sa iau piatra...te imbratisez cu toata dragostea,draga mama

ELENA spunea...

Superbă...
"Asa vorbeste Domnul
-Cauta pacea Mea
Fara de care cerul
Nu ai sa-l poti vedea.

Asa vorbeste Domnul
-Iata Eu vin curand !
Pastreaza-ma in suflet
In inima si-n gand."
O seară frumoasă draga
mea TIZĂ vă doresc!
Vă puup!

raza de soare spunea...

superba poezie...ma duce cu gandul la un cantecel...Asa graieste Domnul Slavei... o zi minunata :D

elena marin-alexe spunea...

tasha -
O seara frumoasa iti trimit de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Ma bucur si te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Cred ca daca am privi prin ochiul LUI niciodata nu am putea dori sa aruncam cu piatra in cineva.
Daca am privi intai in interiorul nostru.... ~x(

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Pai cu siguranta nu mai este asa mult timp si EL va veni.
Imbratisari calde scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Gaduri frumoase de la Vrancea!

kis spunea...

...Asa vorbeste Domnul
-Cauta pacea Mea
Fara de care cerul
Nu ai sa-l poti vedea...

Pacea, este un subiect atat de actual si asa mare nevoie avem de pace,
ma rog ca Dumnezeu sa reverse din belsug pace peste tara noastra!

FleurduMay spunea...

Doamna Elena..sensibila si profunda, ca intotdeauna.Felicitari pt poezie..ar trebui sa le publicati in vreo carte...sunt aparte.

Lisandru Cristian spunea...

Frumoasă poezie, Elena, cu versuri care demonstrează suplimentar - pe lângă talentul incontestabil - şi că mai există oameni care citesc Biblia cu mare atenţie... Seară bună îţi dorim!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Da , acesta poate fi mesajul meu catre prietenii mei , mai ales in aceste zile...Multumesc kis, sa ai o seara minunata!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Poezia imi incalzeste inima mea dar este dificil sa [din motive financiare] sa publici azi...
Multumesc mult Floare de May!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Aprecierile tale ma onoreaza Cristian.Cat priveste cititul Bibliei cred ca este o necesitate pentru fiecare din noi, doar ca unii inca nu simt asta.
O seara minunata pentru voi, dragii mei!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie, imi lumineaza ziua, ca de obicei:)va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Si eu te imbratisez cu mare drag!:)

Dumitru Negoita spunea...

Un minunt mesaj de pace,ruga,dragoste si prietenie,fata de cel de SUS,redat intr-o lumina noua pamantenilor, intr-o vreme de mari framantari.
Sunteti minunata si nu numai atat.
Va doresc sa primiti dragostea si respectul pe care stiti foarte bine sa le daruiti.

marada spunea...

Da, cel cazut trebuie ajutat sa se ridice!
Sa mai dai si "cu piatra" e dovada de mare lasitate!
Mult adevar in aceste versuri!
Toate cele bune!

Mariana spunea...

,,Asa vorbeste Domnul
-Iata Eu vin curand !
Pastreaza-ma in suflet
In inima si-n gand."

Versuri ce se preling in suflet ca o lumina lina!
Fii binecuvantata, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Ce bucurie imi faceti cu vizita dv..d-le Cu deosebit respect va salut de pe meleagurile Vrancenesti si va doresc toata binecuvantarea lui Isus Mantuitorul nostru.

elena marin-alexe spunea...

marada-
Fiecare face ceva dupa indemnul inimii sale.Da ne rugam Domnului sa ne dea o inima Noua, plina de bunatate si compasiune fata de cel de langa noi.Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Sa ne ajute Domnul sa intelegem vointa Lui pentru noi.Imbratisari sincere de la Vrancea !:)

dyanna spunea...

Dumnezeu este un copil care se distrează, care trece de la râs la plâns fără motiv, care reinventează lumea în fiecare zi spre disperarea celor care împart firul în patru, a dogmaticilor şi predicatorilor, care încearcă să-l înveţe pe Dumnezeu care este treaba lui ca şi Creator.

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Cred ca cei enumerati de tine, sunt oameni care ni-l prezinta pe Dumnezeu asa cum l-au cunoscut ei personal.
Te rog sa nu te superi dar Dumnezeu nu se distreaza si nu este ca un copil caci El este Creatorul si tot ce a facut de la inceputul lumii pana azi demonstreaza seriozitatea LUI.El afirma despre sine ca :
Eu sunt Alfa si Omega! Eu sunt Da si Amin!
Pe cineva care trece de la plans la ras fara motiv noi il etichetam ca si labil psihic.Nu este cazul sa gandim astfel despre Dumnezeu.
Scuze , scuze si te rog dyanna sa mai reflectezi la afirmatiile tale. O zi cu bucurie si pace sa ai din IUBIREA LUI! :-*

vyky spunea...

Adu azi ca jertfa lui Dumnezeu multumiri,
Vegheaza pe cale, chiar de greul te-apasa,
Alunga tristetea, lacrima din priviri,
Proslaveste-L mereu, El nicicând nu te lasa.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Ca de obicei aduci balsam acolo unde trebuie si-ti multumesc mult.Maranata!!!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumoase si artistice versurile...Domnul fie cu noi, in sufletele si mintile noastre:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Fii binecuvantat prietene!