sâmbătă, 12 decembrie 2009

Cumpana...

Este sambata si ne apropiem cu fiecare minut de "Ziua Domnului". Asa ca dupa saptamana asta atat de vrasmasa prin zbuciumul sufletesc pe care l-a semanat in inimile romanilor de pretutindeni, va invit sa ascultam o melodie, care suna ca o rugaciune a sufletului impovarat de firescul zilnic .
Cred ca m-am implicat prea mult in valtoarea 'borsului neaos' si cum era in clocot, mi-am ars o parte din inima si acum doare.
Am comentat in diverse locuri din blogosfera si am incercat sa cumpanesc balanta parerilor.Nu cred ca am reusit intotdeauna. Daca cineva s-a simtit ofensat de comentariile mele imi cer iertare.
La randul meu, doresc sa pasesc in sarbatoarea sfanta cu inima curata si va spun ca iert pe toti cei care m-au ofensat in vre-un fel pana acum . Ii cer Domnului sa ma elibereze de amaraciune si sa uit orice lucru urat care m-a atins si mi-a provocat suferinta sau nemultumire.

Se apropie sarbatoarea Nasterii Domnului si eu personal am nevoie de "Atingerea Lui", sigura care poate sa curateasca, sa mangaie si sa reannoiasca inima.Daca aveti nevoie de atingerea Lui hai sa spunem impreuna :Atinge-mi Doamne inima!!!


Magdalena Mircea - Atinge-mi, Doamne, inima
Asculta mai multe audio Muzica

30 de comentarii:

marada spunea...

Domnul sa fie cu noi si sa ne ierte precum si noi iertam!
Minunata melodia!
Toate cele bune!

ELENA spunea...

La cumpăna dintre ani
să privim înapoi cu iertare,
înainte cu sperantă,în jos
cu înţelegere şi în sus cu
recunoştinţă!
Speranţa să vă deschidă
poarta spre un An Nou plin
de bucurii şi împliniri
draga mea TIZĂ!
Să aveţi o zi frumoasă
cu fulgi de zăpadă cum
a început la Buc!
Vă pup!

http://www.youtube.com/watch?v=qNzTI8inRUI

vyky spunea...

Atinge-mă Isuse cu dulcea Ta privire
Ce-a-nseninat atâtea inimi întristate
Să port mai cu elan a Cerului vestire
Să-nving tăceri şi clipe de singurătate.

Atinge-mă Isuse cu zâmbetu-Ţi divin
Ce-nlătură povara în suflet cuibărită
Şi-aduce doar înviorare şi alin
Şi descreţirea frunţii când inima-i zdrobită.

Atinge-mă mereu cu vorba prietenoasă
Şi chiar de e mustrare mă pocăiesc smerit
Voi îndrepta privirea spre zarea luminoasă
Spre locul de splendoare atât de mul dorit.

Atinge-mă cu braţul ce l-a atins pe orb
Când ochii i-ai deschis să vadă larga zare
Din palma-Ţi caldă vreau iubirea să o sorb
Să gust din bunătatea Ta nepieritoare.

Pătrunde-mi tot lăuntrul cu prezenţa Ta
Şi fă din mine robul Tău ascultător
La pieptul Tău doresc necontenit a sta
Să-ţi simt suflarea şi duhul Tău ocrotitor.

tasha spunea...

Atinge-mi Doamne inima....si eu am nevoie de atingea Ta...

Passion4God spunea...

Frumoasa piesa ati ales d-na Elena...asa-i trebuie sa tragem linie sa cerem iertare Domnului si celor care le-am gresit si sa mergem mai departe. Domnul ne asteapta cu poverile noastre la crucea sa...curaj...tot inainte trebuie sa privim.

O zi superba!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Domnul sa fie cu noi marada si balsamul Sau sa ne aline si sa ne purifice. O zi senina cu pace sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA!
DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE SI MULTUMESC PENTRU FRUMOASELE CUVINTE!

elena marin-alexe spunea...

VYKY -
De ce am senzatia ca dinspre tine curge rau de balsam spre inima mea? Doar binecuvantari sa ai din belsug!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Fii binecuvantata si sa ai parte de atingerea lui Isus!

Cristake spunea...

Din cate am vazut eu, v-ati exprimat cam mereu parerile in mod pertinent, nu vad de ce s-ar fi simtit careva ofensat. Sigur, cuvintele pot durea, prin continut sau prin forma, dar cine va cunoaste stie ca nu aruncati vorbe otravite. Pentru ca e o mare diferenta intre vorba otravita si opinia sustinuta vehement.
Pax vobiscum.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Fiecare om are nevoie de iertarea divina si-l rog pe Domnul sa o daruiasca din belsug atinganand inimile noastre.
Multa binecuvantare si pacedraga mea!

Mariana spunea...

Oh! Elena, tu nu poţi ofensa pe nimeni...Cine s-a simţit ofensat, poate că e vina lui sau a ei...
Şi dacă te-a rănit vreo vorbă, fie ca El să atingă rana inimii cu sărutul lui alinător şi vindecător...
O postare şi un gest creştinesc de mare excepţie...
Fii binecuvântată, Elena, suflet drag!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Vezi, de asta imi place mie tare de tine, ca spui lucrurilor pe nume. Intr-adevar cred ca unele postari ...prin continutul lor, m-au determinat sa-mi spun si sa sustin parerea cu oarece vehementa si regret asta.
Dar totul se va uita.....cu siguranta.
Multumesc si te mai astept.

vyky spunea...

A şti să preţuiesti e o comoară
Ce-n inimă e născută şi crede,
Şi suspină,îmbrătişează-n lumina
Pe cea mai nobilă dorinţă,aceea;
De a te dărui pe altarul dragostei.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -Suntem oameni, doar oameni.
Este pentru a doua oara cand te rog sa ma porti in rugaciunile tale ca EL sa-mi stearga amaraciunea din inima. Multumesc draga mea. Am certitudinea ca te vei ruga.
Fii binecuvantata!

nakudo spunea...

cred ca este o panta in care am alunecat multi tare..si tare am gresit cu toate tampeniile si ce e mai urat sa vezi cum niste chestii aparent inofensive pot desbina oamenii...melodia ea cea care trebuie sa trezeasca iar iubirea din inimi.va iubesc si imbratisez

Lisandru Cristian spunea...

Sunt momente în care ne aflăm în cumpănă, într-adevăr... Eu sper să reuşiţi descoperirea celei mai bune decizii şi mai sper ca inima să nu rămână rănită...

dyanna spunea...

„Iubirea poate vindeca lumea, iar iertarea este catalizatorul care permite acest lucru.
Foarte frumoasa melodie.

Danube Daughter spunea...

Eu cred ca azi, ieri, zi in ultima vreme, am simtit Atingerea Domnului mai mult ca niciodata, si voi incerca pe parcursul acestei perioade de sarbatoare sa Ii multumesc, prin cantec, pentru acest lucru.
Minunat post, va astept pe la mine sa ascultati o melodie.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Omul cat traieste invata. Sa invatam din greseli.
O seara cu pacea Lui sa ai! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Oamenii ...oamenii...cu sensibilitati si erori...
Ranile vor trece in timp, dupa rugaciuni rupte din inima.O seara linistita si multa pace sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Frumoasa cugetarea ta si plina de miez. Noapte frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Cata dreptate ai...vin sarbatorile sfinte!
Sa pastram in suflet Dragostea! Voi veni sa ascult melodia.Te imbratisez!

Mariana spunea...

Doamne, Tu cel ce ştii ce gust are durerea, Tu care ştii că amarul ofileşte florile bucuriei din suflet, Tu care ai fost mai trist decât toţi triştii lumii, pe Tine te rog pentru Elena, pentru amarul ei, pentru lacrima pe care poate nici nu-şi mai găseşte puterea să o plângă, pentru ea Te rog, să trimiţi zefir de alinare, sărut de vindecare, lumină de înflorire a surâsului...Aprinde pe cerul întunecat de mâhnire, luceferii zorilor unei zile a unei noi bucurii care să şteargă pentru totdeauna amarul...Doamne, în dimineaţa asta Ţi-ai înnoit binecuvântările şi pentru Elena...aşterneşne-le în faţa ei ca să se poată bucura de ele cu o bucurie nepământeană...Ştiu că deja o ţii în braţele Tale...Îţi mulţumesc!...Îţi mulţumesc...Te iubesc, Doamne!...Te iubesc!...Amin!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Iti multumesc, iti multumesc Doamne si din nou iti multumesc, iti multumesc Mariana, pentru rugaciune.Toata dragostea Lui sa se reverse asupra ta si a familiei tale, iubita Domnului !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

toti facem greseli, important este sa ne recunoastem greselile si sa incercam sa fim mai buni:)va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Primesc imbratisarile tale cu mare drag Fluturasule!

Delyrics spunea...

Perfectă melodia, atât de potrivită rugăciunea din versurile ei. Nu o ştiam aşa că vă mulţumesc pentru acest dar melodios şi mă rog ca El să vă atingă inima în fiecare mod de care aveţi nevoie!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Multumesc mult draga mea.Si pe mine ma incarca ...aceasta melodie si simt ca zbor....Dumnezeu sa fie cu tine!