miercuri, 30 decembrie 2009

Numaratoarea inversa


Timpul îşi devorează lacom ultimile ore din acest an. Unii dintre noi ar zice că a fost un an bun, cu diverse realizari pe plan financiar, sau sentimental, dar pentru alţii, poate un an prost....
Nu ştiu, câţi dintre noi privim viaţa cu ochii deschişi, atenti, la toate detaliile ei.
În ce mă priveşte, bilanţul sfârşitului de an, mă găseşte într-o stare nu prea bună, căci am o răceală puternică, mă doare gâtul, dar asta nu-mi afectează gândirea, aşa că am trecut în revistă anul 2009 şi am concluzionat: 
Mulţumesc Doamne, pentru acest an care s-a scurs prin viaţa mea, cu bune şi rele, cu tot ce a însemnat pentru mine. Important este, că Tu ai fost langă mine şi îţi mulţumesc.
Am mai adăugat la experienţa vieţii mele, aşa că, mă simt mai bogată.

Vouă, dragilor mei prieteni, la care acum mă gandesc cu drag, vă doresc puterea să priviţi viaţa în ochi, aşa cum este ea, căci este darul LUI pentru voi şi să o îmbrăţişaţi, să trăiţi clipele frumoase şi să aveti puterea de a trece peste cele nefaste, cu fruntea sus.

Dumnezeu sa vă binecuvânteze!La Multi Ani si Buni !

elena marin alexe

57 de comentarii:

Zenna spunea...

Multă sănătate şi să aveţi un an nou frumos!

Cami spunea...

Iti doresc Un "alunecus usor" in noul an. La multi ani cu bucurie si multa sanatate! Cami

vyky spunea...

Vă dorim să fiţi mai iubitoare în noul an, să fiţi, mai fericită şi mai aproape de Domnul, Lumina lumii. Dumnezeu să vă binecuvinteze şi să vă facă o binecuvântare pentru ceilalţi!

Dragi steluţe de nea,
Duceţi voi urarea mea
De mulţi ani cu sănătate,
Pace-n suflet şi, în toate,
Harul Domnului să fie!
2010 steluţe de bucurie!

Un An Nou încununat cu infinte desfătări Cereşti şi să aveţi parte de tot ceea ce poate fi mai frumos şi mai binecuvântat ! La Împliniţi Ani !

mmary spunea...

Draga mea surioara ,te imbratisez cu drag dorind sa-ti absorb tristetea si durerea pentru ca in sufletul tau sa straluceasca soarele senin al iubirii divine.Iti daruiesc surasul sufletului meu in care straluceste Cel care ne-a unit :

Domnul nostru Isus Cristos !

iar in noul an iti doresc ca fiecare zi sa fie o binecuvantare revarsata din Inima Lui Sfanta...:)

Mariana spunea...

A mai trecut un an...Elena, te aşteaptă aici un dar de suflet şi o urare caldă, din toată inima!
Dacă îţi place, ia darul şi dăruieşte-l tuturor apropiaţilor inimii tale! La mulţi ani!

ELENA spunea...

"Când clopotele vor suna,
Vestind că anul s-a sfârşit,
Prin crengi de brad şi fulgi de nea
Eu îţi uraz din partea mea:
"UN AN NOU FERICIT!"
Atunci luminile s-aprind
Şi micul clopot de argint
Cu clinchet viu va răsuna,
Şoptindu-ţi blând din partea mea:
"LA MULŢI ANI FERICIŢI!!!"
SĂRBĂTORI FERICITE DRAGA MEA TIZĂ!!!

nakudo spunea...

bilantul sfarsitului de an zice ca mi s-au intamplat lucruri minunate...v-am cunoscut..de exemplu...partea tragica si de nemultumire este...ca nu am credinta si iubire suficienta..noul an sa ne aduca la amandoua implinirea planurilor pentru care am fost date..atat imi doresc...va iubesc si imbratisez...va sun ...imediat..ce am uitat..am o buna prietena la iasi de-o varsta cu dv...uitandu-se la premiul pe care il dati mi-a zis asa...mana puternica este a Elenei si te tine strans...nu uita...e un om care petrece ca si dumneavoastra mult timp in rugaciune..sper sa va cunoasteti intr-o zi...va ureaza putere si dragoste multa

Passion4God spunea...

La multi ani binecuvantati de Domnul! si un an nou plin de revarsari de Sus!

te astept pe la mine:-*

Cristake spunea...

Un 2010 cat mai bun si insanatosire grabnica va doresc!

Rappa_ru' spunea...

O sa treaca si raceala si mica stare mai uratica...multa sanatate, fericire si tot ceea ce va doriti pentru la anul:)..La multi ani:)

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, SĂ AVEŢI PARTE DE SĂNĂTATE ŞI DE TOT CEEA CE VĂ DORIŢI... SĂ FIE LINIŞTE ÎN SUFLETE ŞI GÂNDURI...

UN AN NOU FERICIT! Cristi şi Geanina

April spunea...

La multi ani cu tot binele din lume!

orianda spunea...

Un An nou plin de farmec si de bucurii!
La multi ani!

kalliope spunea...

God bless

dyanna spunea...

Gandeste-te la trecerea dintre ani ca la o poarta. Poti sa treci prin aceasta poarta in noul an si sa iei cu tine numai lucrurile bune si apoi sa inchizi poarta in urma ta, astfel incat grijile si supararile sa nu te poata urma. La multi ani!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani doamna elena. un an plin de bucurii va doresc

nasturash spunea...

Un an nou fericit, cald, plin..Va doresc asta din suflet.
La multi ani!

kis spunea...

La multi ani ,si-o vesnicie cu Hristos!

life spunea...

Fie ca anul care incepe sa-ti astearna in cale, poteca neteda, vegheata de stelute norocoase si ingeri balai!
Iar dorintele tale, toate-toate sa se implineasca, cate una in fiecare zi...!!
La multi ani!

gabi spunea...

Dumnezeu sa te binecuvanteze !
La multi ani, draga mea !

Mihaela Petrescu spunea...

Sanatate, vilceanca draga! La multi ani si Dumnezeu sa te ocroteasca!

marada spunea...

La multi ani si multa sanatate!

FleurduMay spunea...

Sa aveti un an minunat..asa ca dvs.
La multi ani!

miki spunea...

Multa sanatate va doresc si multi ani plini de impliniri!

Carl spunea...

Elena .. Happy New Year to you. I remember 10 years ago today I was in Mexico on the ship.We were all wondering of the computers all over the world would be effected when the year 2000 turned on the clock.:) It is hard to believe that a decade has gone by so quickly. I think for 2010 I will try to procrastinate less. Elena I have enjoyed reading you over these last few weeks and always enjoy seeing that you have visited Carlsvilleproject as well. I hope we can stay in touch for a long time to come.
All the best to you.
Carl

raza de soare spunea...

un an plin de impliniri, sperante, credinta si iubire!

Geanina Codita spunea...

Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru voi şi familie.
Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze "cerul" senin al vieţii!

LA MULŢI ANI!

nakudo spunea...

am fugit un pic de la tata pentru ca tot va sun si nu raspundeti si nici pe mess nu santeti...sant foarte ingrijorata...santeti bine?sanatoasa?va iubesc...mult si va imbratisez cu mult,mult verde

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
La multi ani cu bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Auf wielle jahre! Ich liebe dich!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Sa ai un an mult binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
iar in noul an iti doresc ca fiecare zi sa fie o binecuvantare revarsata din Inima Lui Sfanta...:)
subscriu cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
La multi ani si-ti multumesc frumos pentru tot!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-"LA MULŢI ANI FERICIŢI!!!"
SĂRBĂTORI FERICITE DRAGA MEA TIZĂ!!!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
tE TIN STRANS IN TOATE RUGACIUNILE MELE.
La multi ani- Credinta si Iubire!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
La multi ani binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Multumesc mult .La multi ani cu "bucurie".

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
La multi ani tinere!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
La multi ani buni!

elena marin-alexe spunea...

April-
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
La multi ani , doar cu binecuvantarea Lui!

elena marin-alexe spunea...

Dyanna-
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
La multi ani , Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

nasturas-
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Si o vesnicie cu Hristos...suna tentant!Si tie.

elena marin-alexe spunea...

life-
La multi ani !

elena marin-alexe spunea...

gabi-
Binecuvantari !

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Bucurii si la multi ani!

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau-
La multi ani! Ma rog pentru tine. Nu raspund la provocari.

elena marin-alexe spunea...

marada-
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
La multi ani si ...pastreaza bucuria!

elena marin-alexe spunea...

miki-
La multi ani draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
Carl, thank you .Un new year with many achievements and holy blessings, that you want.
God bless you Carl!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
La multi ani !

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita-
Doar bucurii, ani fericiti si binecuvantari sa ai!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Da ...boala si somn...la greu!
Multumesc pentru grija ,draga mea.