sâmbătă, 12 decembrie 2009

Ruga pentru Duminica

Am primit o poezie care mi-a inconjurat inima cu brate de bucurie sfanta. Ii multumesc din suflet lui Vyky . http://casaeterna.blogspot.com/
Pe blogul lui ma opresc zilnic sa-mi iau portia de ....putere.

Atinge-mă Isuse cu dulcea Ta privire
Ce-a-nseninat atâtea inimi întristate
Să port mai cu elan a Cerului vestire
Să-nving tăceri şi clipe de singurătate.

Atinge-mă Isuse cu zâmbetu-Ţi divin
Ce-nlătură povara în suflet cuibărită
Şi-aduce doar înviorare şi alin
Şi descreţirea frunţii când inima-i zdrobită.

Atinge-mă mereu cu vorba prietenoasă
Şi chiar de e mustrare mă pocăiesc smerit
Voi îndrepta privirea spre zarea luminoasă
Spre locul de splendoare atât de mult dorit.

Atinge-mă cu braţul ce l-a atins pe orb
Când ochii i-ai deschis să vadă larga zare
Din palma-Ţi caldă vreau iubirea să o sorb
Să gust din bunătatea Ta nepieritoare.

Pătrunde-mi tot lăuntrul cu prezenţa Ta
Şi fă din mine robul Tău ascultător
La pieptul Tău doresc necontenit a sta
Să-ţi simt suflarea şi duhul Tău ocrotitor.

16 comentarii:

O alvo spunea...

Ola, Helena,Deus abençoe você!
abraços fraternos.

vyky spunea...

mă retragem în liniştea rugii,şi Duhul Sfânt mă îdeamnă să veghez , să stau pe turn ,să lupt să încurajez un suflet dornic de Isus cu drag să îmbărbătez ,tu vei afla în veşnicii ce acuma ţi se pare anevoios ,cum alţii s-au rugat ca să rămăi tu strănsă alipită de Cristos -o inchinare in Duh şi Adevăr cu fraţii, ce-ţi doresc să fii biruitoare în orişice moment-vyky

elena marin-alexe spunea...

O alvo -
Paz e Alegria! Greetings from Roménia com o amor de Jesus.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Referitor la un mai vechi dialog dintre noi, trebuie sa-ti dau dreptate.Tu frate drag ai misiunea ta, foarte importanta ! Multumesc pentru rugaciune !

Carl spunea...

Elena, a beautiful Prayer .. thank you
Carl

mmary spunea...

"Pătrunde-mi tot lăuntrul cu prezenţa Ta
Şi fă din mine robul Tău ascultător
La pieptul Tău doresc necontenit a sta
Să-ţi simt suflarea şi duhul Tău ocrotitor. "

Acest lucru as vrea sa-l simtiti acum draga mea prietena,sa-L simtiti cum va inunda pieptul zbuciumat(am citit postarea anterioara) si sa intelegeti ca iubirea Lui e si multa durere si intristare aici pe pamant...Odata imi spuneati ca apreciati franchetea cu care mi-am expus parerile chiar daca erau diferite de ale dumneavoastra, ei bine, eu apreciez acelasi lucru la dumneavoastra si probabil si ceilalti prieteni din blogosfera apreciaza acest mod de a fi...Diferentele de pareri reflecta unicitatea noastra si consider ca aceast lucru e benefic...

Dati-mi voie sa va imbratisez, sa va asez capul pe umarul meu si sa va soptesc ca Dumnezeu va iubeste...sa va las sa plangeti spaland cu lacrimi tot ceea ce v-a ranit, iar cand va veti desprinde din aceasta imbratisare sa va simtiti o fiinta complet renascuta ce se inalta la cer intr-un fascinant torent de pace, lumina si iubire...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata iubirea , blandetea si duiosia LUI...

ELENA spunea...

"Atinge-mă Isuse cu dulcea Ta privire
Ce-a-nseninat atâtea inimi întristate
Să port mai cu elan a Cerului vestire
Să-nving tăceri şi clipe de singurătate.

Atinge-mă Isuse cu zâmbetu-Ţi divin
Ce-nlătură povara în suflet cuibărită
Şi-aduce doar înviorare şi alin
Şi descreţirea frunţii când inima-i zdrobită"

Superbă poezia draga mea TIZĂ...
Vă doresc o duminică frumoasă
precum vă sunt gândurile,cât şi sufletul!
Vă puup!

José Ramón spunea...

Interesant post. Multumesc pentru vizita Creativitatea şi imaginaţia Jose Ramon şi fotografii pentru feedback-ul dvs.

Un saludo

elena marin-alexe spunea...

Carl -
A blessed Sunday you wish the soul Carl!

FleurduMay spunea...

Divin..te unge pe suflet.Multumesc!
"Atinge-mă Isuse cu dulcea Ta privire
Ce-a-nseninat atâtea inimi întristate" cat de frumooos!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Chiar ti-am simtit caldura imbratisarii tale si cuvintele tale balsamice, adevarat intaritor pentru suflet.
Asa este ca si Isus spunea : In lume veti avea necazuri, dar indrazniti, Eu am biruit lumea!
E adevarat ca palma unui prieten doare mai tare decat a unui dusman, dar iertarea prin Dragoste aduce balsam inimii sincere si iubitoare de Dumnezeu.O imbratisare sincera inimii tale cu mult drag.
Iti returnez urarile intreit si multumesc din inima scumpa mea entru tot! Binecuvantare sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Ma bucur ca ti -ai facut timp sa citesti aceste superbe versuri.Primeste o calda imbratisare cu IUBIREA LUI ISUS!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
SI EU ITI MULTUMESC PENTRU VIZITELE TALE.DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, aduc liniste:)va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Fii binecuvantata! :)

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Intr-adevar divine versuri care produc emotie sfanta. Te imbratisaz draga mea!