marți, 26 ianuarie 2010

Ecouri.... pavel corut

Conceptul ateisto-comunist de liber cugetator [vezi Iliescu] a dat pe dinafara, din inima ciopartita de contradictii, a 'marelui si talentatului scriitor si om de stiinta' cum s-a autoproclamat in direct, acest minion cetatean al Romaniei, pavel corut.
Intr-o tara crestina in care majoritatea oamenilor cred in Dumnezeu Isus Hristos si Duhul Sfant, acest om a avut neobrazarea sa blasfemieze in direct tainele sfinte ale Cuvantului viu din Biblie. Veninul improscat ma urmareste, ma intristeaza pana la lacrimi si ma face sa ma intreb: Oare cate suflete a murdarit cu vorbele lui desantate si afirmatiile despre'biografia lui Isus' vazuta prin ochii lui de" amagitor a vremurilor din urma".
Oare sa fie Biblia o amagire?Oare a curs atata sange de martiri in zadar? Oare sute de milioane de oameni care au crezut si cred in jertfa si divinitatea Fiului lui Dumnezeu sunt niste prosti si lumina intelepciunii sta in scafarlia acestui ex comunist care din spion s-a transformat in om de stiinta?
Ar trebui sa studiem singuri Biblia si apoi cu siguranta, vom intelege 'optica strabismului' in amagirea cu care ne-a tratat pavel corut, fluturand prin fata ochilor nostri nu Biblia ci o editie a Evangheliilor Apocrife dar si afirmatia ca el crede in Dumnezeu dar ca Isus a fost un om pacatos care s-a nascut nu din Dumnezeu prin Duhul sfant ci din iubirea dintre un soldat si Maria.
Inca ma dor afirmatiile lui prin care murdareste cu buna stiinta Numele sfant de Fiul lui Dumnezeu, atribuind pacate murdare acestuia, precum faptul ca ar fi curvit cu Maria Magdalena.
Indiferent de confesiunea din care face parte romanul- catolic, ortodox, neoprotestant, luteran, evanghelic sau ca imbratiseaza oricare alta confesiune bazata pe Biblie, toti credem in Sf.Treime si recunoastem jertfa Mantuitorul Isus Hristos, ca fiind unica salvare a sufletului omenesc. Credem ca Isus este singura cale prin care omul se poate impaca cu Dumnezeu Tatal.
Ma intreb, oare sa fi uitat romanii ce viata si ce rol a avut acest om in epoca ceausista? Caci se stie bine ca a fost un comunist infocat si un ateu, care a trait in huzur in sleatha lui ceausescu in timp ce romanii rabdau de foame si frig.
Bogatia de marsavii la adresa lui Dumnezeu si a Bibliei debitata la OTV de corut a fost nemasurata si nu doresc sa fac eu acum studiu teologic demonstrativ, asupra adevarurilor Biblice.
As mai afirma doar ca dincolo de nebunia din inima si mintea lui, acest om ar fi trebuit sa respecte macar sentimentul de crestinatate care dainuieste in sufletul romanilor si sa nu arunce cu noroi pe tot ce le-a mai ramas scump oamenilor acestei tari: Credinta in Dumnezeu. Dar cu siguranta zelul i-a fost rasplatit cu varf si indesat de fortele oculte din occident, cu care acesta a fost in contact in permanenta, cat a locuit in diaspora si mai este si astazi.

Am certitudinea ca va veni o zi a judecati supreme, in care pavel corut va dori sa-si inghita afirmatiile nedemne de un simplu muritor, pentru al carui suflet Dumnezeu a dat ce avea mai scump, viata Fiului Sau. Atunci cu siguranta "flacara violeta "isi va pierde puterea......

PS. Am o singura bucurie din toata aceasta intamplare. Traim vremurile din urma cu abundenta ei de amagiri si asta imi spune ca Biblia este adevarata!

30 de comentarii:

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

eu zic numai atita:
Existä Oameni care cred si existä oameni care nu cred.
Andre Gide a zis:
Crede pe äia care cautä Adevärul si ai indoieli de äia care l-au gäsit deja.
Interpretatia mea este cä sä läsäsm pe fiecare sä isi träiascä Phylosophia atita Timp cit nu face räu direct. Cu Gura , cu Intentie sau färä , facem räu toti , toatä ziua.Este Natura noasträ.
De aciea zic nu vä supärati de ce scrie unul sau altul ginditivä la Vorba mea:

In Avion , cind sint Turbulente mari nu mai existä nici un Ateist.

O Zi minunatä vä doresc

Ionuttudose spunea...

mai sunt oameni care se uita la tv?

Delyrics spunea...

Citind articolul dvs mă gândeam şi eu la zilele din urmă.
De fiecare dată când aud astfel de lucruri: jigniri, persecuţii, rău transformat în "bine" mă înfurii, protestez, duc polemici în capul meu sau cu cine apuc, dar apoi mă liniştesc amintindu-mi că acestea sunt semnele vremurilor...
Trebuie să le citim, să le înţelegem, să ne punem încrederea în Dumnezeu şi să răscumpărăm vremea. Dumnezeu să ne ajute!

dyanna spunea...

Am vazut si eu cateva secvente din emisiune,dar m-am enervat si am schimbat postul.Mi sa parut ca cam bate campii...

Laura spunea...

Si pe mine ma doare sufletul pana la lacrimi cand vad cu ce usurinta se gasesc tot timpul tot felul de indivizi care sa-l ponegreasca pe Hristos si sa se ridice pe sine insusi (l-am auzit si eu o data pe acest...ins si ce se lauda....era dezgustator - Hristos cand vorbea o facea cu si prin fapte). Ma gandesc insa ca aceste lucruri au fost deja profetite de Biblie, am fost anuntati de venirea profetilor mincinosi, timpurile din urma se apropie, trebuie sa ne tinem de credinta, de traditie si sa ne invatam copiii, nepotii si pe cine mai doreste sa ne asculte sa traim ca si crestini adevarati. Doamne ajuta!

compadvice spunea...

E plina lumea de astfel de amagitori,mai mici sau mai mari,care se auto proclama...savanti, ingineri si doctori in teologie,dar bat campii.Nu va faceti griji Domnul isi face lucrarea si prin intermediul acestui om despre care vorbiti.Asa cum ati spus Biblia se implineste si in departare se vede limanul.O zi binecuvantata!

Marius Ola spunea...

Mie chiar mi-a plăcut omul ăsta acum ceva timp. E totuşi de domeniul trecutului. Cel puţin pentru mine. Prefer un Mircea Eliade, un Paler sau Noica de 1000 de ori. Cred doar că filozofia lui prinde doar la dolescenţi, după care se pierde... încet şi sigur. Gânduri bune să aveţi!:)

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Mi-a placut exemplul cu avionul. Explicatia ar fi ca sufletul care este de natura divina,il recunoaste pe Creator.
O frumoasa zi sa zi!

elena marin-alexe spunea...

ionuttudose-
Cred ca stii raspunsul. Dar de ce esti asa mirat, asta chiar nu inteleg.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Pe mine ma doare orice ofensa adusa Domnului meu Isus.Dar inteleg ca timpul ne da raspunsuri la intrebari....

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Nu am urmarit toata polemica, dar a fost suficient cat sa ma intristeze.

elena marin-alexe spunea...

Laura-
Asa cum zici si tu, se implinesc profetiile si asta ar trebui sa ne dea putere sa ducem o viata de crestin adevarat.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Ma doare Florine, cand cineva IL ataca pe Mantuitorul vietii mele.

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Daca oamenii ar avea puterea de a discerne intotdeauna raul de bine, emisiunea cu acest corut nu ar prezenta vre un grad de periculozitate.Dar cum spui si tu, adolescentii si o parte a tinerilor sunt prinsi in plasa vorbelor otravitoare ale acestui 'mare scriitor'.
O zi buna iti doresc in continuare.

Lisandru Cristian spunea...

Şi mie mi s-a părut că domnul Coruţ era mult prea înrăit... Şi nu a adus argumente serioase la ceea ce a spus. Nu mi-a plăcut atunci când a zis că Biblia este o mizerie de carte... Încercăm să aflăm originile religiei creştine sau să le înţelegem, însă ar fi bine să apelăm la un altfel de limbaj...

kalliope spunea...

nu m-as strofoca sa-l citesc pe Corut... In ziua de azi "toti" sunt atei, "toti" stiu ce e filosofia si "toti" au cate ceva de spus. Am auzit de Corut prin intermediul unor prieteni, dar chiar nu-s curios de el... Suntem oameni si toti avem pareri mai putin bune sau bune... Daca e sa apar vreodata la TV, in orice caz nu ar fi OTV sau Antena:)) mai bine un program pentru copiii, cum ar fi fox kids, cartoon, minimax:))... glumesc, mi-as dori totusi sa merg la domnula Gâdea Mihai, la Sinteza lui. Exista un singur lucru ce m-ar determina sa apar la dansul in emisiune. Mi-as dori sa stau pe acelasi loc in care Octavian Paler isi spunea ofurile...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu va intristati doamna elena, sunt diverse tipuri de oameni pe lume, eu sunt sigura ca, cei care au credinta nu baga in seama tot ce se spune.va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cred ca mai potrivit ar fi nu inrait ci indracit.
Tinand cont de limbajul folosit cred ca 'si-a dat singur cu stangu-n dreptu' cum se spune.
Seara frumoasa cu vizita muzelor iti doresc !

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Chiar asa: toti au cate ceva de spus dar, depinde cine si cum o spune.
Salutari de la Vrancea tie si frumoasei Karin!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Sa ai o noapte frumoasa Fluturas!

nakudo spunea...

din pacate filozofia aceasta nu prinde numai la adolescenti ci la multi adulti cu false pretentii de filozofi si oameni de stiinta si multi uita ca inclusiv stiinta se mira ca o religie ca crestinismul si iudaismul a supravetuit si convertit oameni de-a lungul secolelor.intrebarea care se ridica este cum ar fi putut supravetui si schimba lucruri o religie pur omeneasca?comuniunea cu Dumnezeu,acceptarea jertfei si curatirea duce la transformari interioare profunde...ne apropie de ingeri si de iubirea totala,absoluta.amagitori au fost si vor fi in toate timpurile..de la cei care ne zic ca putem merge si noi pe apa pana la cei care asteapta sa vina ozn-urile sa-i ia.Dumnezeu sa-i lumineze si sa le atinga inima...pentru ai transforma in iubire

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Prompta ca de obicei, ai facut o adevarata mini sinteza a credintelor ....
De acord cu tine, caci ma rog ca Dumnezeu sa lumineze mintea si inima oamenilor cu intelepciune divina.
Bine ai revenit fata verde.Acum esti o pata de speranta pe marele alb, care pare sa nu se mai sfarseasca.....Imbratisari calde din IUBIREA eterna ce s-a revelat pe Golgota.

Mariana spunea...

,,Şi totuşi Biblia este edevărată" este o a carte şi o afirmaţie şi o credinţă...
Eu am o vorbă: să nu se atingă nimeni de credinţa mea, de părinţii mei spirituali şi de Dumnezeul meu ( a se citi ,,al nostru") că îmi e lucrul cel mai drag, ca lumina ochilor...

Elena, noi ştim că ,,în lume vom avea necazuri", dar îndrăznim în numle lui Hristos!

Te îmbrăţişez cu drag!

Cristake spunea...

Daca Pavel Curut vrea sa considere Biblia o antologie de mituri si legende "ale unor triburi barbare", e problema lui. Daca vrea sa Il considere pe Hristos a fi un ins oarecare, e problema lui - daca nu Il crede mediator intre Dumnezeu si oameni, fara indoiala ca se va mantui singur acest "iluminat" - la Pastele Calului, desigur.
Eu nici nu il consider fals profet, ci doar un zevzec, cum mai sunt altii, insi carora nu le sunt toti boii acasa. Vazui si pe Lorin Fortuna, cu nu stiu ce despre reptilieni, serpilieni, ca Tariceanu e balaurian si unii vor sa il transforme in gorilian... Grande mascalzone !!!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Eu am o vorbă: să nu se atingă nimeni de credinţa mea, de părinţii mei spirituali şi de Dumnezeul meu ( a se citi ,,al nostru") că îmi e lucrul cel mai drag, ca lumina ochilor...
Subscriu intru-totul.....
Binecuvantari scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Ai dreptate ...pe undeva. Tu spui:Daca Pavel Curut VREA SA CONSIDERE Biblia o antologie de mituri si legende "ale unor triburi barbare", e problema lui. DACA VREA SA IL CONSIDERE pe Hristos a fi un ins oarecare, e problema lui -

Dar cand arunca aceste injurii pe un post public si-l murdareste pe Mantuitorul meu, devine problema mea, caci ISUS este cea mai iubita persoana pentru mine, si ma doare orice ofensa care i se aduce.
Ce crede in sinea sa corut il intereseaza doar pe el, nu pe mine.
In rest ma bucur ca nu aderi la aberatiile teologice ale acestui 'mare om de cultura'.:)

Cristake spunea...

Tata căsca gura până mai ieri la acest.... polivalent. "Scriitor, fost spion, sociolog" sau ce o mai fi, toate alea cu atributul "de succes".
Inţeleg punctul dv. de vedere, dar nu cred că Coruţ poate să îl întineze cumva pe Hristos, nici balivernele lui nu cred că vor influenţa decisiv pe careva...

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Faptele si vorbele noastre urate, pot intina prezenta lui Hristos in viata noastra. Cat despre 'balivernele lui caci asa pot fi numite, mai pot amagi inca mii si mii de oameni care inca nu si-au gasit drumul si identitatea sufletului.
O seara buna Cristake si apuca-te de scris pe blog...:)

Ileana Adriana Stan spunea...

Mie mi-a placut mult ultima sa carte, deoarece confirma valabilitatea credintei judaice intr-un D-zeu-Spirit, omnipotent, omniprezent, atoatecunoscator, fara sex ( daca e Spirit ). Am apreciat indeosebi teoria dansului cu mantuirea care e-n mainile noastre,deoarece milioane de sionisti gandesc astfel ( si eu printre ei ).

elena marin-alexe spunea...

Ileana Adriana Stan-
Regret, dar nu pot sa fiu de acord cu tine.Biblia spune ca , va veni o zi in care evreii vor plange si se vor jeli si isi vor da seama pe CINE au rastignit.
Dumnezeu sa te binecuvanteze draga Ileana.