joi, 14 ianuarie 2010

Feerie de iarna


Ninge peste satul
ce sta amortit ireal
si curg stelele mii
dansand prin astral.
Crengi inghetate
li-i patul si tihna....
dar dansul frenetic
nu cunoaste odihna.
Doar suflarea lor vie
ingheata, cand luna
isi incepe plimbarea
printre norii de fum,
ce -si leapada chipul
in oglinda de scrum.
Cuprind cu privirea
tot jocul de-afara
si-aproape ca simt
cum seara coboara.
Si-mi adun rugaciunea
intr-o palma de dor,
contopita-n iubire
si traita in zbor.

elena marin alexe

32 de comentarii:

Adrian spunea...

Foarte frumos!

ELENA spunea...

Superbă...
"Doar suflarea lor vie
ingheata, cand luna
isi incepe plimbarea
printre norii de fum,
ce -si leapada chipul
in oglinda de scrum.
Cuprind cu privirea
tot jocul de-afara
si-aproape ca simt
cum seara coboara."
O zi minunată scumpa mea Tiză!
Vă puup!

orianda spunea...

"Ninge peste satul
ce sta amortit ireal
si curg stelele mii
dansand prin astral."

Superb! Si poemul si atmosfera lasata in aer la citirea lui! Vreau si eu " stelute"! :D

Mariana spunea...

,,Si-mi adun rugaciunea
intr-o palma de dor,
contopita-n iubire
si traita in zbor."

Sperb! Are iarna asta ceva deosebit în ea...Ne cheamă la puritate, la înălţare prin rugăciune...Şi iarăşi n echinuie dorul de Acolo de unde ne vine tot albul şi toată feeria...

Te îmbrăţişez, drag suflet de pictor-poet! :)

Geanina Codita spunea...

Aproape ireal de frumos"curg stelele mii
dansand prin astral".

"dansul frenetic
nu cunoaste odihna"
Dansul steluţelor nu ne poate transmite decât puritate, beatitudine şi optimism. Dansul în general ne umple viaţa de frumos.

"leapada chipul
in oglinda de scrum"
Deşi acest vers mă îndemnă să privesc viaţa în nuanţe de gri mi-a plăcut tare mult anatemizarea chipului.

Poezia culminează cu rugăciunea în palma de dor, credinţa şi numai ea ne este aproape în orice clipă.

Mulţumesc pentru aceste versuri ce mi-au făcut ziua divină.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Adrian-
Trecerea ta pe aici ma bucura Adriane. O zi binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Sa-ti dea Domnul o zi plina de feerie cu nuante de pace, draga mea Tiza!

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
Pe mine m-au vizitat'stelutele' inca de ieri.Daca le zaresc le voi trimite mesajul tau draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Cand privesc haina zapezilor, inima mea prinde dor de vesnicii....asa cum zici si tu draga Mariana si o rugaciune imi improspateaza buzele:
Doamne spala-mi haina
De pata fireasca
Alba ca si neaua
In veci sa straluceasca

O binecuvantata zi intregii tale familii!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita-
Ma bucur draga mea prietena, ca pasii tai s-au oprit la poarta versului inimii mele si a adastat pe acolo, cat sa prinda sufletul aripa de dor de El.Pacea si bucuria Lui sa te impresoare ....iti doresc din suflet.

Lisandru Cristian spunea...

O rugăciune depusă pe o palmă de dor... Foarte frumos... N-am avut parte în Bucureşti de o feerie de zăpadă, dar poate că nu este timpul pierdut...

nakudo spunea...

imagini din gradina si versuri din inima...
Doar suflarea lor vie
ingheata, cand luna
isi incepe plimbarea
printre norii de fum,
ce -si leapada chipul
in oglinda de scrum.ce as mai putea spune?va imbratisez cu dragoste

Passion4God spunea...

Frumoase versuri...deja ma vedeam in fata unui semineu:D

mmary spunea...

"Si-mi adun rugaciunea
intr-o palma de dor,
contopita-n iubire
si traita in zbor."....minunata contopire...

un zbor diafan, "amortit ireal", plutind printre "crengi inghetate" emanand miresme dulci, parfumate, cu arome din rai si gust de suflet pur si cald...

Ce iarna calda...la fel de calda ca imbratisarile pe care acum le trimit spre sufletul dumneavoastra...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, va imbratisez doamna elena

compadvice spunea...

Frumos si sensibil cade fiecare data,Plus imaginea sugestiva face ca totalul sa fie fantastic.O seara frumoasa va doresc:)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Iarna inca nu si-a spus ultimul cuvant, asa ca feeria poate ajunge oricand si in capitala.
Pana atunci, iti trimit un buchetel de fulgi nazurosi de pe la Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Chiar asa este...imaginile sunt reale din gradina mea, cat despre versuri...ele sunt un dar de la Cineva care inca iubeste efemerul din om....
Te iubesc sa stii!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Si mie imi place imaginea cu ....semineul.Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Iarna inghetata se contopeste perfect,cu simtirea inimii doritoare de albul pur in cautarea zborului spre nemurire....
Ruga soptita ...ajunge pe aripi de ingeri, acolo unde e asteptata.
Minune de seara cu balsam divin iti doresc, draga ma Mary.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Fluturasule draga, te imbratisez cu iubire din IUBIRE.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Chiar fantastic, asa arata vremea azi prin curtea mea.Imaginea este din gradina mea.[ asta ca sa ma laud].Seara buna Florine!

miki spunea...

Citind aceste versuri, iti e cu neputinta sa nu simti ca incepi sa iubesti acest anotimp rece.Frumos...divin ...
Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Daca iubesti albul, itivine usor sa iubesti iarna, cu tot cu dificultatile ei.
Multumesc Miki draga mea!

tartoras spunea...

"O palma de dor"...mai frumos de-atat!??
Va multumesc Doamna pentru aceasta asteptata meditatie/rugaciune!
A fost ca o gura de oxigen!

Va imbratisez , cu drag de poezie, cu drag de Eminescu, astazi!
Fiti binecuvantata!

Carl spunea...

Elena Beautiful words ..... beautiful picture .. Thanks so much for taking the time to visit Carlsvilleproject and leaving your comment. It is always nice to see that you have visited.
Always be well
Carl

elena marin-alexe spunea...

tartoras-
Te imbratisez si-ti multumesc pentru cuvintele frumoase.
Si gand la gand cu bucurie, caci: Sa nu uitam Eminescu!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
The image is real, the garden in may . welcome to ride. Wish you a nice day! Elena.

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Respect mare. Versuri pline de Mélancolie si Meditatie. Compliment

Multe Salutäri Jacob

elena marin-alexe spunea...

Jacob-
Iti returnez salutarile, odata cu respectul pe care ti-l port.O frumoasa zi si Dumnezeu sa te binecuvanteze!

raza de soare spunea...

minunat peisaj de iarna...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Multumesc raza de soare!