sâmbătă, 9 ianuarie 2010

IMPORTANT PENTRU INCEPUTUL DE AN




Avem nevoie de rugaciune zilnica dar, in mod special am sa va indemn spre rugaciune in aceasta duminica.
10 ianuarie este ultima zi din programul Aliantei Evanghelice care cuprinde rugaciunea mondiala. Consider ca am intrat intr-un an extrem de greu, care poate face parte din categoria " vremuri grele" de care vorbeste Biblia. M-am gandit sa propun prietenilor mei sa participam si noi macar printr-o rugaciune personala, la acest lant de rugaciuni care se fac la nivel mondial. Se estimeaza ca 2010 ar fi un an greu, cu multe dificultati materiale.
Cu siguranta ca fiecare dintre noi are macar un lucru sa-i ceara lui Dumnezeu si macar un lucru pentru care sa-I multumeasca. Haideti sa ne unim gandurile si rugile si sa-i cerem LUI pentru acest an : Ocrotire, Sanatate, Intelepciune, Rabdare, Pace in familiile noastre, Ingaduinta fata de cei din jur, Dragoste, Asigurarea serviciului nostru, Devotament fata de prieteni , Apropiere de Dumnezeu si Credinta in jertfa Fiului Sau ISUS HRISTOS prin puterea Duhului Sfant.
Putem adauga fiecare in functie de problemele personale cu care se confrunta.

Unde vor fi doi sau trei adunati in numele Meu, eu voi fi in mijlocul lor, zice Domnul. Cu cat mai mult ne va asculta daca noi vom fi mai multi adunati prin puterea rugaciunii, in numele Sau.
Fiind asa un lant mare de rugaciuni si unindu-se credinta noastra, Domnul va auzi si va asculta rugile .

Maine intre orele 09 - 10 va invit sa ne rugam pentru acest an 2010 si ca trecerea lui prin viata noastra sa fie benefica prin binecuvantarea lui Dumnezeu.
Sa ne unim in rugaciunea de Duminica!

25 de comentarii:

vyky spunea...

Ascultă-mi ruga ce se-ndreaptă
Spre Tine, Creatorul meu
Şi dă-mi o podoabă purtată
Cu al Tău nume sfânt mereu
Să-mi dai putere, să mă-nveţi Îţi cer,
Să nu mă laşi să rătăcesc pe Cale,
Eşti Dumnezeu şi pe pământ şi-n cer,
Făpturile sunt toate ale Tale.

Passion4God spunea...

Frumos indemn...Domnul sa reverse HAR, MILA, BINECUVANTARE, IZBAVIRE!

nakudo spunea...

retinut..bagat la tartacuta...va imbratisez

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un indemn pe care il voi urma maine doamna elena.va imbratisez

miki spunea...

Si eu voi fi maine la program!Sa ne ajute Dumnezeu sa trecem si peste ceea ce ne asteapta!

raza de soare spunea...

minunat indemn la rugaciune...Fie ca Domnul sa ne binecuvanteze pe toti!

marada spunea...

Voi fi si eu prezenta!
Toate cele bune!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Să-mi dai putere, să mă-nveţi Îţi cer,
Să nu mă laşi să rătăcesc pe Cale,
Eşti Dumnezeu şi pe pământ şi-n cer,
Făpturile sunt toate ale Tale.
Amin.

elena marin-alexe spunea...

passion4GOD-
Amin!

magda spunea...

Sa ne ajute Dumnezeu sa trecem cu bine peste aceste vremuri care devin din ce in ce mai grele...minunat indemn...va imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Avem mare nevoie de rugaciunea asta.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Fii binecuvantata!Sa ne rugam draga mea, cu totii.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Daca ne vom ruga El ne va ajuta cu siguranta.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Amin.Sa inteleg ca vei fi la rugaciune.

elena marin-alexe spunea...

marada-
Fii binecuvantata!

Rodica Botan spunea...

RASPUND SI EU "PREZENT" LA APELUL TAU. DOMNUL SA NE TINA SUB ARIPILE LUI OCROTITOARE IN ANUL CARE VINE!!!

dyanna spunea...

Cu siguranta voi fi si eu acolo.

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Ma bucur ca participi la rugaciune alaturi de mine si prietenii blogului meu.Dumnezeu va asculta ruga noastra.Cu siguranta.
Pace si bucurie de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Fii binecuvantata dyanna draga!

Cristake spunea...

Rugaciunea ii partea teoretica a relatiei cu Dumnezeu. Cum ramane cu practica? Ca acilea suferim cu totii. Adica eu, ca sa vorbesc cu mare acuratete. Cine ii sincer cu sinele, se recunoaste in acest "eu".
Dar indemnul la rugaciune e nobil. Ca nu are cum a fi altfel.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Nu ca as vrea sa te contrazic, dar nu este de loc cum zici tu. Rugaciunea este partea 'foarte practica' a crestinului.Oricine se roaga in duh si adevar asa cum spune Isus in Ev. IOAN 4 : 23 si 24, stie ca o astfel de rugaciune te consuma fizic chiar, caci se face cu inima si cu lacrimi si cu strigate, inaintea Domnului. Astfel de inchinatori doreste Dumnezeu si astora le raspunde la rugaciuni.
M-as bucura sa fi inteles acest mesaj, drag prieten moldovan. :)

Cristake spunea...

Da, dar eu am pus rugaciunea la partea teoretica pentru a contrasta cu faptele. Altminteri... as zice ca rugaciunea seamana cu sahul, care nu e nici sport, nici arta, nici stiinta exacta, dar are cate ceva din toate.
Din nefericire, nu stiu cat de mult seamana rugaciunile mele cu cele randuite in Ioan 4:23,24... :(

Mariana spunea...

umia rugăciunea sinceră, unită, stăruitoare, ne poate salva ca aomeni, ca familii, ca biserici...Parcă aşa de mult au involuat toate...
Dar ştiu că Dumnezeu se va îndura şi va acsulta orice şoaptă rostită sincer!

Rugăciunea mea a fost chiar în biserică...A fost minunat!
Te îmbrăţişez cu dor!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Pentru o adevarata relatie cu EL,rugaciunea ta trebuie sa aiba traire si sa se conformeze cu Ioan 4:23-24.Orice om are nevoie de rugaciunea inimii.O seara buna si plina de pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Si a mea a fost tot in biserica. Am siguranta ca EL a ascultat rugaciunile facute din inima curata.
O seara minunata protejata de prezenta LUI sa ai draga mea.