duminică, 17 ianuarie 2010

Leapsa cu carte

Mi-a placut leapsa de pe blogul pseudonimul lu' ola si iata ce a iesit.....


1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Semne de carte, dar cateodata mai si indoi fila.

2.Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?

Da.Am primit de la fr.meu, Gestapo- Sven Hassel.

3.Citiţi în baie?
Da. Reviste , ziare...

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da .Dar nu am fonduri banesti deocamdata. Poezii, Povestiri pentru copii.

5.Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Destul de inaccesibile.

6.Care este cartea preferată?
Biblia.

7.Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Bineanteles fac asta destul de des. In afara de Biblie in care citesc zilnic, recitesc cu mare placere: Agonie si extaz, Fratii Karamazov , Ana stapana magarului, Sao Paulo str.A nr.9, Poezii de A.Paunescu, Petre Tutea, Marin Preda, Bacovia, Lucian Blaga si multe altele.

8.Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Aceasta posibilitate este de unu la o mie, exceptand poetul Paunescu pe care l-am cunoscut si am avut ocazia sa discut cu el personal.

9.Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, cand am ocazia, cu iubitorii de carte.

10.Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Pai criteriile sunt diverse.Autorul, recomandarisau pur si simplu o rasfoire in amanunt a volumului care mi se pare interesant.

11.Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
O lectura absolut obligatorie este cu siguranta Biblia si nu sunt singura care afirm acest lucru, ci chiar marii scriitori si filozofi ai lumii.

12.Care este locul preferat pentru lectură?
Acasa , comod intr-un fotoliu sau vara afara sub visin in hamac.

13.Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Pai ori fac auditie ori lecturez.
14.Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Nu imi place.Cartea e ceva deosebit e palpabila, e prezenta langa mine prin fosnetul prietenos al paginilor....

15.Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Mai rar am imprumutat carti. Cand ma intereseaza ceva cumpar, desi fac asta din ce in ce mai rar.

16.O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Este o mare bogatie pentru inima si suflet dar si hrana pentru minte.
Ferice de omul care iubeste partasia cu marea bogatie din cuprinsul cartilor.

Dau mai departe aceasta leapsa tuturor celor indragostiti de carte .Cu mult drag, Elena.

27 de comentarii:

raza de soare spunea...

minunata leapsa...o s-o "imprumut" si eu:D

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Felicitari pentru podium la olimpiada!
Te rog sa iei leapsa, caci e faina tare.

ELENA spunea...

O leapşă tare drăguţă
şi interesantă draga mea Tiză,
am citit-o cu mare plăcere..
O seară minunată vă doresc!
Încă o dată va mulţumesc
pentru sufletul minunat pe
care îl aveţi!
Vă îmbrăţişez cu mult drag!

Mariana spunea...

Si mie imi place! O voi prelua!

Acum chiar citesc ceva foarte frumos care m+a cam smult di lumea virtuală :) cred că se simte, nu?

O îmbrăţişare caldă, dragă Elena!

Lisandru Cristian spunea...

O leapşă extrem de interesantă... Eu citesc în pat, trebuie să recunosc...

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
O zi frumoasa iti trimit pe aripa de vant, dela Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Am observat lipsa ta....dar cred ca este benefica.Ador cititul.
O zi cu pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Si eu mai citesc in pat, mai ales iarna...
Nu e o regula.Important este sa nu neglijam cartea.

nakudo spunea...

am preluat leapsa si am facut-o ...va comunic acusi..hi-hi..va imbratisez..ceva va zic acum..ultima carte primita e peter pan..de la copii..va imbratisez..cica in tara de nicaieri sant eu..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

si mie imi place sa citesc, din pacate in ultimul timp am cam neglijat.

mmary spunea...

"11.Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

O lectura absolut obligatorie este cu siguranta Biblia si nu sunt singura care afirm acest lucru, ci chiar marii scriitori si filozofi ai lumii."

Sunt de acord cu dumneavoastra draga mea doamna...subscriu si tuturor celoirlalte raspunsuri pe care le-ati dat....

Eu pot afirma , cu certitudine, ca dupa Isus, adevaratii si cei mai dragi prieteni ai mei au fost si sunt cartile, tot acelea care-mi vorbesc despre EL...

Va imbratisez cu mare , mare drag...

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

miki spunea...

Frumos!Si eu mi-am propus sa scriu o carte de poezii pentru copii.Poate vom ajunge intr-o zi sa ne indeplinim acest vis.

Marius Ola spunea...

Pe Păunescu îl uitai şi ar mai fi Dinescu. Pe ambii i-am întâlnit. O zi bună:)

kis spunea...

,,Multe carti ne-au fost date pentru informarea noastra, dar Biblia ne-a fost lasata pentru transformarea noastra.,,
O zi buna!

Danube Daughter spunea...

Si eu am preluat leapsa!! va imbratisez cu drag

Danube Daughter spunea...

Doamna draga, pe unde sunteti? sunteti bine?

gabi spunea...

http://gabitzubitzu.blogspot.com/2010/01/premiu.html
ai un premiu de ridicat de pe blogul meu. Sper ca esti bine. Te pup !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sper sa rezolvati problemele tehnice curand:)imi este dor de dumneavoastra, va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Cred ca toti suntem in tara de nicaieri....
Te pup si multumesc pentru tott.....

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Pai ....ce mai astepti! Intra la recuperare....Fluturasule.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ma bucur ca avem multi prieteni comuni...Cartile dragi.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Daca vrea El visele devin realitate.Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
O duminica binecuvantata prietene.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Adevar graita-i! Subscriu.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Sunt bine draga mea soprana si te imbratisez cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

gabi-
Multumesc pentru premiu.Sper sa ajung si pe la tine cat de repede.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE=
Multumesc draga mea acum sunt bine.Fiul meu mi-a reperat defectiunea.