sâmbătă, 30 ianuarie 2010

In gura lui Mircea Badea

Ura , dispret, invidie, astea sunt doar cateva din ' calitatile' care murdaresc din ce in ce mai mult caracterul romanilor zilelor noastre.
Imi aduc aminte de alte vremuri.... cand o aura de patriotism lumina din belsug inimile semenilor nostri, cand aparam cu ardoare tot ce era de valoare din neamul romanesc. Acum acest lucru a ajuns o amintire, care se pierde in negura timpului, umbrita de indiferenta si ranchiuna si adesea de interesul banesc.
Nu am chef sa intru in nici o disputa cu nimeni ci doar, imi spun oful, acestei pagini....pe care s-ar putea sa o citeasca si cei ce au o alta parere.
Oare de ce suntem de partea valorilor si ne tipam triumfal fanatismul fata de ele doar atunci cand acestea se afla pe val, cand de fapt nici nu au mare nevoie de sustinerea noastra? Si de ce cadem repede de partea cealalta a baricadei, imediat ce una din valorile neamului nostru are un 'declin de forma', o mica sau mai mare scapare si ne grabim sa improscam cu noroi, fara ca in prealabil sa cugetam ca pana mai ieri eram fani infocati si ne mandream, doar auzindu-i numele in vreo stire pe care o publica toata presa din tara si strainatate?
Pot afirma ca mass-media romana inclina tare mult spre genul scandalos al stirilor si dati-mi voie sa spun ca mi se face greata.

Atat am avut de spus si-mi voi incheia lamentatia, nu inainte insa de a da o nota de excelenta lui Mircea Badea, pentru modul in care a tratat in emisiunea lui asa zisul caz Adrian Mutu.
Felicitari Mircea Badea!

Cat despre mine, indiferent de rezultatele investigatiilor in acest 'caz' afirm ca am si voi avea tot respectul, indiferent de decizia finala, pentru acest jucator pe drept cuvant numit "briliant", care mi-a incalzit inima si m-a facut mandra ca sunt romanca.

Cine este fara pacat, il invit sa arunce primul cu piatra!

34 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

asa se exagereaza la noi doamna elena, presa are nevoie de stiri, astfel orice subiect devine si subiect de stire. nu stiu cine are dreptul sa judece ceea ce face un om. va imbratisez cu drag

Passion4God spunea...

Aseara m-am uitat putin la emisiunea lui Mircea Badea, imi place de felul lui de a fi...ma si amuza...

elite spunea...

Sunt intru totul de acord cu tine.Ne este mai usor sa criticam decat sa aplaudam...Citim despre baietii de Dorobanti si uitam sa ne sarbatorim valorile.Azi e ziua lui Marin Moraru...Cat despre Mutu,asa cum am scris si in postarea mea..sunt dezamagita.O zi frumoasa1

nakudo spunea...

stiti cum e doamna Elena?santem dornici sa scobim in rahatul altora si nu-l vedem pe al nostru..apoi ca sportiv nu i se poate imputa nimic..la fel ca si compozitorilor,poetilor etc...viata privata e viata privata iar realizarile sant realizari..noi ar trebui sa-l iubim,respectam si sustinem pentru ce a dat acestei tari....nimeni nu poate lua piatra..nici cei din mass media ...care fac comert si atat..nimeni...de la politicieni pana la ce vreti au balacariile lor in viata privata...dar daca omul se zbate sa iasa nu e normal sa-l afunzi mai tare...va iubesc si imbratisez

Lisandru Cristian spunea...

N-am văzut emisiunea, din păcate... Dar Mutu se află din nou - again - în centrul unui scandal şi este numai vina lui... Că se şi exagerează din dorinţa perversă de a vinde cât mai mult şi de a avea audienţă este tot adevărat...

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

"Ura , dispret, invidie, astea sunt doar cateva din ' calitatile' care murdaresc din ce in ce mai mult caracterul romanilor zilelor noastre. "

Eu zic cä " Calitätile " astea au existat de tot Timpul numai cä acuma prin schimbul de Generatie se manifestä mult mai deschis.

Oamenii de mai de mult au primit o altä Educatie care a includat si mai putin Consum.

Consumul in exces ( si chiar dacä merge greu in Romänia , in comparatie cu Anii vechi , existä un excesiv Consum) stricä Caracterul.

Mai vine pe lingä asta si trendurile de Educatie .
Ajunge numai o directä Comparatie si aveti Räspunsul.
Noi avem aicia o Vorbä " Invidia este cea mai superioarä Formä de recunoastere a Calitätilor Omului "


Timp minunat

Mariana spunea...

Şi mie mi-a plăcut de Mircea Badea când a vorbit despre Mutu. Se uită la noi de prezumţia de nevinovăţie. Se dă repede cu bolovanul, nu piatra...

Elena, îmi place sincer că abordezi şi astfel de teme!

O zi binecuvântată!

geaninalisandru spunea...

Subscriu la cele spuse de nakudo, ne place să vedem gunoiul din ochii altora şi să scobim cât mai adânc în rahat, ne place să ne ocupăm de vieţile altora de a noastră nemaiavând timp.

Gânduri din cele mai bune trimit către tine, draga mea dragă!

ELENA spunea...

Cu părere de rău nu am văzut
emisiunea dar vă citez,
"Pot afirma că mass-media română inclină tare mult spre genul scandalos al ştirilor şi daţi-mi voie să spun că mi se face greaţă."
Vă doresc o seară minunată
draga mea Tiză..şi ziua de mâine
să vă aducă numai bucuri!
Vă puup!

elena marin-alexe spunea...

Fluturasule-
Da , intr-adevar asa cum zici si tu, se exagereaza de cele mai multe ori.

elena marin-alexe spunea...

Passion 4God-
Ma mai prinde si pe mine cateodata Badea cu emisiunea lui.

elena marin-alexe spunea...

elite-
Asta pentru-ca nu stirile sdevarate ne plac ci acele care implica barfe si scandaluri.
Pacat.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Cred ca singurul 'sport' pe care nu-l agreez, este aruncarea cu greutatea.....
Acest om a facut sa infloreasca multe inimi de bucurie si chiar daca a gresit e problema lui.Ma intreb de ce nu ne grabim sa compatimim cu cineva,dar alergam cu limba scoasasa improscam cu noroi....
Hai sa cintam: noi suntem romani...si gata.
Te imbratisez fata verde!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
E implicat intr-un scandal si e problema lui cum zici si tu.Cred ca mass-media exagereaza si uita ca a mancat paine alba de pe urma activitatii acestui sportiv.
Numele lor va trece in anonimat, dar numele Adran Mutu va insemna ceva intotdeauna.
Seara buna iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Sa spunem ca schimbul de generatie, se manifesta atatde deschis incat dauneaza sanatatii morale a societatii.
Mi-a placut incheierea ta:Noi avem aicia o Vorbä " Invidia este cea mai superioarä Formä de recunoastere a Calitätilor Omului "
Salutari din Vrancea prietene!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Daca esti un om adevarat nu poti arunca piatra spre cineva, mai ales cand acesta reprezinta o mare valoare a poporului tau.
Am devenit un popor agitat, grabit sa faca raul, sa distruga valori....
Stia Domnul Isus cum va deveni rasa umana ,cand a scris cu degetul pe nisip....Cine este fara pacat, sa arunce primul cu piatra.
O duminica binecuvantata in dragostea Lui sa ai suceveanco draga!

nakudo spunea...

faptul ca putem critica ne da iluzia ca santem mai morali sau mai buni..mai aprope de sfintenie..toate le comparam cu valorile noastre si pideistalul pe care ne-am urcat singuri..oare asa sa fie draga mama?sa fim noi mai buni ca altii?nu crec...omenia si compasiunea dispar...mandria si rautatea si falsitatea e la rang de virtute...oglinda de acasa deformeaza..eu cand ma uit in oglinda divina...ma sperii...sant atat de multe de corectat..un om ca mutu...ne-a facut sa fim mandri ca santem romani...s-a drogat-sa zicem..unde e problema?cati beau,mint,fumeaza,curvesc ,transmit ganduri urate ce-i ataca pe ceilalti..Dumnezeu vine si iubeste si cea mai nevolnica oaie..oare cand vor intele oamenii asta?ca fara iubire nu este nimic...noi nu am fi avut crestinismul si divinitatea ar fi fost monstruoasa?e trist..nu va consumati...rugati-va si sa-l imbracam pe mutu in ganduri bune de protectie divina si pe cei care precum fariseilor scobesc unde doar Dumnezeu are dreptul..in intimitatea omului..si dumneavoastra santeti atat de verde si galbena

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Asa suntem noi oamenii vorba cu -capra vecinului- are mare har la romani.
Imbratisarile mele frumoasa prietena!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Cu siguranta ca -apa va trece si pietrele vor ramanea- asta cred eu.
Te cuprind in brate cu flori de suflet, bucurie si pace!

Cristake spunea...

Patriotism... cred ca are alte radacini, mai profunde, decat niste chestii legate drapele fluturate, de discursuri "mobilizatoare", chiar si de mari oameni si creatii ale natiunii... Una din radacinile astea trainice ale patriotismului ar fi, de pilda, simtul proprietatii. Daca vecinul vine sa imi fure din livada sau sa imi distruga familia, ies cu parul. Sau cu diviziile de soldati. Acolo cred ca e inima patriotismului.
Cat despre presa, Mutu si pastila minune, vorba seniorului Shakespeare: mult zgomot pentru nimic.

miki spunea...

Ei, domna Elena, cred ca aceasta atitudine de devalorizare a tot si a toate vine din partea celor ce nu detin prea multa minte.Pe de alta parte, este o modalitate de a te afirma.
Si pana la urma , asa cum spunea marele poet Eminescu, "E usor a scrie versuri,/Cand nimic nu ai a spune".
Sa ne dea Dumnezeu minte cea de pe urma!

marada spunea...

Nu am vazut emisiunea, dar cred ca fiecare trebuie sa-si rezolve problemele asa cum crede si cum poate!
Mutu se va descurca intr-un mod sau altul.
Cand era pe val toti il numeau "briliantul". Acum, la necaz, toti se grabesc sa-l critice.
Asa-i lumea, perversa!
Toate cele bune!

kalliope spunea...

imi place Mircea Badea, imi place caci are un curaj extraordinar, imi place cand unii il critica si el pe masura le raspunde cu zambetul pana la urechi. Nu stiu cazul lui Mutu, nu stiu ce s-a intamplat... e sambata si anu am deschis deloc TV-ul in aceasta saptamana, nu obisnuiesc sa ma uit, foarte rar il deschis seara, ma uit la Mircea Badea sau pur si simplu adorm pe program VH1 classic, in rest, stiri, meteo, sunt tufa si cred ca e mai bine caci nu ma mai enervez cand vad atat prostie... o seara de vis Doamna Elena

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Frumoase ganduri draga mea-.rugati-va si sa-l imbracam pe mutu in ganduri bune de protectie divina- .....
Ma intreb oare de ce suntem atat de respingatori cand invidia pune stapanire pe lutul din noi?....
Cine suntem noi, sajudecam si sa dam verdicte? Nemaivorbind de simtirea noastra ca si compatrioti, caci daca ma mai gandesc si sub acest aspect ma amarasc si mai tare.
Seara buna si bucurie sarbatoritului.....Vladimir.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Da dragul meu, cand vorbim de patriotism ar fi cazul sa ne gandim mai mult la fratia dintre noi, romanii si mai putin la aspectele de ordin exterior.
O seara buna iti doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Macar....sa ne dea Dumnezeu mintea cea de pe urma.Draga mea te cuprind in gandurile si rugile mele.

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Stiu ca esti obosit, asa ca nu ai urmarit emisiunea lui Badea. Pot sa-ti spun doar ca nimeni nu ar trebui sa arunce cu piatra, caci toti suntem deficitari intr-un fel sau altul.
Seara frumoasa si o duminica guvernata de Isus, iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Intr-adevar uitam esentialul:traim intr-o lume plina de ipocrizie dusa la extrem.
Dumnezeu este Dragoste- asta uitam adesea- din pacate! Salutari de la Vrancea !

Rodica Botan spunea...

Aceleasi metehne le gasesti si la americani. Cred ca traim zilele din urma unde se intimpla ceea ce scrie in Biblie si unde pina si dragostea de frati si relatiile dintre copii si parinti si-au pierdut valoarea. Cind oamenii nu mai stiu care e dreapta si care este singa, si nu mai stiu ce este bine si ce este rau.

Lucrurile cu adevarat frumoase si decente nu ne mai atrag si am facut eroi din cei mai depravati oameni posibili, care isi flutura banii si tot ce se poate cumpara pe bani si care prezinta ca fiind singurul scop al vietii.

Biblia ne invata sa avem intelepciune si sa ne uitam la sfirsitul lor...si din asta sa luam invatatura.
Solomon are multe sfaturi bune si instructiuni despre cum se poate ajunge sa dobindesti fericirea pe pamint; dar nimeni nu mai cauta dupa intelepciune...Oare nu-i pacat?

Carl spunea...

Elena, I know what you mean. Here in the US it is the same. the news and politicians all lie..they have their own agenda always. So I pray and do the best I can each day.
Take good care always,
Carl

raza de soare spunea...

e mare pacat ca valorile s-au pierdut intr-at de mult incat am uitat pentru ce traim...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
De ce sa mai caute oamenii intelepciunea, daca in nebunia lor, ei cred ca o poseda deja?
Cred ca umanitatea se prabuseste in propria sa rautate si prostie, dar si in multa indiferenta fata de Creatorul si Mantuitorul divin.

elena marin-alexe spunea...

Carl-
I think lying and covered the entire .La as evil, which is the worst disease. Only prayer can help. Blessings of Romania.

elena marin-alexe spunea...

raza-
Fenomenul e doar la inceput...
Dumnezeu sa ne ocroteasca draga mea raza!