duminică, 24 ianuarie 2010

Multumiri

Am stat fara sa am contact cu voi din motive tehnice si multumesc lui Dumnezeu ca in toata aceasta perioada , am petrecut mai mult timp cu familia, am citit mai mult si m-am rugat pentru mine si problemele mele dar si pentru voi dragii mei prieteni pe care v-am simtit aproape.
Multumesc Florine pentru TOT. Te-am simtit aproape si de data asta si vorbele tale mi s-au intiparit pe suflet.Stefania din tot sufletul multumesc! Ati avut dreptate , a trebuit sa schimb sursa.
Imi este dor sa va citesc si sper sa recuperez repede . Astept cu nerabdare sa va citesc.
O duminica binecuvantata sa aveti toti prietenii mei.

20 de comentarii:

FleurduMay spunea...

Ma bucur ca s-au rezolvat problemele:)
Va imbratisez cu drag:X

Mariana spunea...

Bine ai revenit! Mi se facuse frica, sincer...Mi-ai umplut inima de dor...Ce bine ca esti bine!
Te astept cu drag pe taramul meu dor!

life spunea...

ma bucur mult ca ati revenit!

ELENA spunea...

Bine aţi revenit draga mea Tiză...
O seară minunată vă doresc!
Te pup şi îmbrăţilez cu mare drag!

Geocer spunea...

Bine ai revenit, stimata doamna.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Multumesc pentru imbratisari Floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Dorul este reciproc! Crede-ma ca abia astept sa recuperez pas cu pas scrierile voastre.
Mi-a prins bine pauza caci am avut o activitate extra internet foarte bogata in citit, poezie, rugaciune si ....nepotica.
Salutari sincere din Vrancea suceveanco draga!

elena marin-alexe spunea...

LIFE-
o seara buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Scumpa mea prietena, te imbratisez cu mare drag si multumesc pentru gandurile bune.

elena marin-alexe spunea...

Geocer-
Asta-i viata! Oamenii mai vin , mai pleaca. Nu speram sa revin asa repede.Salutari prietenesti din Vartescoiu de Vrancea!

Passion4God spunea...

Bine ati revenit! Ma bucur ca nu a fost luuuunga pauza "tehnica"

tartoras spunea...

Bine ati revenit, Doamna!
Va imbratisez cu drag si ma bucur ca ati avut parte de o asa pauza...ne cam acapareaza internetul asta.Dar are si avantaje...
Ganduri bune din ACUM, innorata Californie!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ce bine ca ati revenit doamna elena, mi-a fost dor de dumneavoastra.va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Si eu ma bucur draga mea.

elena marin-alexe spunea...

tartoras-
Multumesc draga mea din California.Si aici la noi in Vrancea este iarna grea dar, frumoasa asa cum este incarcata de zapada.

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc mult!

Mihaela Petrescu spunea...

Ti-am simtit lipsa!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
La fel si eu, draga mea. Acum incerc sa recuperez.
O saptamana plina de pace iti doresc draga Mihaela!

denisia spunea...

Bine ai revenit! te aştept la mine pe blog cu un premiu.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc.Fii binecuvantata!