marți, 12 ianuarie 2010

Pluribloggeri sau bolnavi?

Citeam mai ieri pe blogul lui Cristian, ca cineva i-a sterpelit versurile si ...se intreba el: daca tot vrea sa-si faca cineva blog, de ce nu-si pune ceva personal acolo... Sincera sa fiu nu am fost prea surprinsa.
Am si eu unele nelamuriri in privinta mai multor persoane din blogosfera si vreau sa vi le impartasesc si voua.
La inceput au fost simple banuieli, dar cu timpul, au devenit certitudini, din pacate.
Eu mi-am facut blog sa asez pe el o particica din mine, sa impartasesc cu altii diverse idei sa ne impartasim reciproc aptitudinile daruite de Dumnezeu, sa ne imprietenim, sa ne sustinem reciproc prin sfaturi ...caci eu am inteles sa fiu cea reala si nu pot sa fiu doua sau trei sau sapte, sau doisprezece in unu. Cred ca va mira afirmatia mea, dar eu am trecut de multa vreme de la mirare, la o mare confuzie.
Inteleg sa am doua bloguri sau trei daca, ele sunt total diferite prin structura lor.Dar daca vorbesc despre avioane[ exemplu] pe unul din bloguri si despre constructia avioanelor pe altul si despre curajul pilotilor pe al trei-lea, sau cum sa sarim cu parasuta..... nu vad rostul atator bloguri.Dar stati putin caci confuzia devine si mai alarmanta, cand va voi spune ca exista in blogosfera printre noi, cel putin doua persoane care au 15 bloguri dar....in fiecare dintre ele, autorul blogului are alt nume, alt sex, alta 'ocupatie' ......
In acest caz ce pot sa cred eu? Orice.Pot sa cad in capcana si sa cred ca in fiecare blog este o persoana decenta, sau pot sa devin banuitoare...si sa evit anumite persoane, care nu sunt dualiste dar asa imi par....
Pot da si alte exemple.Am un blog cu biblioteca mea, altul in care evoc importanta cartilor, altul in care recomand diverse carti....si exemplele pot continua.
Ce nu pot eu intelege, este ce rost are o asemenea manifestare bloggeristica?De ce si cui foloseste? La un moment dat se discuta despre clone, asa cum se eschiva unii, cu scuze si parascuze, pana ce s-a plictisit si a trecut la atac.Am fost umilita si insultata de cuvinte obscene de neredat..
Pe de alta parte de ce sa ai atatea bloguri, cand nu scrii nimic important in ele?
Sau poate ca aceste persoane sufera de vreo boala care confera individului multiple personalitati? Nu stiu. Ceea ce stiu sigur este ca cineva ori se joaca, ori isi bate joc de blogari, ori fura din ideile acestora spre asi face faima de literati [ falsi], ori sufera de vreo boala psihica?

Pana voi avea claritate asupra acestor banuieli rog pe cei care si-au facut bloguri mai noi, incepand cu iunie 2009, sa imi acorde putina intelegere. Trebuie sa ma lamuresc, sa ne lamurim...odata pentru totdeauna.

62 de comentarii:

nakudo spunea...

upssss..veni ploaia cu pietre..deci..imi place!..drept sa va spun pentru unii e tare greu sa duca sinceritatea..pentru altii...sa traiasca si in afara netului...colo ia in marea adunatura de frustati si insingurati..acum drept sa zic nu e exclus ca multi sa se joace cu mintile si sufletele noastre parindulise foarte cool..distractiv,haios,bolnav sa-ti terfeleasca sufletul..ce ma bucura ca numai sant singura ,,nebuna"banuitoare si refractara...apoi am preferat sa stiu oamenii real..drept urmare stiu ca nu se joaca cei pe care ii cunosc..restul nu stiu ce sa zic..de fapt nici nu cred ca-mi mai pasa deoarece locurile in care ma regasesc sant tare putine...si nici nu fac parte din,,iti intorc comentariul doar daca imi comentezi"citesc unde e ok..si poate uneori chiar nu stiu ce sa zic..asa ca tac..dar am trecut pe acolo...iar oamenii mei din blogroll sant oameni care imi plac si care sant ceea ce simt...pana una alta draga mama si saritul cu parasuta e o solutie..poate nu se deschide la unii..iiii?ce ziceti?doamne ce prostii debitez ..va imbratisez cu mult drag

Danube Daughter spunea...

Si eu am avut multe bloguri, mai exact... 8. Insa fiecare era despre altceva, asa gandeam ca trebuie sa imi manifest inclinatiile,separat. Insa acum am redus, si am ramas la cele care chiar nu s-ar putea amesteca (cel de elogiu si cel de omagiu, plus cel cu versurile trupei unde intra si baietii deci pe ala chiar nu am cum sa il amestec), si principalul, pe care il stiti, unde s-au acumulat toate trairile si expresiile mele artistice. Fireste nici eu nu inteleg 5 bloguri despre acelasi lucru. Insa e atat de usor sa iti faci blog incat ramane la latitudinea fiecaruia daca o ia ca o joaca sau chiar vrea sa isi gaseasca un mic "acasa"la el pe blog, asa cum sunteti dvs, si cum sunt si eu. Nu stiu cum se joaca unii...ori ce greseli au facut. Stiu insa ca simplitatea fenomenului blogging a creat tot felul de ... ciudati.

Mariana spunea...

Oops! De parcă m-aş simţi vizată, îcep să dau explicaţii :) Glumesc, evident! Dar, fiindcă atunci când se uită cineva la prifilul meu, poate să observe cum că aş avea trei bloguri personale...Ori nu e aşa. Blogul meu este ,,Psalm de dor", iar pe celelalte am primit doar invitaţie ca membră a echipei, ceea ce înseamnă că am drept de publicare, dar nu şi drept de moderare a comentariilor, sau de editare a postărilor celorlaţi membri ai echipei. Am ţinut să fac aceste precizări care poate te ajută în bănuielile tale, Elena. Ştiu că nu ai bănuieli faţă de mine :)
Mă tentează, sincer, să îmi fac şi eu un blog doar de poezie şi unul doar cu povestiri, aşa cum şi-a făcut şi Sorin M., ca să le am grupate şi la nevoie să le găsesc uşor...Mă mai gândesc!

Te îmbrăţişez cu mare drag şi sper că aceste aspecte pe care le spun din propria experienţă te vor ajuta!

Cristake spunea...

Şi atuncea, Ştefan îndată descălecă zorit în bătătura Vrâncioaiei. Baba, văzându-l pe Măria Sa, îndată căzu în jenunchi şi dădu să îi pupe mâna, ci din grabă şi nebăgare de samă, pe loc îşi beli vârful nasului în garda paloşului crăiesc.
-Au bine, femeie, nu e ceas de politeţuri, e vreme de restrişte!!! Ci grăieşte neîntârziat, unde ţi-s feciorii? Ştiu că ai şăpte flăcăi, mândri şi voinici.... iar Ţara Moldovei are trebuinţă de destoinicia lor ostăşească!
-Feciorii mei, Măria Ta, ca şi cum n'ar fi. Este, dar nu mai este...
-Nu e vreme de cimilituri, babo!!! Ci spune odată!!!
-Băieţîi mei bloguieşte, Mărite!!!!

orianda spunea...

Stimata doamna, n-ar mai trebui sa ne mire nimic! Falsitatea e la ea acasa in toate domeniile! Clonarea de articole se practica si nu pot decat sa simt mila pentru acele persoane care n-au nici o idee in cap si in consecinta fura cu o nesimtire iesita din comun, isi insusesc versuri si idei ale altor indivizi si mai apoi se mandresc!!
E boala psihica!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

nui Omul cel mai ciudat Animal de pe Pämintul ästa ??
Phenomenul ästa care ili scrieti aicia se zice la noi ( google) Personalitate split. Sau in Vorba Omului normal un pic de Täcänealä.......
Imi pare räu cä si din Direactia asta Spiritualä asa Vesti vin.
Am crezut cä numai in alte Sectiuni de la Blogosphera ( nonspirituale ) se intimplä Lucruri din astea.
Cunosc o Femeie din Spania ( cu mine a fost foarte drägutä ) am numärat la ea 52 de Bloguri.......

Numai bine Jacob

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Oare sa existe indivizi care sa -si bata joc si asa sa rada de oamnii normali?
Adevaratii mei cititori nu asteapta musai sa comentez oricum si oricand, ca apoi sa vina si ei pe la mine...
Ma intreb oare de ce nu intra acum sa comenteze persoane vizate?
Cat despre saritul cu parasuta, depinde daca ai acces la ea, altfel risti sa sari in cap...dar cei ce nu au cap, aia ce fac?
Ha ha ha =))
Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Eu cred ca un om normal la cap isi creaza blog, ca un mic 'acasa' asa cum zici tu. Si intr-adevar cam multi ciudati....Personal nu am nimic cu ei dar sa stea 'acasa' la ei.
O seara frumoasa iti trimit de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Ce-ti veni suceveanco? Hai ca te pup!O seara buna si plina de pace sa ai!

kis spunea...

D-na Elena eu sant mai nou pe aici dar promit sa fiu cuminte si ceea ce am inceput sa scriu, atat cat timpul imi permite scriu din pasiune pentru Dumnezeu si semenii mei.
O seara binecuvantata!

Cella spunea...

eu nici macar nu le citesc ce scriu despre ei ... :D

vyky spunea...

Viclenia e un semn de slăbiciune, căci mintea omenească veritabilă stă în raport direct cu capacitatea de a pricepe în mod dezinteresat un adevăr. Învingătorul momentan nu este totdeauna cel definitiv.Nivelul culturii generale a individului nu-l poate ridica nimeni cu umărul, timpul şi munca umplu neajunsurile.Fiecare dă ce are!

Adrian spunea...

A inceput sa devina prea popular, oricare dintre noi poate sa isi faca blog, am observat multe bloguri abandonate.... unele cu reclame, altele despre carti, unele doar copy/paste... ma dezgusta acestea, in listele mele de bloguri am pastrat doar pe acei blogari adevarati, cei ce cunosc ce inseamna exprimarea sentimentelor sau a unor calitati a lor, au fost momente in care am vrut sa ma retrag din blogosfera, nu suport persoanele anonime si mai ales cei care imi spun cum sa pozez.
Va doresc numai bine!

Lisandru Cristian spunea...

Da, este foarte adevărat ceea ce spuneţi. Nu înţeleg nici eu această "plăcere" teribilă de a fi "altul" pe fiecare blog pe care îl deţii. Nu ştiu dacă această "plăcere" poate fi diagnosticată, dar cu siguranţă ceva nu este în regulă în interiorul acestor persoane. Poate că unii ar dori să fie altfel decât sunt, poate că nu doresc să facă efortul de a se înţelege pe ei înşişi. Cred că oamenii care ajung la concluzia că vor să îşi facă un blog trebuie să ofere celorlalţi o mostră din ceea ce sunt ei. Altfel mai bine s-ar apuca de altceva. Măştile cad până la urmă, chiar dacă nu suntem aici la carnaval...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

e urat sa furi ideile altora, probabil persoanele care practica"sportul acesta" nu a nimic de arata. va imbratisez doamna elena

tasha spunea...

Elena,am si eu un satmarean care are mai multe bloguri ,cu identitati diferite daca pot sa spun asa,le-a creat in ideea ca prin citeva dintre ele ataca prin pamflete politice haosul din tara si era cam vizat la un moment dat,sau cel putin asa mi-a explicat...sincer???nu judec pe nimeni,nu-i treaba mea ce cred unii ca e bine si ce nu pentru ei,iau partea buna de la fiecare,daca pot daca nu...ma duc mai departe.
Sa ai o zi frumoasa!

Danube Daughter spunea...

Pana la urma, fiecare este ceea ce alege sa fie... Si normalitatea cuiva poate si anormalitatea tuturor celorlalti din jur. Insa daca el se simte bine asa, este totul in regula. Bineinteles, in limitele bunului simt si principiilor de baza ale umanitatii... Asta referitor la mai multe bloguri cu personalitati diferite. Iar in legatura cu copiatul, de idei sau chiar copy-paste-uri, este de-a dreptul indignant si foarte,foarte urat.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Bloguiasca in pace, daca au idei si au ce darui altora, daca nu sa puna mana pe plug si sa are muntii Vrancei....ca poate rasare ceva... :))

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
Si eu cred ca e boala psihica.Mai ales ca unii au identitati diverse, caci pe un blog ii Maria profesoara, pe altul e Ionas doctor, sau altundeva e eleva de 16 ani.
Vai de ei, atat pot aspune.

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Daca chiar vrea sa aiba mai multe bloguri e problema lui ca om, dar macar sa aiba ce scrie acolo, nu sa fure de la altii, sau si mai rau sa aiba mai multe bloguri dar sa fie altcineva pe fiecare din ele.Ce rost are aceasta iluzie? Chiar nu inteleg....

elena marin-alexe spunea...

kis-
Din pacate au intrat si la tine pe blog.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Trebuie sa citesti ce scriu despre ei la profil dar nu este relevant.

elena marin-alexe spunea...

VYKY-
Asa este , ai dreptate cu viclenia.

elena marin-alexe spunea...

Adrian-
Te felicit pentru atitudinea ta. Nici mie anonimii nu-mi zic nimic.Pentru mine nici nu exista.Ca sa nu mai zic ca daca vrei sa pari ce nu esti, poti sa-ti arogi si 'meseria' de medic si rezolvi cu copy/paste.Oricine poate fi oricine, daca are un caracter infam.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cred ca acesti oameni care isi aroga diverse identitati, au probleme ....si poate nu au capacitatea sa se inteleaga pe ei insisi [in diverse ipostaze]ale bolii.Sau o fac sa se distreze pe seama altora?

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Ai punctat foarte bine afirmand ca asemenea 'oameni' nu au ce arata.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Daca tot sunt pamflete, nu vad ce l-ar opri pe prietenul tau sa-si declare adevarata identitate si parerea sincera, care nu i-ar aduce nici un prejudiciu cu siguranta.Nici eu nu judec pe nimeni, ci doar am simtit nevoia sa trag un semnal de alarma pentru prietenii mei.Si nu-mi plac oamenii ascunsi si dualisti...

tasha spunea...

Elena,sufletul tau e prea frumos sa fie amarat cu astfel de ganduri..
Tu esti langa fiecare cu o vorba buna,ramai asa,cum te stiu.

compadvice spunea...

Eu alt lucru nu pot intelege,cum poti sa intretii atattea bloguri?de unde gasesti timpul necesar?Sa ai o gramada de bloguri,nu te face cineva,si in plus nu cred ca vor fi de calitate.Pentru ca sunt sigur ca nu o sa poti scrie ceva folositor pe fiecare,ci mai degraba de umplutura.Well,de gunoaie e plina lumea internetului,trebuie sa ne invatam sa reciclam.Se pot organiza simplu categoriile de postari,adugand simplu o eticheta fiecarei postari,,ex:scriu o postare tip povestioara,o adaug cu eticheta de povestioare,scriu o poezie,adug etcheta,poezii.Nu e deloc complicat,,Ma refer la postari care au ceva in comun,cum a fost exemplul literaturii.Nu amestec intr-un singur blog tehnica cu literatura:))Ma bucur ca ati adus acest aspect in discutie doamna Elena.O zi frumoasa va doresc!

tasha spunea...

Ai si tu dreptatea ta,eu incerc insa sa-i inteleg pe oameni,cand nu reusesc ii iau asa cum sunt,persoana in cauza chiar este medic la laboratorul de medicina patologica ,este o persoana cunoscuta in Satu Mare,eu sustin blogosfera satmareana....il pastrez pe lista mea de bloggeri.Sper ca asta sa nu te indeparteze pe tine de blogul meu...:)

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Sufletul meu este curat si sunt sincera cu mine si cu cei din jur.Doar asa, pot sa ma uit in oglinda fara sa-mi fie rusine de mine insami.
Nu cred ca cineva s-a suparat ca eu sunt o mare iubitoare de ADEVAR.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Cum sa intretii atatea bloguri? Poate persoana are vreun handicap, sau nu munceste in nici un fel, ci se ocupa doar de nett,sau este o persoana bolnava psihic sau doar ciudata....cine stie?
Oricum ar fi este o ciudatenie....
O zi frumoasa si voua la toti trei va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Draga mea , ma intreb si te intreb si pe tine, cum te-ai simti sa afli dupa un timp, ca o persoana cu care te intretii pe blog, si pe care tu o stii de sex feminin, careia ii mai spui din cand in cand cuvinte frumoase ca: te pup, te imbratisez, sau careia i te destainui cu anumite lucruri mai intime si sa afli, ca este de fapt un barbat care a ras pur si simplu de tine?
Nu te-ar indigna aceasta persoana?

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Urasc minciuna sub orice forma ar fi ea.Nu eu am dreptatea mea ci incerc sa ma conduc dupa dreptatea lui Dumnezeu, atat cat pot.Nu inteleg insa de ce te-ai sesizat tu, daca nu ai nimic in comun cu ce am scris eu?
Cat despre 'prietenul'tau chiar nu am nimic in comun cu el, deci nu ma intereseaza.....
O zi buna sa ai!

dyanna spunea...

Am vazut si eu persoane care au cate 10-15 bloguri.Chiar nu-i inteleg.Si problema cu furatul...Am vazut poze facute de mine,pe cateva bloguri,chiar si in "colectiile" unor asa zisi fotografi.Nu stiu ce as putea face.

nakudo spunea...

adevarul-draga mama si multi fac deja criza cardiaca...nu va consumati...apoi santeti minunata nu deschideti usa oricui..stiti capra cu trei iezi nu?nu va ascundeti..covata nu tine de paravan..v-am spus..toti avem afinitati ..nu putem socializa cu toata blogosfera..sincer...santem oameni si oameni...apoi nu vreau sa suferiti....nu se merita..va imbratisez cu dragoste...nu e problema de vorbe ci de realitati...adica chiar avem comunicare atat de dureros de sincera...fara imputari si neiubire...indiferent ce si cum...mai sant ca dv....oameni deosebiti....nu santem Dumnezeu sa putem salva omenirea sa lasam sa faca El ce are de facut...chiar cred ca noi toti oamenii santem jalnici...de asta nu pot uri...dar nici nu ma obliga nimeni sa interactionez cu cine nu trebuie...zambiti...asa santeti lumina si foarte frumoasa..imbratisare de grup de la iasi...va iubim

tasha spunea...

Am vrut sa-ti spun doar ca e singurul pe care il stiu cu atatea bloguri si la care mai intru sa comentez,eu stiu un lucru am cele doua bloguri"Jurnal de Austria" deschis cu ocazia plecarii mele in Viena,si "Cutiuta cu Iluzii"mai sunt coautor pe 100Ro,oricum e prea mult si atat,si ma gandesc acum ca "Jurnalul de Austria"va avea de suferit pina la vara cand voi mai putea scrie din nou in el."Prietenul" cum il numesti este exact asa ca toti ceilalti pe care ii citesc,admir dragoastea lui pentru carte,se pare ca are cea mai mare biblioteca pe care un om o poate aduna intr-o viata,imi pare rau daca am lasat cumva o alta impresie in urma comment-ului meu...
Zi buna si tie.

Danube Daughter spunea...

Doamna Elena, ba da. Postul dvs. este despre mai multe aspecte ale blogurilor si m-am referit la celelalte. Cred ca totusi nu am extras esenta din ceea ce ati dorit sa scrieti. Oricum, toti suntem anormali intr-un fel. Unii mai mult decat altii, si asta ne intriga. E aiurea sa afli ca cineva nu e cine crezi tu ca este, oarecum eu m-as simti violata de intimitate, e ceva din mine ce am dat cuiva care de fapt nu exista. Sper sa nu mai patiti ori sa nu mai patim boacane dinastea cu oameni ciudati.

Danube Daughter spunea...

dyanna-
Nu prea poti sa-i dai in judecata dar sincer, asa ar fi normal. Copyright ? Drepturi de autor?...

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Doar nu putem crede ca pe virtual exista oameni mai curati decat in realitate. Hoti sunt si in teal si in virtual.
Cred ca cine este om adevarat, cu un caracter integru, isi va pastra aceste calitati si in lumea virtuala.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Sincer, nu ma consum de loc, doar sunt contrariata de cantitatea de minciuna care se zbenguie desantata pe nett.
Am vrut sa trag un semnal de alarma gen: Aviz amatorilor!Atat. Tu care m-ai cunoscut in realitate, stii bine ca urasc minciuna,iar in unele situatii sunt chiar dureros de sincera.
Iubesc Lumina si Adevarul si detest facaturile de orice fel.
Hai ca, te imbratisez pe bune.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Nu inteleg de ce trebuie sa te scuzi atat?Cat despre 'prietenul' tau pe care-l aperi cu atata foc, nici nu stiu cine este si nici nu ma intereseaza.De ce trebuie sa discutam despre el?Eu nu am acuzat pe nimeni, ci am relatat unele situatii care imi displac si imi provoaca un profund dispret.
Seara buna sa ai.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Draga mie imi place sa cred ca ma aflu situata in limitele normalitatii....cu marja de eroare admisa.Dar crede-ma ca nu agreez ciudatii....si sunt destui.
O seara linistita cu muze sa ai!

Ivan Vasarin spunea...

Stimata doamna Elena, va sunt indatorat ca acordati o atentie speciala blogurilor mele, si aveti o grija crestineasca de sanatatea mea mintala. Va asigur ca activitatea profesionala pe care o desfasor implica vizite medicale anuale pluridisciplinare, incluzand examenul psihiatric, va asigur si de faptul ca sunt un scriitor autentic, si nu unul fals, cum sunteti si dumeavoastra un pictor autentic. Activez pe blogger cu drag, am facut si desfacut prietenii, la fel ca alti blogeri, si am usoare indoieli cu privire la autenticitatea ingrijorarii dumneavoastra, cu priviorea la igiena morala si mintala a spatiului virtual, considerand ca, fara voia mea, am ajuns sa va irit sau sa va generez neplaceri, pe care le regret, desi nu sunt constient sa le fi comis. Daca ati face un minim efort de a analiza activitatea mea, inainte de a o critica - sau, sa ma fi inselat oare ca va legati tocmai de mine, si chiar sa fiu blonav?, ar fi mai potrivit. Numai ca alta persoana, nu eu, m-a identificat, ca subiect al Cruciadei voastre. Faceti eforul de a vorbi cu mine inainte de a ma cataloga in orice fel. Demersul dumneavostra mi-a adus prejudicii. Dr. Vasvari Alex.

Lisandru Cristian spunea...

Eu nu înţeleg o astfel de "distracţie" din care reies mai multe identităţi, de parcă posesorii blogurilor ar dori să trăiască sub acoperire... Plus că oamenii care îi citesc nici nu mai ştiu ce să creadă, în ultimă instanţă şi cu cine stau de vorbă... Am observat că unii fac tot posibilul să schimbe şi stilul de la un blog la altul. Efortul este mare, prea mare pentru o cauză care nici nu mi se pare nobilă...

nakudo spunea...

domnule doctor nimeni nu a specificat ca ar fi o criciada..nu stiu de ce va simtiti lezat...sincer ma consider super jignita de afirmatii si este mare pacat de tot ce m-ati invatat...adica foarte multe...elena este doar sincerasi directa si realitatea ca blogosfera e plina de mizerii...oricat vreti sa recunoasteti sau...a fi catalagotata ca fac rau...cine santeti sa ma judecati?DUmnezeu cumva?pacat...pentru ca eu chiar nu v-am contestat niciodata cultura si inteligenta...

elena marin-alexe spunea...

Ivan Vasarin-
Domnule! Din cate stiu , nu -mi amintesc sa fi interactionat pana acum cu dv. Nu va cunosc si nu ma intereseaza cine sunteti, deci nu-mi dau cu presupusul despre ce nu stiu.
Am insa dreptul sa -mi pun anumite intrebari si sa caut clarificarea lor.Aici sunt acasa la mine si postez ce cred eu de cuviinta. Daca din intamplare v-ati simtit vizat de postarea mea, e problema dv., dar pe mine nu ma intereseaza activitatea dv. si nu vreau sa fac un minim efort in a va cunoaste, caci pers.dv. nu ma intereseaza.
V-as fi recunoscatoare sa ignorati acest blog, caci nu voi mai posta un alt comentariu de al dv.Va multumesc.O seara cu pacea lui Dumnezeu sa aveti.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Ce fel de distractie poate fi sa iti faci mai multe personalitati? Efortul este prea mare iar rezultatul....nu-l vad deci cred ca e nul.
Cristian iti pui si tu intrebari ca si mine si ca altii, dar raspunsul e parca o fata morgana....

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ce valuri a creat postarea mea, sincer nu ma asteptam la asa ceva. Faptul ca unii s-au sesizat din 'oficiu',ma face sa cred ca nedumeririle si banuielile mele, nu au fost himere...Nu am vrut sa acuz pe nimeni ci am tras un semnal de alarma.Atat. Totusi unii au ramas in umbra si ma intreb pana cand? Multumesc pentru atitudine. Te pup cu mare drag si te imbratisez ca pe o sora mai mica, cu iubire din IUBIREA lui Dumnezeu.

elena marin-alexe spunea...

Dragii mei nu am intentionat sa jicnesc pe nimeni, ci doar mi-am expus unele nelamuriri si banuieli.
Supara pe cineva ca incerc sa caut adevarul?
Pe prietenii mei nu cred ca i-a suparat.
Va imbratisez cu mare drag!Elena.

nakudo spunea...

nu sant himere si stiti

elena marin-alexe spunea...

Nakudo-
Da. Acum stiu.

nakudo spunea...

VA IUBESC SI IMBRATISEZ SI INTOTDEAUNA O SA VA FIU O FIICA BUNA...PENTRU CA SANTETI CEL MAI MINUNAT OM CEL STIU REAL...MA APLEC SI RESPECT SI MULTA INVATATURA DE LA DUMNEAVOASTRA AM...MULTUMESC CERULUI CA EXISTATI..NIMIC NU POATE INLOCUI PREZENTA DUMNEAVOASTRA SI TOT CE MI-ATI DARUIT,,,,FITI BINECUVANTATA IN VECI,,OM DESTEPT...BUN SI FARA PREJUDECATI FALSE..OM SIONCER SI REAL...

kalliope spunea...

un singur lucru spun... Citesc enorm de mult, scriu enorm de mult, incerc sa fiu un om decent, nu ma intereseaza ce face cel din dreapta sau stanga mea, pur si simplu traiesc doar pentru mine si pentru persoana iubita. Dar, daca cineva va incerca sa-mi fure poeziile, ideiile mele (uneori nu merita sa le faci public virtual, chiar absolut nimic, poate influenta viitorul) sunt in stare sa-l caut, si-l gasesc ca e foarte simplu, il bat de-si va uita si numele, si numele mamei lui si etc...
P.S. si asa fac sport de contact, sa prinda curaj unul din ei, chiar il rog:))

P.S.2... va imbratisam cu drag, eu si Karin...

elena marin-alexe spunea...

Stefy-
Multumesc din suflet in primul rand, ca ai vrut sa ma cunosti.Iubesc sinceritatea cu toate ca devine mai rara din zi in zi.
DUMNEZEU NE VREA CU ADEVARUL IN INIMA SI PE BUZE.
Adevarul trebuie sa invinga, asa ca voi ramane neclintita in apararea lui.
O calda imbratisare de la inima la inima!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Sa fure daca are cineva curaj.Cred ca este cel mai urat lucru sa furi creatia cuiva.Unde este demnitatea de om? Ei, vorbesc de lucruri sfinte.
Va imbratisez cu mare drag pe amandoi!

Gaby spunea...

Identificand situatia, consider ca aveti dreptate in ceea ce ati scris. Sigura problema a acestei "pluri-identitati", in viziunea mea, este timpul. Nu imi explic cum se poate avea timp sa lucrezi cu atat de multe spatii virtuale.
Salutari!

elena marin-alexe spunea...

Gaby-
Daca cineva vrea sa-si bata joc de alte persoane, isi gaseste si timpul necesar.....Gaby draga mea.
Faptul ca ai pasit aici in casuta mea, imi umple inima de bucurie.O imbratisare calda primeste din Vrancea!

vilo13 spunea...

Nu deţin bloguri multiple şi nici nu scriu versuri, am numele real pe blog şi ocupaţia aşijderea.
DAR, vă întreb: De ce aveţi la reacţii "distractiv", "interesant" şi "extraordinar"?
Aveţi senzaţia că sunteţi perfectă?
De ce nu "distractiv", "interesant" şi "slab" ?!
Adică... o fi el ego-ul mare dar dacă tot faceţi apel la bun simţ, faceţi dumneavoastră primul pas. Zic eu.
Sănătate şi spor la scris.

Lucian Vâlsan

elena marin-alexe spunea...

vilo 13
Bine ai venit "la plimbare"! Pentru linistea ta, nu ca o eventuala scuza ci doar adevarul, poti sa stii ca, eu nu ma pricep la navigare pe net asa bine ca tine probabil si nu eu am ales reactiile ci o persoana care m-a ajutat si mi-a facut blogul.Sunt multe pe care le-as schimba dar nu ma pricep.
Oricum ar fi sa stii ca din ce am citit eu pe la tine, nu prea te da afara din casa modestia, deci s-o lasam cum.... a cazut.
Daca ai fi citit cu atentie cate ceva pe blogul meu, ai fi observat ca afirm mai mereu ca: Tot ceia ce fac, ca pictez, ca fac poezie, sau orice altceva, eu sunt doar beneficiara unui talent daruit de Dumnezeu.Vrea EL mai fac ceva frumos sau bun,Nu mai vrea EL,raman un mare 0.
In speranta ca m-am facut inteleasa, iti doresc o duminica plina de pace si bucurii!

Rodica Botan spunea...

Nici eu nu inteleg cum cineva se imparte ca sa se multiplice? Mie mi-e suficient sa ma descopar pe mine insami si sa ma bucur de ceea ce Dumnezeu mi-a dat:calitati si...ciudatenii.
:) Abia am energie suficienta sa scriu pe un blog...

Dar cred eu ca si asta este chestie de multumire. Adevarul este ca daca putin nu te poate multumii, mult n-o sa-ti fie niciodata de ajuns...indiferent daca sint cele materiale, emotionale...sau virtuale.

Nu judec pe nimeni...in afara de cei care ca sa isi dea valoare, fura de la altii...Doar ca si ei pierd cu fiecare noua escapada. Luind ideile sau gindurile altora, nu le mareste saracia lor intelectuala, nu le aduce gratificare nici macar in proprii lor ochi...de aia isi schimba numele ca li-e rusine de ei insisi, de aia se multiplica si se cloneaza sa para mai mult si mai mare si mai buni decit sint...

Dar cind imparti pe 0 la nu conteaza cit...tot 0 ramine.

elena marin-alexe spunea...

Rodica-
A fi tu insuti, este un lucru decent si cred ca multi uita asta. Asa este , daca imparti 0 la 0 ....rezultatul e ....nimic.Dar unii oameni se mint singuri si au o mare satisfactie.