duminică, 10 ianuarie 2010

Premiul Prieteniei


Prietenie! Acest premiu il daruiesc din suflet lui Kis ! http://samichiscanaan.blogspot.com/

Am rasfoit printre amintiri si ti-am urmarit trecerea prin postarile mele. Faci parte din acei cititori fideli si rigurosi pe care ii admir mult. Faci parte dintre cei mai vechi cititori ai blogului meu.
De fiecare data ai venit nu numai cu vorbe placute, dar si cu adaugiri interesante si pertinente demne de luat in seama, tu facand perte dintre cei cu care am avut un dialog sincer aici in pagina mea vitruala. Te-am simtit aproape in cam toate trairile mele, pe care le-am postat. Mi-ai fost aproape la aniversari si ori de cate ori ai venit "la plimbare" mi-ai lasat cateva vorbe ca semn al trecerii tale . Comentariile tale poarta in ele raza din Adevar.
Nu te-ai suparat cand din' motive de K' am facut de cateva ori confuzie intre tine si alt prieten ....
ramanand intelegator, lucru pentru care tin sa-ti multumesc.
Te admir pentru loialitatea ta pe care o arati Domnului Isus si iti doresc sa ramai de neclintit in credinta, nadejde si dragoste. Blogul tau este un loc unde El se regaseste prin tot ce postezi tu, proza sau poezie, dar si prin diverse articole interesante.
Imi face mare placere sa te numar printre prietenii mei si sa-ti daruiesc acest premiu personalizat al Prieteniei .

Dumnezeu sa te binecuvanteze kisurmatorul premiu va fi acordat pe data de 17.Ian.2010.

8 comentarii:

tasha spunea...

Elena ,nu m-ai cautat demult si ti-am lasat ceva pe blogul meu...:|

Antiignorantu spunea...

dragut blogul .... cam multe poze :)

Mariana spunea...

Felicitări pentru Kis!
La mine când vine, lasă mereu un gând scurt, fumos, curat, ca un ,,sărut" de petale...ca o odihnire de fluturaş...

Te felicit şi pe tine, Elena, pentru gemerozitatea ta!

kis spunea...

D-na Elena va multumesc, si va marturisesc ca ma simt privilegiat.Va rog sa-mi primiti si in continuare aprecierea si consideratia.
Dumnezeu sa va binecuvinteze!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Am sa trec pe la tine.Ma cam chinuie o raceala zilele astea.O seara frumoasa sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Asa este kis: foarte discret.Multumesc Mariana.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Si eu am toata consideratia fata de tine.O seara plina de pace!

elena marin-alexe spunea...

antiignorantu-

Mai sa fie....se vede ca ai mare experienta in ale blogarilor pagini....
Stii ceva? Blogul meu este al meu si in nici un caz nu-l pot considera dragut.