duminică, 14 februarie 2010

Adevarata dragoste

Pentru-ca multi dintre noi declama astazi pe subiectul Dragoste,
as vrea doar sa fim atenti daca ceea ce simtim este adevarata
dragoste si nu cumva un capriciu de moment.

Dragostea sa fie fara prefacatorie.Fie-va groaza de rau si
lipiti-va tare de bine. Romani 12:9

Tinta poruncii este dragostea, care vine dintr-o inima curata
dintr-un cuget bun si dintr-o credinta neprefacuta. 1Tim1:5.

24 de comentarii:

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,
Ziua asta are pentru mine numai un comercial motiv.
Inainte nu s-a särbätorit , da de cind Piata Comercialä cu Legiile ei a descoperit Ziua ( ca si multe alte Zile) asta a devenit Modä.
Desper Phänomenul ästa am scris in 1995 o Disertation.
Sint total de acord cu Dumneavoasträ, Dragostea trebuie sä fie Zi de Zi si nu numai la Zile din astea unde cumpärä ceva si ne alinäm prin asta Constiinta vinovatä..
Acuma revin la ce am mai scris eu o datä: fii atent la cea ce gindesti , pentru cä asta este inceputul Faptelor tale.Ergo: sä gindim sufleteste si tot as o sä si reactionäm.

O Zi minunatä vä doresc
Cu drag Jacob

mmary spunea...

"Tinta poruncii este dragostea, care vine dintr-o inima curata
dintr-un cuget bun si dintr-o credinta neprefacuta. 1Tim1:5. "

Acesta este unul dintre versetele mele preferate din Biblie si ma straduiesc sa-l fac sa fie viu in viata mea...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea Lui.

Passion4God spunea...

Frumos spus. Trebuie sa ne aratam dragostea zilnic...nu doar astazi.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase cuvinte doamna elena.nu trebuie sa uitam de iubire in nici o zi

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Dragostea trebuie sarbatorita in fiecare zi , in inima si gand....Chiar trebuie s-o traiesti nu doar s-o sarbatoresti de doua ori pe an....
Zi binecuvantata iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Da. Dragostea nu poate sa stea intr-o inima deja locuita si de alti chiriasi in afara de Domnul Isus.Sa ne ajute El sa ne curatim inimile si sa primim doar dragostea Lui.
Binecuvantare sa ai draga mea mary!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Dragostea Lui este cu gelozie.El vrea sa-L iubim doar pe El si nu doar de valentine's day....
Imbratisari....

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Trebuie sa intelegem adevarata iubire...in fiecare zi.

GoodGospel spunea...

Dragostea nu vine dintr-o porunca ci vine dinlauntru inimii unde Domn este Isus Hristos!

Danube Daughter spunea...

Si eu sunt de acord si am spus si la mine in blog ca dragostea adevarata vine in fiecare zi... insa sunt de parere ca e interesanta si sarbatoarea, desi eu personal nu o sarbatoresc desi am cu cine. Noi...am preferat sa ne iubim in fiecare zi cum stim mai bine. Nu ai nevoie de o zi anume ca sa iti exprimi iubirea...e prea puternica pentru a se limita doar la o zi.

elena marin-alexe spunea...

GoodGospel-
Adevarat insa Isus a rezumat decalogul la o porunca divina:dragostea, care nu poate exista fara prezenta divina in inima omului.
Te mai astept la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Din cuvinte, e usor sa spui ca iubesti dar, practica...
O zi minunata sa ai draga mea.

kalliope spunea...

Dragostea e unul din singurele "elemente" ale vietii din care trebuie sa ne cutremure... Atunci cand simti adevarata dragoste pentru o persoana (ma refer dragostea de sotie) cred ca o singura data in viata este obligatorie sa se intample. Nu ai cum sa iubesti de doua ori

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Of, indragostitule! Dumnezeu sa te binecvuvanteze!
Imi pare rau ca nu pot comenta la tine.De ce nu-ti activezi moderarea comentariilor?

monik spunea...

Dragostea este Iubirea Infinita, sa-i facem locas in inimile noastre si sa-i permitem sa odihneasca intr-ansele.

O imbratisare in Isus si Maria...multumesc pentru binecuvantare.
Este frumos aici.

denisia spunea...

Dragostea... se vorbeste despre ea... dar putini sunt cei care au gustat cu adeăarat din ea...numai inimile pline de dragoste o pot recunoaşte... restul vorbesc despre ea...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Da , multi vorbesc de dragoste, multi cred ca o si au si toti o sarbatoresc.....
Pace tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Multumesc pentru vizitaAici este frumos pentru-ca stapanul absolut este Mantuitorul meu Isus Hristos.El si numai El este cel pe care inima mea il venereaza, il iubeste si I se inchina.
Te las in iubirea Sa!

monik spunea...

Avem ceva in comun :X pe Isus, il ador si il iubesc din tot sufletul.

Va multumesc pentru vizita.
Pace si bucurie!

miki spunea...

Se vorbeste foarte mult despre acest sentiment si am ajuns sa-l vindem pe tarabe.Sa fi devenit dragostea ceva atat de ieftin?Ce bun si frumos ar fi totul!Dar dragostea este ceva rar, pretios si scump.O gasim destul de rar in sufletele pure, ca perlele in scoica ascunsa pe fundul marii:valul aduce multe scoici la mal , dar nu toate au si perle.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Da, din pacate pentru unii dragostea este foarte ieftina si se vinde pe taraba...
Dar e minunat ca nu toti gandesc asa...
O seara plina de bucurie sa ai draga Miki.

elena marin-alexe spunea...

monik-
Pace si bucurie si tie!

noiembrie spunea...

"1.Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti, şi n-aş avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zăngănitor.

2.Şi chiar dacă aş avea darul prorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa; chiar dacă aş avea toată credinţa, aşa încât să mut şi munţii, şi n-aş avea dragoste, nu sunt nimic.


3.Şi chiar dacă mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars, şi n-aş avea dragoste, nu-mi foloseşte la nimic.


4.Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,

5.nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,

6.nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,

7.acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul.

8.Dragostea nu va pieri niciodată. Prorociile se vor sfârşi; limbile vor înceta; cunoştinţa va avea sfârşit.

9.Căci cunoaştem în parte şi prorocim în parte;

10.dar, când va veni ce este desăvârşit, acest „în parte” se va sfârşi.

11.Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil, gândeam ca un copil; când m-am făcut om mare, am lepădat ce era copilăresc.

12.Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin, aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin.

13.Acum, dar, rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea."
1Corinteni 13

...adevarata dragoste...

elena marin-alexe spunea...

Noiembrie-
Superba epopeea dragostei divine.....adevarat etalon. Dumnezeu sa te binecuvanteze Simi scumpa mea comoara!