marți, 2 februarie 2010

Ce este viata

Am vizionat ieri un dvd cu Turneul Speranta 2007 si inca ma mai urmaresc unele idei expuse de pastorii, care au predicat in diverse orase din tara. Ce vreau sa va impartasesc aici sunt cateva ecouri ....ramase in inima mea .

Viata nu este facuta pentru - ura.
Viata nu este facuta pentru - desfrau.
Viata nu este facuta pentru - hotie.
Viata nu este facuta pentru- ucidere.
Viata nu este facuta pentru- iad.
Viata nu este facuta pentru - minciuna.
Viata nu este facuta pentru - blestem.
Viata nu este facuta pentru - injurii aduse divinitatii. Lista continua...

Viata este facuta pentru - Dragoste.
Viata este facuta pentru - Virtute.
Viata este facuta pentru - Cinste.
Viata este facuta pentru - Nastere.
Viata este facuta pentru - Rai.
Viata este facuta pentru - Adevar.
Viata este facuta pentru - Binecuvantare.
Viata este facuta pentru - Lauda adusa lui Dumnezeu. Lista continua...

Pentru-ca Isus a spus : Eu sunt Calea, Adevarul si Viata! Ev. Iosn 14:6;
Daca Isus este Viata, Isus este Dragoste, Virtute, Cinste, Nastere, Rai, Adevarul si Binecuvantarea, dar si Lauda Domnului.
Oricine sustine ca il iubeste pe Isus, va privi si va trai viata dupa voia lui Isus , astfel ca viata lui sa fie prin ea insasi o Lauda continua la adresa divinitatii.

Cand iubesti pe cineva , te straduiesti sa-i fii pe plac.

32 de comentarii:

tasha spunea...

Primul Nu si primul Da mi-au atras in mod special atentia...
Viata nu este facuta pentru - ura.
Viata este facuta pentru - Dragoste.
Subscriu!

Passion4God spunea...

Foarte frumoase ecouri:D

Viata e doar un abur...trebuie sa avem grija cum ne traim viata ca la finalul ei avem 2 optiuni: o viata in eternitate cu Isus iar cealalta, o viata departiti de Dumnezeu.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

e trist cum unii isi petrec intreaga viata prin ura, invidie, rautate. ar trebui sa fim mai buni:)va imbratisez cu mare drag

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Tare grea Intrebare ati pus.
Incerc sä räspund un pic in Felul meu.
Ce este viaţa?

Răspunsul depinde de întrebare. S-ar putea intreba, de asemenea: Cum este viaţa? Pentru ce este viaţa?

De îndată ce se pune Intrebarea asta stagnäm. Ne merge ca si la un Centiped: De îndată ce ne gindim cum sä coordinäm miile de picioare, ne desprindem de Frunzä si cädem jos.

Noi credem cä Viata merge singurä de la sine , totusi se pare sä nu fie asa. Şi intradevär nu este.

Pentru cä incontinuu se intimplä ceva in Viatä sintem nevoiti sä ne gindim a.Asta se numeste Phylosophie de Viatä.

Cum am treminta o Problemä , automatic vine alta si iaräsi trebuie sä ne batem Capul si sä ne confruntäm cu Viata si cu Intrebarea " ce este Viata?"

De fapt, ar trebui să fim surprinsi de faptul că ne afläm în viaţă si am ajuns atât de departe. Cind defapt nu stim nimic ::::::Ca un incepätor stäm in fata Vietii Zi de Zi.

Impovizäm si mimäm un fel de Essayist de Viatä.Si dacä nu funktioneazä strategia de Viatä , devenim ironici sau mai departe cinici...

Deoarece pe Duratä acest comportament nu este social compatibel , ne concenträm si incercäm sä cäutäm un Sens in Viatä.

Alti cu mai mult Succes , alti cu mai putin. Ne acomodäm , da nu renuntäm sä cäutäm.

Pinä däm cu Capul de urmätoarea Barierä.Si asta numesc eu phylosophica Scinteie.

Atita Timp in Viatä cind merge totul ca pe Roate nu sintem nevoiti sä phylosofäm de Viatä. Socrates a avut Dreptate cind a zis: Zeii fericiti nu phylosofeazä....

Si acuma venim la concretul Sens intetionat de Dumneavoasträ.

Aicia ati prezentat Idealul Phylosophiei de Viatä si Cóntraidealul.

Ce ne indeamnä sä fim räi si sä särim peste Moral norme ale noastre: eu zic cä avantajul.

Am invätat de mii de Ani cä Räul este mai tare , mai avantajos , mai de Succes....

Nici nu trebuie sä ne ducem departe in Trecut ca sä constatäm asta. Ne uitäm ce se intimplä in jurul nostru si ne convingem cä Räul este Stäpinul nostru...

Ne-ati arätat Idealul si este Frumos , pentru mine aträgätor.
Eu zic cä cine se lasä condus de Maxima asta:

" Fii atent la gândurile tale - ele sunt începutul faptelor tale "

a fäcut deja primul pas inspre Bine...
In Lupta nesfirsitä impotriva Räului putem incä sä ascultäm pe Arthur Schopenhauer.
El a zis:

Dumnezeu, dă-mi Seninătate
Sä accept Lucruri care nu pot sä le schimb
Curaj de a schimba Lucrurile
Care le pot schimba
si Intelepciunea de aputea face
Diferenta intre bine si räu.

Cine se regäseste in Citatul de mai sus mai trebuie sä se
lase condus de urmätoarea Maximä si si-a gäsit Drmul bun in Viatä:

Nu incepe niciodatä sä termini cu Lupta pentru bine , si nu termina niciodatä sä incepi...

O Zi minunatä vä doresc
Jacob

Sergiu spunea...

Frumoase scopuri are viata, doar ca nu tot timpul le atingem si cadem in partea cealalta.

Cristake spunea...

E curios cum propaganda lui Hristos a prins, zic eu, mai putin ca alte propagande, alea omenesti... desi nu se compara cu ele. Vasazica suntem rai prin firea noastra, doar eforturile si dramul de credinta ce ne mai pot aduce putintica slava de la El...

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Dumnezeu este Dragoste! Noi firesti, deficitari in spiritualitate pana 'la os' aspiram doar la ea.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Pentru-ca purtam in noi scanteie divina, ne dorim sa traim dupa standardle unei vieti morale in Dumnezeu. Depinde cat de mult ne dorim si ce facem pentru acest lucru.

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Pentru mine singurul "zeu" este Dumnezeu, Creatorul lumii, si stiu ca El a intemeiat adevarata filozofie.

Suscriu la finalul tau din tot sufletul:
Nu incepe niciodatä sä termini cu Lupta pentru bine , si nu termina niciodatä sä incepi...
Iar Shopenhauer mi-a atins inima intr-un acord perfect.
Fii binecuvantat cu bucurie si pace!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu-
Atunci cand cadem, este clar ca firescul din noi a invins. Dar ca sa fii pe val trebuie sa lupti si lupta cu eul tau, este cea mai dura.
O zi frumoasa iti doresc Sergiu.

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
In primul rand te rezemi pe o mare eroare, caci Isus nu a facut propaganda ci "a trait" si a fost cel mai graitor exemplu.
FIRESCUL ESTE CORESPONDENTUL MATERIEI, sau tu crezi altceva?Nu suntem noi oamenii materie? Nu ne nastem si murim si putrezim? Eu cred ca da.
Iar daca avem un dram de spiritualitate in noi, este din divinitate.[ sufletul]
Cat despre credinta, ei bine aceasta nu ne aduce 'slava de la El", ci mantuirea sufletului si implicit viata vesnica, la care a renuntat, prin neascultare domnul Adam.
Am sa te intreb ceva.De ce te irita orice postare in care este proslavit Isus?
Raspunsul ar trebui sa ti-l dai tie personal, facand o introspectie in adancul inimii tale.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!
PS.Sa stii ca nu ma mai ating accesele tale ironice, caci spre deosebire de tine, eu stiu cui ma inchin, pe cine slujesc si stiu unde va poposi sufletul meu dupa ce imi voi termina calatoria pe acest pamant.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Asa stau lucrurile .Chiar trebuie sa ne luptam cu firea plina de "instinct primar" mostenita din lutul din care am fost plamaditi.

Mariana spunea...

Viaţa e făcută pentru Viaţă...una din aceea când simţă cu adevărat că trăieşti doar cu aerul iubirii de Dumnezeu şi de aproapele...
Se aude des: ,,trăieşte-ţi viaţa!"..dar se uită să trăiască Viaţa cu V mare...o viaţă cu dimensiuni de Cer...

Fii binecuvântată, Elena!

Hălăţel spunea...

Sunt multi cei care stiu ca viata nu este pentru ura,rautate etc ,ci pentru dragoste si bine.Totusi nu toti aleg asta.Inca n-am aflat de ce.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
E minunat sa inveti sa traiesti viata cu V mare! El ne poate ajuta , doar daca vrem.
O frumoasa zi cu har si pacea Lui, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Halatel-
Din lipsa dragostei fata de Dumnezeu.
Imi era dor de tine draga Halatel!

raza de soare spunea...

frumos...

Viata e intru El, prin El si este El!

orianda spunea...

minunata postarea, stimata doamna! Viata e facuta pentru dragoste si iertare! :)
O si excelenta!

ELENA spunea...

Viaţa e unică,ia-o în serios!
Viaţa e frumuseţe,admir-o!
Viaţa e bucurie,gust-o din plin!
Viaţa e un vis,transformă-l în realitate!
şi mai poate continua...
O zi minunată vă dorsc
scumpa mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

raza-
Ai pus punctul pe I.:) O ZI FRUMOASA!

elena marin-alexe spunea...

ORIANDA-
Daca viata este asezata in Isus , este ok.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Frumoase coordonatele tale. Te imbratisez cu iubirea LUI, care nu are margini!

kis spunea...

Cineva spunea ca viata este atat de frumoasa incat moartea s-a indragostit de ea,cu o dragoste posesiva care insfaca tot ce poate.

nakudo spunea...

cand iubesti cu adevart..nu vei rani si te vei descalta de cate ori intri in casa sufletului...cand il iubesti pe Dumnezeu intelegi ca El te modeleaza ca Fiul sau zideste o lume noua in tine si prin tine...si ce atingi cu vorba si mana trebuie sa infloreasca...va imbratisez cu dragoste..din dragoste...

elena marin-alexe spunea...

kis-
Interesant.....

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Im principiu ai dreptate, dar sunt situatii cand din prea mare dragoste, ca sa salvezi fiinta draga tie, trebuie sa apelezi la bisturiu, ca sa-i salvezi viata. Scopul scuza mijloacele....
Cu multa dragoste din dragostea SA, te imbratisez la ceas de seara.

geaninalisandru spunea...

Viaţa e făcută să fie trăită frumos şi demn.

Am regăsit în acestă postare pilde pentru a trăi veşnic, sufletul să se bucure mereu de bunul oferit iar gândul să fie La El nu numai când dă peste noi necazul.

Îmbrăţişări peste normă!

PS. am mari probleme la publicare. Dimineaţă m posta la ora 5 un comentariu, nu am reuşit se pare şi nu e rima dată. Cred că o să renunţ a mai publica de pe noua adresă.

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
Da ai scos samburele de adavar: Viata este facuta sa fie traita frumos si demn. Prin dragostea Creatorului , putem sa traim asa.
O zi buna draga mea prietena si anunta-ma cand revii la vechea adresa...

Cristake spunea...

Îmi pare rău, m-aţi înţeles greşit. Postările care îmi laudă Hristosul nu mă irită. Da, El nu a făcut propagandă, ci a fost exemplu viu - dar nu se poate nega că publicitatea (ca să nu mai folosesc termenul "propagandă", cred că sună uşor peiorativ) făcută unei producţii de cinema hollywoodiene atrage mai mult interes decât publicitatea făcută credinţei. La asta mă refeream.
Îmi cer iertare că v-am supărat inutil şi involuntar. Nu se va mai repeta. Toate cele bune.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Auzi mai moldoveanule destept si cu gargauni sclipitori...de ce ti-ai inchis blogul? Chiar cred ca nimeni nu ti-a dat o mama de bataie zdravana, nu-i asa.Pai se poate, noi am hotarat sa spunem lucrurilor pe nume si tu te superi...Poate nu te-ai facut inteles, sau nu am inteles eu bine....Dar sinceritatea nu conteaza la tine? Acum chiar m-ai suparat! :((
Pai eu te citesc intotdeauna cu placere si interes si tu ce faci?:-o

Marian spunea...

Viata e frumoasa daca sti cum sa traiesti! Si in acelas timp iveresibila, nu iti poti schimba trecutul.
El este mai inainte de toate lucrurile, si toate se tin prin El.(Col 1:17)

elena marin-alexe spunea...

Marian-
Viata este frumoasa doar traita in Adevar!
Din El prin El si pentru El sunt toate lucrurile...
O binecuvantata zi iti doresc !