duminică, 7 februarie 2010

Cosuletul cu mere de aur.....


Bucură-te, tinere, în tinereţea ta, fii cu inima veselă cât eşti tânăr, umblă pe căile alese de inima ta şi plăcute ochilor tăi; dar să ştii că pentru toate acestea te va chema Dumnezeu la judecată.

Goneşte orice necaz din inima ta, şi depărtează răul din trupul tău; căci tinereţea şi zorile vieţii sunt trecătoare.

adu-ţi aminte de Făcătorul tău în zilele tinereţii tale, până nu vin zilele cele rele şi până nu se apropie anii, când vei zice: "Nu găsesc nici o plăcere în ei";

până nu se întunecă soarele, şi lumina, luna şi stelele, şi până nu se întorc norii îndată după ploaie;

nu încep să tremure paznicii casei (mâinile); şi să se încovoaie cele tari (picioarele); până nu se opresc cei ce macină (dinţii); căci s-au împuţinat; până nu se întunecă cei ce se uită pe ferestre (ochii);

nu se închid cele două uşi dinspre uliţă (buzele); când uruitul morii slăbeşte, te scoli la ciripitul unei pasări, glasul tuturor cântăreţelor se aude înăbuşit,

te temi de orice înălţime, şi te sperii pe drum; până nu înfloreşte migdalul cu peri albi, şi de abia se târăşte lăcusta, până nu-ţi trec poftele, căci omul merge spre casa lui cea veşnică, şi bocitorii cutreieră uliţele;

până nu se rupe funia de argint, până nu se sfărâmă vasul de aur, până nu se sparge găleata la izvor, şi până nu se strică roata de la fântână;

pananu se întoarce ţărâna în pământ, cum a fost, şi până nu se întoarce duhul la Dumnezeu, care l-a dat.
Eclesiastul 12:1-7

16 comentarii:

Passion4God spunea...

Foarte frumos textul ales...un om intelept Solomon...toata cartea Ecleseiastul e plina de invatatura.

O duminica frumoasa alaturi de cei dragi!

geaninalisandru spunea...

Îndemnuri de aur, îndemnuri din suflet pentru suflet. Le-am citit pe nerăsuflate, le-am citit cu gândul la EL şi la cei din jurul meu pe care-i iubesc şi respect.
Pentru această zi de duminică toate aceste îndemnuri au venit ca un balsam.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

nakudo spunea...

Eclesiastul m-a infiorat mreu-prea adevarat sau poate prea il simt in inima cu sentimente de gol stomacal...pretioase mere...stiti ce am descoperit azi?esenta crestinismului...deci la un moment dat Vine El sa imparta oile si caprele si sa trieze tot...regula de baza?iubirea>de ce ?El zice ,,am fost flamand si mi-ai dat sa mananc,am fost insetat si mi-ai dat sa beau,am fost inchis si ai fost cu meni"etc..stiti versetul..pentru ca ,,Eu zic ca de cate ori ati facut asta mie mi-ati facut.."apoi si inversa cand nu faci..esenta crestinismului e iubirea,e ati pasa..a nu judeca...a da ultima bucata de paine celui nevoias...a darui...mare magie...intelegeti dv ce vreau sa spun..is prea euforica de descoperire...va iubesc si imbratisez...cu mult verde..mult

orianda spunea...

minunat textul! Duminica placuta, draga mea!

marada spunea...

Odata i-am reprosat mamei ca a dat de pomana unei persoane care nu prea "merita", dupa cum credeam eu.
Mama mi-a spus ca era odata un om care a intalnit un sarac si i-a dat haina sa. Peste catva timp a vazut ca respectivul a vandut haina si si-a cumparat bautura. Omul s-a suparat, dar noaptea L-a visat pe Dumnezeu care i-a spus: "Nu fi suparat, haina mie mi-ai dat-o!".
Nu stiu de unde stia mama pilda, dar de atunci am invatat sa daruiesc fara sa ma uit inapoi.
Toate cele bune!

amintiridinviitor spunea...

Cuvinte de pret.
Si cum spuneti si dumneavoastra la profil mai jos : Iisus e viata.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumos text doamna elena. va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Passion 4God-
Imi place mult acest text , farama din intelepciunea lui Solomon.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Chiar asta am si dorit sa fie- o picatura de balsam....prietena mea draga.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Daca am intelege simbolul acestui adevar din Matei 25:33-46, ne-am face partasi dragostei lui Dumnezeu.
Orice lucru il facem, sa-l facem ca pentru EL.
O seara minunata!

elena marin-alexe spunea...

orianda-
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

marada-
O seara plina de har sa ai!

elena marin-alexe spunea...

amintiridinviitor-
Da, cuvinte de mare pret pentru inima si suflet. Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Imbratisari sincere iti trimit si o picatura din dragostea lui Isus, draga Fluturasule.

mmary spunea...

Bine v-am regasit doamna Elena... :)

Isus a spus: "Eu sunt viu in voi si, daca ramaneti in tacere Ma auziti!Eu va previn ,va pun in garda contra ispitelor.Eu va calauzesc.Cine este acela care p[oate spune ca Eu nu-l previn, ca nu va arat Calea Mea?"

Textul pe care ni l-ati daruit vorbeste si " ne previne", ne atentioneaza si ne arata Calea .:)

Va imbratisez cu iubire din Inima Lui draga mea surioara:)...

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Bine ai revenit draga mea! Mi-au lipsit foarte mult armonia cuvintelor tale.
Dumnezeu ne previne mereu dorind doar salvarea sufletului omenesc, pentru care si-a dat viata.
O saptamana fericita sa ai si calauzirea divina!
Te imbratisez cu mare drag! :D