sâmbătă, 20 februarie 2010

Duminica

Maine este  Ziua Domnului, zi in care crestinii merg sa se inchine lui Dumnezeu prin Isus Hristos,singurul mijlocitor intre om si Dumnezeu.
Ca de fiecare data ma voi ruga si pentru toti prietenii mei din virtual.El Dumnezeu stie pe fiecare cu trairea sa personala , cu problemele cu care se confrunta, cu bolile si necazurile fiecaruia. Ma gandesc cu mare drag la voi si va doresc o duminica plina de pace senin si macar un strop de bucurie sa va insenineze chipul.

22 de comentarii:

Passion4God spunea...

Multumim pt pomenire in rugaciuni;)

O duminica binecuvantata sa ai!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumim doamna elena, si noi ne vom ruga pentru dumneavoasatra.va imbratisez cu mare drag

kis spunea...

Multumim, Dumnezeu sa va binecuvinteze!

Lisandru Cristian spunea...

Să aveţi o duminică plină de gânduri bune şi ştiu că rugăciunile dumneavoastră vor ajunge şi la mine şi la Geanina. Avem nevoie...

denisia spunea...

Astăzi iubirea oamenilor se bazează pe alte scopuri, mersul la biserică se face doar de ochii lumii... puţini sunt cei ce se adună să se închine cu adevărat Domnului...
eşti dintre puţinii creştini care mai simt cu adevărat, iubesc cu adevărat.
Te îmbrăţişez sincer...

Cristake spunea...

Va multumesc personal pt. acest lucru, dat fiind ca de o vreme cam neglijez acest lucru, rugaciunea. Si ceva pentru momentul intoarcerii de la biserica: http://www.youtube.com/watch?v=cge0vseCl2g
Stiu, am avut si pe blog melodia... dar o mai ascult uneori, face bine la minte. Plus ca e frumoasa.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Cu mare drag fac acest lucru.Seara senina sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Iti reantorc binecuvantarile draga Kis!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cu siguranta va voi aduce si pe voi in rugile mele.De fapt toti avem nevoie de ajutorul lui Dumnezeu. El sa va binecuvanteze Cristian!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Sunt fel de fel de oameni.Eu il iubesc pe Isus Mantuitorul meu, iar rugaciunea catre El nu mi se pare o corvoada ci un act benevol incarcat de dragoste si ascultare, fata de Dumnezeu.
Seara frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Nu trebuie sa-mi multumesti mie ci LUI.Eu nu fac decat sa-I ascult porunca:Rugati-va unii pentru altii!
Dumnezeu sa te binecuvanteze moldoveanule si te rog da-ti drumul la blog.Gata cu chiulul!

AMIRA spunea...

Multumim pentru rugaciuni si ganduri bune. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

criss spunea...

Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti Elena.Te pup mult si o Duminica deosebita. Criss.

ELENA spunea...

Vă mulţumesc din suflet
scumpa mea Tiză că vă rugaţi
şi pentru mine!
O duminică minunată vă doresc
cu multe bucuri!
Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

AMIRA-
Multumesc pentru vizita! Reamtosc binecuvantarile! Te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

criss-
Mii de imbratisari scumpa mea.Sunt bucuroasa sa te vad pe aici...Pupici...pe inima!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tot ce fac pentru prietenii mei, fac cu tot sufletul si cu dragoste din Isus. O zi minunata tizo draga mea!

Cella spunea...

Dna Elena, stiti ceva de Vyky? de o bucata de vreme nu posteaza nimic si ... nici pe messenger nu raspunde ... Stiti ceva?

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Chiar ma intrebam ce se intampla cu Vyky? Nu stiu nimic.....Daca ai adresa , trimite-i un maill.Speram sa fie bine.

tasha spunea...

o noapte linistita sa ai!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc din suflet!