vineri, 12 februarie 2010

Dureri....

Hai la plimbarea de vineri....cu poezia de mana!

Dacä as putea iaräsi sä rid
Dacä as putea iaräsi sä fiu fericit
sä nu fiu singur.
Cu citä pläcere as trai
Sä rid... in loc sä pling
O datä sa spun nu Durerii
Sä pot zice " da imi merge bine"
dacä mä intreaba cineva...

cum iti merge ?
Ochii mei nu goi , ci stralucitori

plini de Bucurie
cit de frumosi ar fi....
Dar, desi sunt ocolit de bine.

Si,
Nu trece nici o zi färä sa gust lacrima
Nu trece nici o orä fara tristete

Totusi,
Nu trece nici un minut fara speranta
Nu trece nici o secundä färä vis...
fara puls de viata.


Ochii mei sint goi.
Mintea mea nu mai e...

fauritoare de ideal.
Sufletul meu este ca străpuns.
Inima mea este franta.
Doar,
Speranta.....inca e treaza!
Jacktels Kochbuch- 2010.


Am schimbat registrul, afisand azi aici cateva versuri primite de la Jacktels Kochbuch, un prieten drag, care imi indulceste sufletul la propriu. Pe langa arta culinara pe care o stapaneste perfect, inclinatia spre poezie infloreste la fel de frumos. Felicitari pentru tot ce esti!

Hai sa ne plimbam cateva clipe prin versuri albe, creatia lui Jacob.

24 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Speranţa nu dispare niciodată, cu toate că se spune - moare ultima, dar moare... Fărăr speranţă am fi cu mult mai slabi în lupta cu toate valurile vieţii... Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai bun...

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Dumneavoasträ sinteti o Alchimistä a Lyricii. Mä inclin adinc.
Eu am aruncat o Piaträ de pe Drum , Dumneavoasträ ati ridicat-o si ati fäcut din Ea un Diamant....
Vä multumesc din Suflet pentru Metamorfosa Versurilor.
Cea mai mare Dorintä a mea de la Soartä este sä primeascä Oamenii de asa mare Valoare ca si Dumneavoasträ cea ce meritä.
Cit de departe am ajunge noi pe Scara Evolutiei dacä ar sta in Fruntea noasträ Oameni asa de integrii si intelepti.....

Cu drag Jacob

Passion4God spunea...

"Speranta.....inca e treaza!" speranta moare ultima:p

O zi binecuvantata!

P.S.va invit la o cafea pe blogul meu:-*

Orry spunea...

" Ochii mei sint goi.
Mintea mea nu mai e...
fauritoare de ideal.
Sufletul meu este ca străpuns.
Inima mea este franta.
Doar,
Speranta.....inca e treaza!"

Ce mult mi-a placut!!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb doamna elena. eu tot timpul sper, indiferent de situatie,va imbratisez

miki spunea...

E clar:SPERANTA MOARE ULTIMA.Inca o plimbare frumoasa!

nakudo spunea...

speranta...divina poezie...inima vorbeste mult la acest om..o seara minunata..si va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Asa este si trebuie sa pastram aceasta speranta.O seara minune, sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Nu te subestima Jakob, caci stii prea bine ca tu ai creeat versurile si ele sunt in original la comentarii, cu o postare in urma.Adevarul este ca esti un om daruit de Dumnezeu cu talente si asta este minunat.
Felicitari pentru versuri dar si pentru caracterul integru.
Esti si un invingator!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Multumesc pentru cafea,Voi veni!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Jakob este un om minunat si plin de haruri.Ma bucur ca ti-a placut draga Orry!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Ma bucur ca esti o fire optimista.Te va ajuta mult in viata. O seara buna si binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

MIKI-
Si nu moare....
Te pup draga mea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Intr-adevar, o poezie aleasa si reala. Te-am cautat pe mess.
O seara buna si plina de bucurie in suflet sa ai.Sper sa te poti desprinde de tristete si sa ai o noapte in care sa fii vizitata de pace si senin.

Daniela Diana Boata spunea...

pot sa inteleg perfect starea prinsa in cuvintele poezii. ii dau slava lui Dumnezeu pentru ca nu a lasat dupa mine. iera un timp unde aproape ca ma inervam pe speranta. ia a fost tot care ma facut sa traiesc. foarte adeverata. foarte puternica. dar asa este in viata asta pe pamint. nimic de folos sa realizeaza fara chin.

elena marin-alexe spunea...

Daniela Diana Boata-
Viata ne rezerva multe surprize si frumoase si mai putin frumoase dar este minunat sa stii ca peste toate vegheaza ochiul lui Dumnezeu.

mmary spunea...

" Si,
Nu trece nici o zi färä sa gust lacrima
Nu trece nici o orä fara tristete

Totusi,
Nu trece nici un minut fara speranta
Nu trece nici o secundä färä vis...
fara puls de viata."

Cata frumusete interioara ! admir aceasta gandire si simtire atat de "sanatoasa", ata de frumoasa.

M-au incantat aceste versuri.

Va doresc o zi incantatoare si binecuvantata!

Marius Ola spunea...

Ce ne-am face noi fără speranţă?
Am muri puţin câte puţin în fiecare clipă. Frumoase versuri.:)

elena marin-alexe spunea...

mmary-
L-am descoperit pe Jakob, ca pe un om integru care stie ce inseamna suferinta dar care nu s-a dat batut ci din contra .
Versurile sale ne descopera intensitatea sufleteasca si bogatia ei.
Te imbratisez scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
E benefic pentru suflet sa avem speranta....in orice situatie. Fii binecuvantat prietene!

denisia spunea...

Ce dulce şi melodois sună cuvântul "speranţă"!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Suna dulce si...verde.... :)

Rodica Botan spunea...

Nu trece nici un minut fara speranta...UN raspuns perfect pentru intrebarea de mai jos...

"Imi rididc ochii spre munti...
De unde imi va veni ajutorul?"

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Bine zice cuvantul:Ajutorul imi vine de la Domnul!.Binecuvantari sfinte iti trimit de la Vrancea cu iubire din Iubirea Lui !