vineri, 5 februarie 2010

Trepte spre cer

Hai la plimbarea de vineri, cu poezia de mana......

Cu fruntea plecata-n tarana
Si sufletu-mi punte de rai
M-apropii de Tine-n tacere
Iertare si pace sa-mi dai.

As vrea sa urc printre astre
Sa-ating cu gandul Iubirea
Dar ceata acopera drumul
Si noaptea ascunde uimirea.

Genunchii ce vor sa asculte
Se pleaca mai des, mai smeriti
Cu zgomot ating pietrele reci
Saruturi de lacrimi fierbinti.

Pe buzele mele Isuse, e jale
Cat nu pot in vorbe sa spun
Suspinele grele alearga
Si-n sufletul trist le adun.

Din salul tristetii, uitarea
Ascunde sperante ce mor
Pe aripa noptii, nadejdea
Se agata pe aripi de nor

Obrazul de lacrimi amare
Zadarnic incerc sa-l ascund
Caci ochii din slava cereasca
Oriunde ma vad si oricand.

Tarzie sta ora gata sa bata
Si incerc sa m-agat si sa urc
Spre Casa Sperantei din stele
Lumina sub ochi sa-mi aduc.


elena marin alexe- Febr.-2010.

30 de comentarii:

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Minunate Versuri, da pline de Tristete si de Durere...
Imi pare räu sä vä väd asa.....

Cu drag Jacob

ELENA spunea...

"Cu fruntea plecata-n tarana
Si sufletu-mi punte de rai
M-apropii de Tine-n tacere
Iertare si pace sa-mi dai.

As vrea sa urc printre astre
Sa-ating cu gandul Iubirea
Dar ceata acopera drumul
Si noaptea ascunde uimirea."

Superbă scumpa mea Tiză...
mi-a plcut mult..
Un sfârşit de săptămână
minunat vă doresc!
O îmbrăţişare caldă din
capitală că a dat soarele...!

dyanna spunea...

O alta poezie frumoasa si sensibila.Superba...

Sergiu spunea...

Foarte frumoasa poezia! in ton cu atmosfera de afara

Lisandru Cristian spunea...

Uitarea înfăşurată în şalul tristeţii, ascunzând speranţe ce mor pe o aripă a nopţii. Şi totuşi, rămâne nădejdea care ne dă puterea de a merge mai departe...

Delyrics spunea...

"Pe buzele mele Isuse, e jale
Cat nu pot in vorbe sa spun
Suspinele grele alearga
Si-n sufletul trist le adun."

Superbe versuri, mustind de tristeţe dar şi de speranţă, pt că numai la Casa Sperantei putem primi iertarea şi pacea. Numai El ne poate lua jalea.
Fie-vă mângâiat sufletul trist de mâna scumpă a Tatălui!! Vă sărut.

raza de soare spunea...

frumos...divin...inaltator...

elena marin-alexe spunea...

Jacob-
Cand ai sufletul atins ce tristete, te apropii mai lesne de Domnul.Si in viata aper mai des asemenea sentimente.
Salutari din Vrancea drag prieten!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ma bucur ca astazi a sosit soarele in capitala....Doar ganduri bune trimit spre tine Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Doar sufletele sensibile sunt atinse de frumusetea poeziei!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu-
Multumesc de apreciere.Sa ai un sfarsit de saptamana senin!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Speranta este scutul sufletului....
Imbratisari prietenesti iti trimit din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Am si primit mangaierea, din Casa Sperantei.
Pace si bucurie iti doresc draga mea odata cu imbratisari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

raza-
Multumesc....raza mea!

Passion4God spunea...

Sunt de acord cu Jacob:((

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

vä inteleg bine , da eu zic cä totul este relativ..
Nu stiu ce s-a intimplat da stiu un Lucru, eu am tot Motivul sä fiu mai mult decit trist si totusi nu sint.
Mai multe putem sä vorbim pe Mail.

Cu drag Jacob

nakudo spunea...

trist si trait..e iubire si multa durere..multa...si stiu ce e in suflet...dormiti o clipa pe o inima verde..cu galbenul dv...se naste albastru de cer divin...va imbratisez cu dragoste

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Asa sunt eu cateodata, trec prin diverse trairi intr-un timp foarte scurt.:-*

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Asa este totul doar relativ....
Si bucuria si tristetea.Iar tu , esti un om deosebit.O seara minunata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Stii arta imbinarii culorilor.Ar fi minunat sa le combinam si in suflet la fel de usor. Iubesc tot mai mult ALBASTRUL DIVIN!
Imbratisarile mele pleaca la Iasi, doldora de iubire.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba. va imbratisez cu mare drag

kis spunea...

...Genunchii ce vor sa asculte
Se pleaca mai des, mai smeriti...
imi doresc mult aceasta!
o zi binecuvantata va doresc!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
o SEARA FRUMOASA DRAGA MEA.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Si eu tanjesc dupa cat mai multe clipe de rugaciune.....cred ca este singura mare satisfactie, dupa placerea de a canta dragostea Lui. Noapte senina de har!

miki spunea...

Va doresc ca "lacrimile amare" sa va fie intotdeauna mangaiate de Cel fata de care nimic nu putem ascunde.Sa aveti o seara frumoasa precum versurile dumneavoastra!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumesc pt.urari draga Miki! Doar El poate mangaia cu adevarat...O duminica plina de bucurie sa ai!

amintiridinviitor spunea...

Vai Doamna Elena! Ce frumos scrieti!

elena marin-alexe spunea...

amintiriddinviitor-
Iti multumesc pentru apreciere!:)

Ionuttudose spunea...

Un buchet de flori pentru dumneavoastra!

elena marin-alexe spunea...

Ionuttudose-
Iti multumesc si iti doresc o zi binecuvantata!