duminică, 21 februarie 2010

Intalnirea

As vrea sa te-ntalnesc Isuse
Pe strada mea, in plina zi.
Sa ne asezam pe banca veche
Si sa vorbim de vesnicii...

Ti-as spune totul Tie Doamne
Fara sa vreau s-ascund ceva
Caci Tu si-asa cunosti prea bine
Orice moment din viata mea.

Si la picioarele-Ti prea sfinte
As plange pan' ce-as obosi,
Cutremurata de regrete
Si te-as ruga , si te-as iubi...

Spre Tine mainile-as intinde
Si intr-un gest de implorare,
As cere sa privesti spre mine
Sa-mi daruiesti din nou iertare

Caci haina alba de la Tine
Azi nu mai e stralucitoare
Si ma cuprinde intristarea
Iar lacrimile-mi curg amare.

Rostogolirea lor fierbinte
Amestecata-i in tarana.
Si rugaciunea  urca simpla,
Eu sunt doar lut, Tu da-mi lumina!

Dar fiindca in iubirea-Ti mare
Te-ai aplecat si inspre mine,
Ma simt atat de fericita
Sa pot vorbi aici cu Tine.

Acum  in valmasagul vremii...
Pe banca veche de la poarta
Ma tot gandesc, ce bine-ar fi
De ne-am mai intalni o data....
elena marin alexe-Februarie.-2010.

32 de comentarii:

Cami spunea...

Foarte frumos,ne intilnim mereu numai sa vrem..o duminica placuta, poeta mea draga. Cami

monik spunea...

Dorinta de increndintare, dorinta de Isus, realizata, si chiar daca.. ramane tot dorinta.
Acesta este Isus... o dorinta eterna a omului.
Daca versurile sunt ale dvs. sunt convinsa ca l-ati intalnit cu adevarat.

O imbratisare in Isus. :-*

miki spunea...

"Acum in valmasagul vremii...
Pe banca veche de la poarta
Ma tot gandesc, ce bine-ar fi
De ne-am mai intalni o data..."
Superb!Sunteti un suflet deosebit doamna daca puteti sta de vorba cu El..."pe banca veche de la poarta"!El este pretutindeni...noi suntem cei ce nu intelegem un lucru atat de firesc si de simplu.

Life is short Make it count spunea...

Frumoasa poezie...:)

AMIRA spunea...

Superbe versuri.Minunat mesaj.
O seara placuta!

geaninalisandru spunea...

"Rostogolirea lor fierbinte
Amestecata-i in tarana
Si rugaciunea urca simpla,
Eu sunt doar lut, Tu da-mi lumina!"
Strofa aceasta mi se pare incredibil de reuşită.
Primim lumina de la El în orice moment, iar asta ne dă forţa să renaştem.
Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Passion4God spunea...

Zi de zi sa ne intalnim cu Domnul, de cand ne trezim...El nu ne ocoleste, evita, El e mereu acolo doar ca noi nu ne facem timp pentru el.

Frumoase versuri!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Sarut ochii tai verzi scumpa prietena si iti doresc binecuvantare!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Il am in inima mea si tot il mai doresc....
O saptamana de har sa ai!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Te rog sa ma crezi ca sufletul meu il doreste continuu pe El si il pot intalni oriunde, caci tot pamantul este al Sau.
Imbratisari trimit spre inima ta draga mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

Life is short, make it count-
Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

AMIRA-
Multumesc.
O zi frumoasa cu seninul Lui!

Lisandru Cristian spunea...

Să aveţi o săptămână plină de gânduri bune şi de linişte sufletească...

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Pai ce-am fi noi fara El? Un bucata de lut....
Dar El a asezat lumina in noi....
O zi ferice sa ai draga mea prietena! :)

elena marin-alexe spunea...

Pasiion4God-
Timpul nostru este al Lui!Doar pace si bucurie sa ai!

ELENA spunea...

"Ti-as spune totul Tie Doamne
Fara sa vreau s-ascund ceva
Caci Tu si-asa cunosti prea bine
Orice moment din viata mea.

Si la picioarele-Ti prea sfinte
As plange pan' ce-as obosi
Cutremurata de regrete
Si te-as ruga , si te-as iubi..."
Superbă...
O săptămână frumoasă şi
plină de bucuri vă doresc
scumpa mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Imi doresc mult sa impart cu prietenii mei dragi si linistea sufleteasca si gandurile bune.
Multumesc din inima pentru urari!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Sunt bucuroasa caci a iesit soarele si pe la noi...O zi splendida sa ai Tizo draga!

Mariana spunea...

Dar fiindca in iubirea-Ti mare
Te-ai aplecat si inspre mine
Ma simt atat de fericita
Sa pot vorbi aici cu Tine.

Acum in valmasagul vremii...
Pe banca veche de la poarta
Ma tot gandesc, ce bine-ar fi
De ne-am mai intalni o data....

Elena, ce are Iubitul nostru mai mult ca alţii, de Îl iubim atât, e Îl aşteptăm atât?!...s-ar putea întreba cei ce nu Îl cunosc...

O, cât Îl doresc, cât Îl aştept! De asta îi iubesc pe oameni...ei poartă chipul Lui...şi în câte o privire văd lucirea privirii Lui...şi-acela simt că îmi e scump frate, sau scumpă soră...

Draga mea,Elena, îţi doresc timp fericit de taină cu Hristos, Mântuitorul nostru iubit!

kis spunea...

Ce minunat ca EL ne onoreaza cu prezenta la intalnirile de taina si sincere.

Ana Maria spunea...

buna seara,
vreau sa va fac o propunere.
lasati-mi va rog o adresa de email fie aici fie pe blogul meu.
multumesc;)

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Chiar ai intuit perfect.Timpul cel mai benefic si fericit pentru mine, este cel petrecut "in taina"cu Isus.
Draga mea , draga bucuria intalnirii cu EL in fiecare zi si clipa e o mare fericire pentru noi, copii Lui.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Da draga kis, El face asta din dragoste pentru noi.

elena marin-alexe spunea...

Ana-Maria-
Dra ga mea ai putea sa-mi spui aici propunerea si promit ca nu voi posta acel comentariu.As vrea sa stiu despre ce este vorba si daca este viabila pentru mine iti voi da adresa mea de maill.
Binecuvantata sa fii!

dyanna spunea...

Superba poezie.
O zi buna,si numai bine.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Si tie la fel draga mea .Multumesc pentru apreciere!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, va imbratisez cu mare drag

Marian spunea...

frumoase ganduri scrise in versuri!

multa calauzire in tot ce scri aici.

Delyrics spunea...

Oh şi cum ne mai aşteaptă El în fiecare zi la întâlnire. Păcat că noi nu ne facem timp pentru creatorul nostru, Singurul care ne poate curăţi haina şi să ne dea pacea...
Frumoase versuri, doamnă Elena! Vă îmbrăţişez cu avânt de primăvară!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Si eu te imbratisez cu multa iubire din divin!

elena marin-alexe spunea...

Marian-
Multumesc pentru apreciere. Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Da, este asa usor sa vrei doar, caci El iti vine in intampinare!
Imbratisari sincere de la Vrancea, draga mea!