marți, 9 februarie 2010

Invitatie in alb


Este alb, peste tot.
Un alb, care vorbeste prin el insusi si care invita la tacere si meditatie.
Viscolul, aduna in trecerea-i furtunoasa subliniind furios, puterea ce i s-a dat din infinit, doar pentru o clipa.....
Dar in loc sa fugim la gura sobei, cautand culcus tainic pentru povesti inca nespuse, mai bine sa punem baricada vorbelor, asezandu-ne cu reverenta la 'masa tacerii'. Si intr-o lume inecata in indiferenta fata de propriul destin, sa trecem macar o data imbratisati in iubirea lui Isus, pe sub poarta sarutului si sa cautam cu ardoare coloana infinitului din noi.
Merita incercat, daca ne dorim nemurirea.... in Alb.

43 de comentarii:

April spunea...

splendid...de vis

Passion4God spunea...

ALb imaculat...alb pufos...

Hai sa facem ingerasi in zapada, om de zapada...o bataie cu bulgari si sanius.

Cella spunea...

La noi nu mai e zapada asa pufoasa, deja se topeste ... insa ma bucur ca aveti zapada pufoasa, ma bucur ca va bucurati de ea, ca ... faceti poze ca sa se bucure si sufletele altora de ceea ce vad ..
Se merita o plimbare prin asa zapada, va fi obositor ... asta e drept ...

Jacktels Kochbuch spunea...

In fiecare Iarnä,
se ascunde o Primävarä care tremurä
si in Spatele fiecarei Perdele de Noapte ,
se ascunde un Miine rizätor

Lisandru Cristian spunea...

Nimic nu poate fi mai frumos decât o nemurire în Alb... O fotografie de vis!

mmary spunea...

Superb !

Primul impuls a fost sa ma asez pe acele scaune, insa imediat dupa aceea m-am aruncat in zapada asternuta pejos si m-am rostogolit prin ea....

Va multumesc pentru aceste clipe minunate in care m-am contopit cu albul zapezii cautand puritatea in sufletul meu...

Domnul sa va binecuvanteze cu splendoarea Puritatii Sale...

elena marin-alexe spunea...

April-
Pentru mine e chiar visul suprem.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Daca zici tu, hai...

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Da este frumos in Alb!

Jacqueline Maru spunea...

Superb !
Totul e invaluit intr-o rochita alba...parca e o printesa ( natura ). E ca intr-un vis frumos din care nu vrei sa te trezesti !

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Asteptam cu nadejde, in EL.O zi mirifica sa ne daruiasca El.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Multumesc pentru comentul tau.Parerea ta mi-a incalzit sufletul.Ai atins nucleul ce se ascunde in aceasta postare.Imbratisari si urari de mult har in Alb!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Iubesc albul Iubirii.O zi frumoasa iti doresc si mult alb in suflet!

nakudo spunea...

draga mea mama am citit postarea la ora la care ai scris-o...de ce nu am comentat atunci?pentru ca santeti un om mult prea profund pentru a fi inteles la o citire subiectiva..apoi ce stiu despre dumneavoastra ca atunci cand nu e poezie sau arta sau versete ci proza...e grav..in ce sens..in suflet e atat de multa framantare si durere incat chiar incercati sa transmiteti macar partial ce e in adanc...in aceste randuri santeti cum va stiu ca personalitate....tristete si multa iubire...stiti azi ma gandeam ca parca problemele din ul;timul timp sant facute special ca sa uitam de zbor si puritate...sa ne cufundam in mizerie...banii,somajul,frigul,egoismul,falsa cultura,snobismul si rautatile...dar astea sant detalii minore ce tin de material...materialul e doar o gazduire spre a ne dobandi in viitor adevaratul trup cel de lumina...deci nu ne putem ingri in iuluzii de fapt material si pieritor....stiu ca ciocaniti la multe inimi ce raman mute si oarbe...dar va zic atat:ganditi-va ca El bate zi de zi la inima noastra...multi nu-I DESCHIDEM DAR eL CONTINUA SA ASTEPTE UMIL SI BATE IN CONTINUARE...MEREU..PLIN DE IUBIRE...zic ca fiind la impletirea dintre lumi pretul ce-l platiti este durerea de a simti si intelege mai mult ca altii...dar se merita...puritatea vine dintr-o inima curata si inocenta a copilariei....albul iubirii pure ar trebui sa faca oamenii mai smeriti si sa se cerceteze mai mult in interior....un timp pentru a privi sus nu exista...timpul de a privi sus este mereu si in orice actiune a noastra sau ar trebui....va iubesc si imbratisez cu iubire curata...

nakudo spunea...

initial am vrut sa fiu cretina in spirit de gluma si sa comentez stupid...,,superba postare"ca sa par inteligenta si ca va inteleg...hi-hi dar stiu doar ce simt ca transmiteti...iar ce transmiteti e starea ingerilor...pup

orianda spunea...

woaw cata frumusete alba!
Elena, o invitatie pe care n-am cum s-o refuz!
Si cineva spusese mai sus sa facem ingeri de zapada!
De ce nu?!

amintiridinviitor spunea...

Prea alb pentru mine... :| Dar e atat de romantic si frumos..

Cami spunea...

Poeta mea draga, minunata poza. Cam asa arata la noi de la Craciun incoace. Ce m-as aseza in scaunul din dreapta...am si o boala de a face ingerul in zapada. Cunosti? Te arunci, usor, pe spate, acolo unde zapada este cea mai mare, dar neatinsa cumva de cineva, apoi desfaci bratele si picioarele si incepi sa zbori.. In unele raminem copii, eu cel putin. Iti doresc o zi minunata! Cami

compadvice spunea...

E asa de frumos!Sobru,tacut,imaculat,incat ti-e teama sa privesti pentru a nu-i strica frumusetea.Asa doresc sa ne fie sufletul,fara pata!O zi binecuvantata va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Jaqueline Maru-
Sau , in care ai vrea sa te trezesti. :D

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ce-mi place cand spiritul tau se rasfata printre randuri si in final culege esente ce se asteapta
descoperite de omul interior.
Mi-as dori sa ating sensibilitati nedescoperite inca dar stiute de El si sa fiu un crampei de lumina prin intunericul indiferent al lumii in care traim.
Te cuprind si te pup cu mare drag! :X

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Sa nu iti doresti niciodata sa bati palma cu cretinitatea, nici in gluma macar.

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
De ce sa nu ne dorim sa devenim noi insine 'ingeri in alb'?Ar fi un ideal minunat.

elena marin-alexe spunea...

amintiridinviitor-
De ce este prea alb?

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Eu as vrea sa zbor cu adevarat si cred ca intr-o zi voi zbura .....in Alb.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Subscriu la gandul tau. Sa ne legam sufletele de dorinta de Albul pur.

Carl spunea...

Very beautiful..Such wonderful snow!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumos... imi place cand e alb peste tot, pufos, mai ales cand luceste zapada in soare.va imbratisez

Mihaela Petrescu spunea...

Superba fotografia!

Mariana spunea...

Am fost, şi încă sunt, copleşită de magia albului. Am scris şi eu un eseu aici. Dar îl ştii :)
Îmbinarea celor trei elemente din opera lui Brâncuşi, e superbă!
Te îmbrăţişez cu drag, Elena!

kalliope spunea...

e albul unei rochii de mireasa...

kis spunea...

Imaginile comerciale de iarna sant adevarate feeri de basm. Dar ce ne facem cu sintagma massmediei...INFERNUL ALB ?

Daniela Diana Boata spunea...

splendid!! multumesc

Danube Daughter spunea...

Accept invitatia dvs la un ragaz intru noi, imbracat in alb. Caci desi strazile sunt aproape inutilizabile, oamenii nervosi si apatici, merita sa privim si ce obisnuiam altadata,si anume frumusetea iernii. O zi minunata!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
White is the color purity soul.Imi like winter beauty that God has for us creato.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
o ZI FRUMOASA TAPETATA IN ALBUL PURITATII ITI DORESC.

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Ma bucura spiritul tau de observatie si se vede ca privesti lucrurile si prin suflet, nu doar cu ochii. Imbratisari sfinte suceveanco draga!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Da.As vrea sa-mi spui ce se intampla de ti-ai barat comentariile? Ce face Karin?

elena marin-alexe spunea...

kis-
Albul este culoarea ce reprezinta puritatea.Ca se incearca o alta interpretare, nu ma intereseaza.Nu am o parere asa buna despre Mass-media romaneasca.
In schimb stiu ca il voi intalni pe Isus imbracat in haina alba de in subtire....[Apoc.]si mai stiu ca si eu va trebui sa-mi pastrez haina alba, sa-l pot intampina.
Doar binecuvantari sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Daniela Diana Boata-
Multumesc de vizita. Fii binecuvantata!Mi-ar place sa tinem legatura.

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter-
Cred ca fiecare ar trebui sa aiba un ragaz de cernere interioara....Te imbratisez scumpo!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Ma bucur ca mi-ai trimis stiri...in particular.Eram foarte ingrijorata! Ma rog pentru voi! Dar te rog da-ti drumul la comentarii si le expui doar pe cele care vrei. Te rog!