miercuri, 10 februarie 2010

O voce , o melodie, un Dumnezeu


Tu Esti Cel Mai Minunat - The best bloopers are here

Grupul de la Toflea

Laudati pe Domnul, caci este frumos sa laudam pe Dumnezeul nostru, caci este placut si se cuvine sa-l laudam! Psalm 147:1.

Mi-ar placea sa va delectati cu un strop de muzica, adusa ca lauda si inchinare Domnului nostru.
Nu toti avem posibilitatea sa-I cantam Lui. Dar credeti-ma ca daca mai suntem inca in viata si 'universul nostru' inca nu s-a dat peste cap, Lui i se cuvine multumirea si lauda inimii si a buzelor noastre.
Sper sa va placa!

18 comentarii:

dyanna spunea...

Dumnezeu este singura fiinţă care, pentru a domni, nu are nici măcar nevoie să existe.

nakudo spunea...

din pacate draga mea mama universul l-am facut sa fie haos,noi oamenii...din pacate...am inclinat balanta spre nemernicie.Cu atat mai mare este dragostea sa cu cat inca ne iubeste si indrepta lucrurile pentru noi...CU atat mai mult cu cat santem iubiti neconditionat,noi cei semanam ura,discordie si atatea rautati...Deci chiar nu avem decat motive de lauda si slavire...m-ati terminat cu melodia sincer...asta in contextul in care unul din copiii de la scoala de 7 ani plangea ca vrea sa moara...datorita umilintelor la care este supus...va imbratisez cu dragoste..multumesc pentru aceste clipe

mmary spunea...

"N-am cuvinte ca sa-ti spun
Cat Tu , Doamne de bun...

Tu Esti cel mai minunat
Esti al lumii Imparat..."

iar eu TE IUBESC cu toata fiinta mea si iti multumesc pentru tot ceea ce mi-ai dat, pentru tot ceea ce mi-ai luat , pentru tot ceea ce mi-ai lasat...iti multumesc pentru toata Lumina si iubirea din sufletul meu...

O melodie frumoasa ce rosteste adevaruri clare...

Va multumesc si va imbratisez cu mare drag doamna Elena...

Passion4God spunea...

Fratii de la Toflea...plini de har

miki spunea...

Frumos, linistitor, inaltator!Restul cuvintelor sunt de prisos.

ELENA spunea...

Superbă...
O zi minunată scumpa mea Tiză!
Vă pup şi vă îmbrăţişez!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Da, pentru-ca EL este Cel Ce Este! Imbratisari sincere Dyanna!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Cred ca nu avem inca acces la univers, noi oamenii,caci nu ne permite Dumnezeu asa ceva.El tine ordinea universului.Dar cu siguranta pamantul l-am cam distrus datorita mandriei fara seaman.
El merita slava cinste si glorie! M-am intristat de copilasul acela....Ma rog si plang...
Fii binecuvantata scumpa mea, printesa mea draga!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ador cantecele care IL lauda pe Domnul nostru.
Imi place sa cant si ma simt fericita ca m-a binecuvantat cu acest talent si pot sa-L laud!
Imbratisari....mii.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Da ...mare , mare har!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucur draga mea, caci ti-a placut acest grup care are mare talent.....nativ!

nakudo spunea...

si pamantul face parte din univers draga mama...din creatia...Sa din fericire...si pacat ca nu stim sa o respectam...cu fiecare secunda in care distrugem ceva...de fapt jignim Divinitatea...

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
O seara binecuvantata Tizo draga!Domnul Isus MERITA TOATA CINSTEA SI GLORIA!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba doamna elena.am ascultat cu mare placere, va imbratisez cu drag

Mariana spunea...

Cred că muzica, melodie şi vers, e cel mai complet limbaj de a exprima ceva...Poate de asta în Veşnicie vom cânta...Şi vom şti toţi să facem asta fără studii la Conservator...Abia aştept! :)

Îmi plac aşa de mult cei de la Toflea! Te fac să cânţi...

O seară de cânt în suflet, Elena!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
O zi binecuvantata de EL sa ai Fluturasule draga!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Intr-adevar, astia stiu sa laude pe Dumnezeu fara rezerve. O zi cu har si bucurie sa ai draga surioara!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
IL jicnim cu faptele si vorbele cu gandurile ....si de multe ori nici nu realizam asta.Trist dar adevarat.