joi, 11 februarie 2010

Plans de verde

Ascunse prin colturi de vis
Ganduri, nadejdi ce se frang
Incerc sa le-astern pe hartie
Zadarnic. Azi mainile plang.

Duios, gestul mangaie parul
Priviri  nevazute si reci
Pe-obraz boarea serii aduce
Lumini peste dorul ce-l treci

Surprinsa-n mister amintirea
Coboara pe scari nevazute
Si picura lacrimi pe gene
Din vechi dureri renascute.

Mirarea, discret isi alunga
Prin colturi de dor neatins
Tristetea in alb de zapada
Ce-si plange si unicul vis.

Dar tainica soapta, nadejdea
Se pleaca cu mila in glas
Prin hauri de suflet aduce
Un verde, din vara ramas...
elena marin alexe - febr.2010.

26 de comentarii:

Passion4God spunea...

"Surprinsa-n mister amintirea
Coboara pe scari nevazute
Si picura lacrimi pe gene
Din vechi dureri renascute." - frumoase versuri

O zi binecuvantata!

denisia spunea...

Putină tristeţe... amintiri... dar peste toate e verde... iubesc verdele...are gust de viaţă...

Jacktels Kochbuch spunea...

Dureri in Inima mea

Dacä asi putea iaräsi sä rid
Dacä asi putea iaräsi sä fiu fericit
sä nu fiu singur.
Cu citä pläcere asi fii...
Sä rid inloc sä pling
O datä nu Durere
Sä pot zice " da imi merge bine"
dacä mä intreabä " cum iti merge "
Ochii mei nu goli , ci plini de Bucurie
Citz de frumos ar fii....

Nu trece nici o Zi färä sä pling
Nu trece nici o Orä unde nu mä gindesc
Nu trece nici un Minut in care nu sper
Nu trece nici o Secundä färä Durere

Ochii mei sint goli
Minrea mea nu mai e...
Sufletul meu este ca străpuns
Inima mea este ruptä.


Jacob - Februar.2010


int aläturi de Dumneavoasträ
Cu drag Jacob

geaninalisandru spunea...

Ascunse prin colturi de vis
Ganduri, nadejdi ce se frang
Incerc sa le-astern pe hartie
Zadarnic. Azi mainile plang.

"Mâini care plăng", se întâmplă ca mâinile să plăngă şi oricât am vrea să aşternem ceva pe coala din faţa noastră este imposibil. Stări ce nu pot fi controlate.

Duios, gestul mangaie parul
Cu maini nevazute si reci
Pe-obraz boarea serii aduce
Lumini peste dorul ce-l treci

Uite că totuşi mai au puterea să mângâie, chiar şi imaginar, dar se întâmplă.

Surprinsa-n mister amintirea
Coboara pe scari nevazute
Si picura lacrimi pe gene
Din vechi dureri renascute.

Amintitile ne invadează uneori prezentul Eu prefer să nu fac foarte des acest exerciţiu.
Trăiesc clipa...

Mirarea, discret isi alunga
Prin colturi de dor neatins
Tristetea in alb de zapada
Ce-si plange si unicul vis.

Purificarea prin lacrimi. Se spune că este indicat să plângem pentru a elimina toxinele.

Dar tainica soapta, nadejdea
Se pleaca cu mila in glas
Prin hauri de suflet aduce
Un verde, din vara ramas...

Verdele este culoarea mea preferată şi pentru mine înseamnă speranţă, renaştere...

Mi-a plăcut, am trecut pe lângă melancolia ce denotă din întreaga poezie şi am luat-o ca pe o zi frumoasă de vară.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Lisandru Cristian spunea...

Pas cu pas, amintirea coboară pe nevăzutele scări, picurând în sufletele noastre şi bucurie, şi tristeţe şi inevitabila melancolie... O zi cât mai bună vă doresc... Slalomul printre amintiri nu se termină niciodată...

mmary spunea...

"Ascunse prin colturi de vis
Ganduri, nadejdi ce se frang
Incerc sa le-astern pe hartie
Zadarnic. Azi mainile plang."

Superbe aceste versuri in care mainile plang, in care inima e trista iar o mangaiere calda si tandra e cel mai dulce balsam...

Va imbratisez cu iubire din iubirea Blandului Isus !

Cami spunea...

Minunat, ca de obicei. Te rog mult sa vi la cules premii. O zi buna1 Cami

nakudo spunea...

multumesc din suflet..orice alt cuvant ar fi inutil..orice alt cuvant...va iubesc mult si exista solutii mereu iar daca trebuie sa trecem prin anumite trepte o sa trecem cu nadejde...nimic nu poate lua ardul care izvoraste din verde cu zbor mare de galben...zambiti...si strangeti in brate mult nepotica si pentru mine

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie doamna elena,va imbratisez cu drag

Delyrics spunea...

"Dar tainica soapta, nadejdea
Se pleaca cu mila in glas
Prin hauri de suflet aduce
Un verde, din vara ramas..."

Frumoasă poezie, şi minunată construcţia dar şi însemnătatea acestor versuri... Orice ar veni şi în cele mai grele momente ne rămâne nădejdea.
Fie ca orice tristeţe să vă fie alungată de bucuria speranţei în Domnul Isus!

José Ramón spunea...

Elena creativitatea şi imaginaţia de la imagini ale Jose Ramon Multumesc pentru comentarii
Salutări

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Multumiri pentru tot ce imi trimiti si multe binecuvantari de la EL!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
DA...CAND PORTI IN ADANCUL SUFLETULUI O RAMASITA DE VERDE, SUFLETU-TI ESTE "VIU".

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Poezia ta vorbeste, mai mult decat ti-ai imagina tu. Ti-as cere permisiunea sa o postez pe blogul meu, cu unele ajustari ale limbii romane.
Imi place foarte mult, mult si iti apreciez gestul artistic.
Astept sa spui da.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Multumesc pentru trecerea ta printre sentimentele care vorbesc in metafora, cu stropi de suflet....Mesajul tau m-a impacat cu mine. O zi plina de harul divin sa ai scumpa mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Amintirile fac parte din noi si oricat am vrea nu le putem ignora, dar putem sa le acoperim cu iubirea Lui.Un sfarsit de saptamana plin de pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
In momentele cand inima si mainile plang....apelam la iubirea Lui si mangaierea coboara numaidecat.
O calda imbratisare iti trimit de la Vrancea, ci iubire din unica si marea IUBIRE din univers.

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Multumesc scumpa mea! Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Primesc in inima mea tote imbratisarile si incurajarile de la Iasi...si ti le intorc cu Iubire.
Of...verdele salciei...care doarme...dar, speranta lui ramane treaza.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Te pup cu drag si iti doresc o duminica binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
In prezenta Lui durerile de o clipa si intristarile palesc si verdele sperantei infloreste. O duminica in pacea Sa iti doresc de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Imi fac placere vizitele tale prietenesti!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

cu Pläcere , a fost dedicatä Dumneavoasträ.
Cu drag Jacob

ELENA spunea...

"Mirarea, discret isi alunga
Prin colturi de dor neatins
Tristetea in alb de zapada
Ce-si plange si unicul vis.

Dar tainica soapta, nadejdea
Se pleaca cu mila in glas
Prin hauri de suflet aduce
Un verde, din vara ramas..."
Nu pot să spun decât atât...
Mi-a plăcut...mult scumpa mea Tiză!
Un sfârşit de săptămână
minunat vă doresc!
O îmbrăţişare caldă din capitală!

elena marin-alexe spunea...

JAKOB, ITI MULTUMESC DIN SUFLET!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga mea,primeste de la mine cateva crampeie de gand bun pentru sfarsitul de saptamana!