joi, 18 martie 2010

As vrea

As vrea sa...
adun in pumn
raze de soare
si adiere de vant
si  culoare
lacrima din nor
tumult de furtuna
plans de arcus
sub zambet
de luna...
miros de flori
din tarina
geana de zori
imbratisata de
pomul inflorit
asaltat de cocori
triluri de pasari
lacrimi de roua
curse in iarba
cea noua
si mult, mult
dor nechemat
de salcie verde
plangatoare
Mai vreau
ceva oare?
elena marin alexe

38 de comentarii:

Delyrics spunea...

Superb! Parcă şi simt miros de primăvară..
Vă doresc o zi plină de raze de soare :)

geaninalisandru spunea...

,,si mult, mult
dor nechemat
de salcie verde
plangatoare,,

Mi-a plăcut mult,mult...

Te îmbrățișez cu toată dragostea!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
O astept cu mare , mare nerabdare...ii simt pasii..
Pupici! :)

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
DAAA....NECHEMAT DAR DORIT.....
MII DE PUPICI DE LA VRANCEA, VIN SPRE INIMA TA!

mmary spunea...

"si mult, mult
dor nechemat
de salcie verde
plangatoare
Mai vreau
ceva oare?"

...cu siguranta o divina imbratisare...pe care v-o daruiesc cu drag...

denisia spunea...

Parcă aud paşii primăverii... şi simt zâmbetul încărcat de soare.

ELENA spunea...

As vrea sa...
adun in pumn
raze de soare
si adiere de vant
si culoare
lacrima din nor
tumult de furtuna
plans de arcus
sub zambet
de luna...
Superbă scumpa mea Tiză..
O zi minunată precum o poezie..
Vă pup...!

geaninalisandru spunea...

Am venit să iau pupicii...ha,ha,ha...nesătulă mai sunt. Am mai citit poezia încă o dată.

Zi de vis!

Lisandru Cristian spunea...

Dor nechemat de slacie plângătoare... Întotdeauna am crezut şi cred că salcia îşi plînge multe, multe doruri. Nu reuşim să le descifrăm, însă şi noi semănăm de multe ori cu o salcie care plânge doruri pe margine unui râu numit chiar viaţă... O zi bună vă doresc!

Zenna spunea...

Atât de frumos! Mi-e aşa dor de primăvară...

Vă pup cu drag!

Octavia spunea...

Nu cred ca mai e ceva de adaugat ca e lista completa;;) frumoase versuri:-*

Multa binecuvantare!

tasha spunea...

Si eu as vrea...
abia astept primavara!pupicei!:-*

kis spunea...

As vrea sa aveti parte de binecuvantari ceresti!

disa spunea...

Ai creat foare bine atmosfera primavaratica.
Sa ai o zi asa cum ti-o doresti!

vyky spunea...

Dar daca vocea s-a-nasprit prin vreme
si parul n-a putut de ierni sa scape,
in versul tau privind – o, nu te teme !
si azi mai regasesc acelasi dor,
pe care anii au stiut sa-l sape
in limpezimea primului fior.
dupa Isus cu drag sa cante,
in melodii de taine si comori.
cu respect vyky.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Mult mult dor nechemat, dorul de cer, de Isus, de adevarata viata....vreau sa ti-l trimit si tie sa te impodobeasca de sarbatoarea Invierii Lui, scumpa mea Mary.

elena marin-alexe spunea...

dennisia-
Asteptam primavara, ca pe o binecuvantare....draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ca o poezie sa fie si pentru tine Tizo draga, aceasta primavara mult asteptata!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Se spune ca omul primeste ...ce da. Pai la cati pupici fara numar ai daruit tu , este normal sa ti se intoarca darul bogat! ;;)
Fii binecuvantata frumoasa fata!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Imi si imaginez pamantul, plin de salcii plangatoare.....asteptand mereu verdele sperantei.
O zi binecuvantata sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Pluteste in aer, zvon de primavara, incarcat de aromele ierbii crude....
Pupici scumpa mea Zenna, si sa te bucuri de venirea "printesei verzi"!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Ei...daca mai scocccioram prin strafundurile sufletului, fiecare am mai putea adauga ceva...;;)

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Primavara, este asteptata cu mare nerabdare cred ca de toate inimile iubotoare....draga prietena.
Cu verde crud, te imbratisez, spre o speranta ce nu moare, Isus din Nazaret! Imbratisari sincere, din Vrancea!:)

elena marin-alexe spunea...

kis-
Binecuvantarile ...vin ca o roua, Slavit sa fie numele Lui! Trimit o parte din ele tie, cu iubire din marea Iubire de pe Golgota!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Multumesc Disa! O zi cu verdele sperantei divine, iti trimit si tie cu toata dragostea. :X

elena marin-alexe spunea...

vyky-
...si daca versul tau strabate
prin virtual pana la mine
iti multumesc prieten drag
si iti doresc, mult har si bine!
Chiar iti multumesc Vyky!:)

Virtualkid spunea...

cred ca este in firea lucrurilor sa vrei mereu mai mult!
iti multumesc pentru ca m-ai primit la "sezatoarea ta".

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri,va imbratisez si va pup

Liviu spunea...

Tot ce ati scris deja a fost transformat de imaginatia mea in imagini nu numai vizuale ... ci de tot felul .... :)

Hălăţel spunea...

Imi suna a primavara.:x

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va asteapta un premiu pe blogul meu.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid-
Te invit sa calci pe aici oridecate ori doresti.Placerea este de partea mea.

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc...mult!

elena marin-alexe spunea...

Liviu-
Ti-am vizitat blogul si imi place mult. Ma bucur ca ai simtit cu sufletul versurile mele. Te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

Halatel-
Da Doamne , asa sa fie, caci doresc primavara cu tot sufletul meu..... :D

Mariana spunea...

As vrea
As vrea sa...
adun in pumn
raze de soare
si adiere de vant
si culoare
lacrima din nor
tumult de furtuna
plans de arcus
sub zambet
de luna...
miros de flori
din tarina
geana de zori
imbratisata de
pomul inflorit
asaltat de cocori
triluri de pasari
lacrimi de roua
curse in iarba
cea noua
si mult, mult
dor nechemat
de salcie verde
plangatoare
Mai vreau
ceva oare?

Mai pot eu spune, oare, ceva, Elena! Ce poezie minunată! O simt ca pe un muguraş cu petale desfăcute în lumina primăverii...
Fii binecuvântată, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc mult , il voi lua cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Acum as mai vrea sa te cuprind in aromele primavaratice, care incalzesc inimile si aduc bucuria, draga mea suceveanca!