sâmbătă, 13 martie 2010

Cosuletul cu mere de aur

O  DUMINICA PLINA DE BUCURIE IN SUFLET, LE  DORESC TUTUROR PRIETENILOR MEI SI  INTREGII LOR FAMILII.  SA NE ADUCEM AMINTE DE JERTFA DOMNULUI ISUS, PENTRU ISPASIREA PACATELOR NOASTRE. 



22 de comentarii:

Octavia spunea...

Frumoasa interpretare! superbe voci:x

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa.va imbratisez si va pup

tasha spunea...

O duminica frumoasa si tie!
Noapte buna!

Cella spunea...

mi-i atata de greu sa cant melodia ... de regula se canta la inmormantari si dupa ce duci cativa dragi de acasa la groapa ... se aseaza un nod in gat, si doar o ascult ...

denisia spunea...

O duminică plină de bucurie, pace.

Orry spunea...

O duminica frumosa!

mmary spunea...

El e atat de Bun, atat de Bun...

Acorduri minunate pentru care va multumesc...

Va doresc si eu o duminica frumoasa , o zi plina de Bunul si Blandul Isus...va imbratisez cu iubire din iubirea Lui.

Christina spunea...

;))

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Imi place mult interpretarea...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
DA, TARE FRUMOASA!Salutari si imbratisari Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
La noi se canta la Cina Domnului!Este intr-adevar tare duioasa.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Pace si bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
La fel si tie scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Azi a fost o zi speciala pentru sufletul meu.
Fii binecuvantata scumpa mea Mary!

elena marin-alexe spunea...

Christina-
Nu vreau sa-ti spun decat atat: Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Danube Daughter spunea...

Ce imbinare grozava de opera cu muzica crestina... minunat!!! Imi pare ca la inceputul orchestralului, seamana putin cu un anotimp al lui Vivaldi...

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Mi-a placut foarte mult. Ce mai faci draga mea?

Danube Daughter spunea...

Va imbratisez! Ce sa fac, sunt activa, umblu de colo-colo, scoala, cu formatia, am avut debutul in Bucuresti Duminica trecuta si acum joi plecam iar la un concurs (tot Bucuresti), a fost extraordinar, ne-au placut mult si sper sa fie frumos si acum. In rest saptamana asta mai am canto,ma duc la opera, multe cursuri si seminarii, si uite-asa imi traiesc zilele, cu iubire, muzica si multa vointa sa le fac pe toate cu drag. Si nu in ultimul rand, ma tin de sport si lucruri sanatoase,ca sa se inradacineze in mine pentru o viata (nu e simplu,se educa si asta..) O seara minunata sa aveti!!!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Ma bucur pentru vestile bune.Dumnezeu sa te calauzeasca in viata ta de zi cu zi. Mai anunta-ne si pe noi [ pe blog] despre tine, sa ne bucuram de reusitele tale.Cu toata dragostea si imbratisarile sincere, te pup .

HT Blog spunea...

ce frumoasa e melodia.... " o ce valuri de indurare"numai Bine ca mi-ati amintit de ea acuma duminica o sa o cant cu biserica...
Fiti Binecuvantata.

elena marin-alexe spunea...

HT Blog-
E o melodie sublima si in asteptarea marii sarbatori a Pastelui, inima mea devine extrem de sensibila la auditia acestei melodii si nu numai...Fii binecuvantat!