sâmbătă, 20 martie 2010

Cosuletul cu mere de aur

Inima este ca marea, pastreaza in ea doar ce primeste....

Cel ce minte azi pentru tine, maine va minti contra ta.


Biserica nu este o societate de sfinti perfecti, ci de candidati la sfiintenia perfecta....

Cuvintele bine gandite, au radacini in tacere adanca..
.
Dacă nu vezi pe Dumnezeu, nu înseamnă că nu există. Poate înseamnă că tu eşti orb. Orbirea nu e o calitate. Este doar absenţa luminii.

Dacă Iuda ar fi venit la Iisus după trădare, noi l-am fi cunoscut azi sub numele de sfântul Iuda.

Cel ce minte azi pentru tine, maine va minti contra ta.

Dumnezeu este singurul care poate cuprinde adevărul ultim, pentru că El este Autorul lui.

Când ai dăruit totul lui Dumnezeu, afară de inima ta, să ştii că n-ai dăruit nimic
Maxime- Richard  Wurmbrand

24 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Dacă Iuda ar fi venit la Iisus după trădare, noi l-am fi cunoscut azi sub numele de sfântul Iuda"...

Foarte interesant, mai ales în contextul în care se discută din ce în ce mai mult de eventuala misiune a lui Iuda...

Un sfârşit de săptămână cât mai bun vă doresc...

denisia spunea...

Deosebite citate... am citit de 2 ori... sa ramana cat mai mult in mintea mea...

o zi plina de binecuvantari

dyanna spunea...

Foarte frumoase cuvinte.Si cata dreptate au...

mmary spunea...

"Dacă nu vezi pe Dumnezeu, nu înseamnă că nu există. Poate înseamnă că tu eşti orb. Orbirea nu e o calitate. Este doar absenţa luminii.

Când ai dăruit totul lui Dumnezeu, afară de inima ta, să ştii că n-ai dăruit nimic..."

Adevar ,intelepciune, lumina , frumesete, iubire...

Dumnezeu sa va binecuvanteze !

Orry spunea...

hmmm..... foarte adevarate maxime! Uite spre exemplu asta, asta m-a facut sa apreciez mai mult!
" Biserica nu este o societate de sfinti perfecti, ci de candidati la sfiintenia perfecta.... "

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase citate si totodata ma pun pe ganduri,va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Liberul arbitru, l-a avut si Iuda.A avut de ales, intre a -i cere iertare lui ISUS sau a se scuza in fata preotilor, care nici nu l-au mai bagat in seama...Cu siguranta daca ar fi mers la Cruce la Isus si i-ar fi cerut iertare, ar fi fost iertat si azi il numeam sf.Iuda.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Binecuvantat sa fie cuvantul bun in inima ta.:)

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Intr-adevar aceste maxime ascund mult adevar... :)

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Parca picura lumina multa din aceste citate...
O seara binecuvantata iti doresc din suflet Mary draga! :)

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Si eu cred la fel caci....nimeni nu este perfect. Noapte senina sa ai si binecuvantata sa fii de Domnul Isus draga Orry!

Mariana spunea...

,,Inima este ca marea, pastreaza in ea doar ce primeste..."

Inima mea este acum ca un ocean primind atâtea comori de înţelepciune. De curând am răsfoit din nou cartea ,,Îmbătat de dragoste" de Richard Wurmbrand. O cartea exceptională!

Fii binecuvântată de Domnul, Elena!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Frumoase si pline de invataturi, Fluturas! O noapte cu pace in suflet iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Cred sincer ca si inima noastra ascunde in ea doar ce primeste....sau mai precis ce-i daruim noi.Suceveanco draga mea sa ai o noapte cu har si mult senin!

monik spunea...

Cuvinte pline de intelepciune.. toate! :)

Multumesc pentru aceasta postare si pentru prietenie.
O imbratisare. Monik

David spunea...

Pe Richard Wurmbrand il aseman cu Nicolae Steinhart, si prinsi din urma de Petre Tutea. Ecce homo, vorba lui...Si altii au suferit, dar nu au dat un rost atat de transcendent suferintelor. .

elena marin-alexe spunea...

monik-
Eu le socot, hrana pentru suflet.
O zi buna monik!

elena marin-alexe spunea...

David-
Ai deschis o lista a oamenilor de seama....
Bine ai venit la plimbare!Ai un nume deosebit.Dumnezeu sa te binecuvanteze.

Dumitru Negoita spunea...

Din glosarul acestor maxime incarcate de intelepciune,oprindu-ma la prima : " Inima este ca marea, pastreaza in ea doar ce primeste" ... Raportandu-ma la raspunsul dv.pozitiv, privind ... Concursul ... este necesar, E-mailul dv. pentru a va face invitatie pe : Reteaua Literara.
... Asadar ... Primind un lucru pozitiv ...

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita-
V-am trimis un e maill.Sa aveti doar bucurie pe toate planurile!

Dumitru Negoita spunea...

L-am cautat si continui sa-l caut dar ... unde ?
Va doresc ... Un cosulet cu ... arome minunate.
Pana atunci ... caut ... caut !

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita-
Cred ca am facut eu o nazbatie.Acum am iesit si astept invitatia dv.stra.Multumesc.

Dumitru Negoita spunea...

Invitatia v-o pot trimite numai cu ajutorul e mailulul dv.

Dumitru Negoita spunea...

Multumesc, v-am trimis,verificati.