joi, 11 martie 2010

Fara carcoteli


A venit iarna! Cred ca v-a fost tare dor de ea......! 
Mie nu mi-a fost dar , ea a revenit in toata splendoarea ei, cu bogatia zapezilor argintii, care a pregatit derdelusurile pentru saniute, pentru oameni de zapada si bulgareala....
Vrancea , si-a primit oaspetele in tacere si cu respectul cuvenit , fara sa carteasca. Doar crengile golase si incremenite de frig, mai scapa cate o carcoteala si un oftat, care se aude prin tipatul vantului: de ce s-o fi intors iarna? Sa nu-si doreasca si ea putina schimbare, ori i s-au inchis toate portile si nemaiavand unde sa -si odihneasca zilele reci, s-a intors aici pe meleaguri atat de primitoare.....?
Pana una alta va invit la sanius si nu uitati zicala: ce cade din cer, nu-i pacat!

32 de comentarii:

geaninalisandru spunea...

Uitasem cum arată iarna...ha,ha,ha...bine c-a venit...

Te îmbrățișez cu toată dragostea!

nakudo spunea...

nici eu nu ma bucur ca a venit iarna..deja ma simt bastinas in laponia...hi-hi dar are frumusetea ei...mi-e dor de primavara..din pacate timpul si anotimpul e ca dupa noi...inghetat intr-o iarna prelungita interior...va imbratisez cu multa dragoste si logic tristete si durere fata de declinul in care santem toti...

denisia spunea...

Iubesc toate anotimpurile... mă bucur de iarnă la fel de mult ca şi de primăvară...şi la mine ninge superb!

Lisandru Cristian spunea...

Da, pănă la urmă putem să spunem că tot ceea ce cade din cer nu este un păcat. Chiar dacă aşteptăm primăvara cu... înfrigurare... O zi bună de tot vă doresc!

miki spunea...

Ce cade din cer e bine primit.Bageta magica a ruginit de atata umezeala si de geaba ma chinuiesc eu sa aduc primavara .Asa ca m-am resemnat si mai arunc din cand in cand o privire pe fereastra in locul unde stiam ca erau ghioceii infloriti, acum acoperiti de o patura pufoasa.
Va doresc zile frumoase mai mult sau mai putin pufoase!

Octavia spunea...

Ai pus niste imagini de basm:x
La noi nu e zapada, doar frig si vant...eu vreau sa vina caldura.

O zi frumoasa!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

n a un anotimp preferat , fiecare aduce ceva nou, dar chiar astept primavaraaaaaa.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Draga mea la cum stam cu schimbarile pe Terra nu ma mir ca in scurt timp sa ajungem locuitorii unei noi Groenlande...
Eu sunt putin dezamagita, caci cu vreo saptamana in urma, puneam ceapa in pamant si miroseam primavara....in toata splendoarea ei.

mmary spunea...

Eu chiar m-as da cu saniuta , insa "starea" nu-mi permite. Va multumesc pentru imaginile de basm care mi-au delectat privirile si au dat frau liber imaginatiei.

Dumnezeu sa va binecuvanteze !

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Apropo, ti-ai cumparat brad? Se zvoneste ca vine Craciunul...;))

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Si eu iubesc iarna dar, as vrea totusi sa dau mana cu primavara si sa-i sorb aromele... :)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Da , imi place cum ai spus ca: astepti cu infrigurare primavara...
Si eu.;))

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ei! Sa stii ca mi-ar placea sa am o bagheta fermecata ....:))

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Scumpa mea sa nu ne pierdem nadejdea, caci este Cineva care are grija de toate.... :D

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Las' ca stiu eu bine ca, tu ca un autentic si gingas Fluturas, astepti aromele florilor de primavara..... :)

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Si eu m-as da.....insa, dar cand ma gandesc ce mutre ar face vecinii mei, imi trece cheful. :)

Cristake spunea...

Partea nasoala la noua ninsoare e ca va amana purtarea minijupelor de catre onor coconetul urban. Partea buna e tot asta, anume ca coconetul va lasa pe mai incolo portul fustelor ultrascurte, al transparentelor de tot felul (stil fufe de la gara, ca sa o zic pe sleau, pentru ca o multime de tinere de azi se imbraca ca fufele, crezand ca asta e vestimentatia sexy). (La barbati, nefiind curve, paralela e cu fatalaii).
Partea a doua nasoala e ca nu au aparut inca nici cucoanele cu rochii inflorate, de alea subtirele, care cand se interpune ea intre tine si soare, ioi ce eclipsa de gandire se produce la creier...
Da, am fost cam off topic, dar ce sa tot scriu despre omat? E alb, na, s-a tot spus. Si galben, pe alocuri:D

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Cred ca tu ai inceput deja sa umbli cu uratul, asa ca bine ai venit la casa de gospodar.... :))
Sa stii ca imi este tare dor de scrierile tale cu talc!Pe cand revenirea? ;)

Romina spunea...

nu imi place iarna, azi cel putin nu...doar cateodata, mi`ar placea sa fie iarna doar o noapte...sa privesc stelele cum isi reflecteaza frumusetea in albul zapezii.

kis spunea...

inca un val de alb ca sa ne ajunga pana la iarna viitoare!

ANCA spunea...

;)Elena draga de tine ,las sa ami hibernezi putin :)) ,la noi vine primavara si ainceput ploile
E putin rece seara dar sa speram sa nu se mai intoarca iarna si pe la noi :)) ca nu stii niciodata :)))
pe curand ...Cred cai frumos in Vrancea ,am invatat doar la scola ;))).

dyanna spunea...

Prima poza parca ar fi desprinsa dintr-o poveveste....Superba.

tasha spunea...

Super imaginile!!!!ma bucur ca o accepti in maniera asta cu voie buna,eu m-am cam saturat de ea,crede-ma! vreau sa vina primavara odata!:)

Cella spunea...

sa mai ppastrati un pic de zapada si pentru mine ca la noi deja se topeste ... ca sa vin si eu sa va fur sania pentru vreo doua ture ;))

elena marin-alexe spunea...

Romina-
...sa privesc stelele cum isi reflecteaza frumusetea in albul zapezii. Frumos ai spus draga mea !

elena marin-alexe spunea...

kis-
Sa speram ca este ultimul val...din aceasta iarna.

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Pai, m-am gandit sa-ti trimit si tie din aceasta iarna, macar un strop de vreo saptamana.....;))

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Asta am si vrut, sa mai ameliorez stirea, inducind-o putin cu iz de poveste. ;;)

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Ce sa fac draga mea, decat haz de necaz! :))

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Ti-o dau si pe mai mult timp dar cu o conditie:Sa ne bulgarim mai intai....=))

Glennis spunea...

I really like the horses pulling sleighs something I have never seen as we just don't have snow like that here. The other 2 photos are lots of fun for the children, happy photos.

elena marin-alexe spunea...

Glennis-
Here in the winter, like sleigh, is something often seen. I'm glad you liked my dear Glennis.