vineri, 5 martie 2010

Fericirea

 Daca e vineri...."hai la plimbare" cu poezia de mana!

Am cautat fericirea, zi de zi, an de an
In sublimul naturii renascute,
In verdele crud, abia sarutat
De razele soarelui din zori...
In coloritul magic din flori,
Am cautat fericirea dar...
N-am gasit decat intrebari.

Am cautat fericirea, zi de zi, an de an
In ramurile suspinand de rod,
In bucuria inimii cantand,
In dorintele implinite de Tine,
In speranta zilei de maine
Am cautat fericirea dar...
N-am gasit decat intrebari.


Am cautat fericirea, zi de zi an de an
In sentimentele cele mai pure,
In prietenia sarutata de inima,
In dragostea mamei,
In alintul suav,al copilului
Am cautat fericirea dar...
N-am gasit decat intrebari.

Si tot cutreierand  dupa ea,
Am descoperit crucea si jertfa.
Si s-a luminat bezna din mine.
Fericirea se afla, in sublimul iubirii divine.
L-am gasit   pe El, il port cu mine
Acum zi de zi, clipa de clipa
Gasesc raspunsuri.....

elena marin alexe 1994- 

20 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Sfârşitul de săptămână este mult mai frumos alături de poezie, mai ales atunci când dansează fulgii la ferestre, aşa cum se întâmplă prin Bucureşti, la această oră... Căutăm fericirea şi o descoperim de cele mai multe ori în lucrurile şi întâmplările simple. Ele ne marchează ireversibil viaţa... Vă doresc o seară plăcută pe plaiurile vrâncene!

Octavia spunea...

"Am cautat fericirea, zi de zi, an de an
Si tot cutreierand dupa ea,
Am descoperit crucea si jertfa.
Si s-a luminat bezna din mine.
Fericirea se afla, in sublimul iubirii divine.
L-am gasit pe El, il port cu mine
Acum zi de zi, clipa de clipa
Gasesc raspunsuri....."

Superbe versuri!

ANCA spunea...

frumoasa:)
Hi ,te asteapta niste premi la mine pe blog de 8 Martie daca iti face palcere sa-l ridici .....

marada spunea...

Mult adevar in versurile tale!
Sa fii sanatoasa!

kis spunea...

...Fericirea se afla, in sublimul iubirii divine.
L-am gasit pe El, il port cu mine...

si eu sant multumitor ca l-am gasit !
salutari din hunedoara!
.

ANCA spunea...

Elena cred ca sa rezolvat te rog s amai incerci inca odata si ca semn ca lae-ai primit sa le postezi si tu ...te pup si mult har

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Daca ai sti tu cat de reala este trairea din aceasta poezie.....
Si la Vrancea a revenit iarna in tromba, pare de necrezut dupa zile cu +14 grade.O zi binecuvantata sa ai prieten drag!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Doar acolo la crucea Lui se afla raspunsuri pe care le asteptam. Har si pace tie scumpo!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Ma bucur! Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Adevaruri gasite acolo la Golgota!O zi superba si bucurie sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Fericit este omul care ...gaseste raspunsuri direct de la sursa. Fii binecuvantat Sami!

elena marin-alexe spunea...

Anca-
Am reusit si am postat-o pe Alb de mireasa.Har si tie de la sursa din Golgota!

dyanna spunea...

Fericirea: motivare pe care viaţa şi-o dă ei însăşi.

ELENA spunea...

"Am cautat fericirea, zi de zi, an de an
In ramurile suspinand de rod,
In bucuria inimii cantand,
In dorintele implinite de Tine,
In speranta zilei de maine
Am cautat fericirea dar...
N-am gasit decat intrebari."
Şi aş mai completa,încă o mai caut..
Îţi mulţumesc Tizo draga mea,
este superbă...mai mult nu mai spun
că mi-au dat lacrimile...
O după amiază frumoasă vă doresc!
Vă pup...

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
O stare mult dorita si foarte rar gasita, deoarece este cautata de obicei, acolo unde nu are ce cauta.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Te pup draga mea si ingaduie -mi te rog, sa-ti adun pe un crampei de vers, o lacrima ce s-a pierdut furisata tiptil, tiptil, spre coltul ochiului ...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa poezie, frumos mod de a incepe sfarsitul de saptamana.va pup si va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
O Duminica plina de pace si bucurie stropita din belsug cu raze de soare!

Romina spunea...

ai cautat fericirea, ai gasit intrebari, de ce?
atata cat esti fericit..nimic nu mai conteaza, intrebarile sunt precum o bariera spre indoiala. ai gasit raspunsuri...l`ai gasit pe El. `

elena marin-alexe spunea...

Romina-
Poezia este facuta intr-o perioada a vietii mele, perioada cand cautam fericirea in alte parti, nu acolo unde isi avea salasul, adica in Domnul Isus!
O binecuvantata zi iti doresc ! :)