duminică, 14 martie 2010

INTREBARI SI RASPUNSURI....

 Multumesc TIZEI  mele ELENA,


1- Care este cea mai frumoasa zi? -CEA IN CARE REALIZEZ CA M-AM TREZIT
2. - Care este cel mai usor lucru de facut? -SA ZAMBESTI
3.- Care este cel mai mare obstacol? -  IGNORANTA
4. - Care este cea mai mare greseala? - TRADAREA
5. - Care este radacina tuturor relelor? - BANUL
6. - Care este distractia cea mai placuta? - DRUMETIA
7. - Care este cea mai grea înfrângere? - SA RATEZI CA PARINTE
8. - Cine sunt cei mai buni profesori? - EXPERIENTELE PROPRII
9. - Ce anume te face mai fericit?   -    SA FIU DE FOLOS
10. - Care este cea dintâi necesitate? -RUGACIUNEA
11. - Care este cel mai mare mister? - VIATA DE DINCOLO DE MOARTE
12. - Care este cel mai rau defect? - INVIDIA
13. - Care este omul cel mai periculos? - LINGUSITORUL
14. - Care este sentimentul cel mai pagubitor? - URA
15. - Care este cel mai frumos cadou? - IERTAREA
16. - Care este lucrul cel mai necesar? - PAINEA
17. - Care este drumul cel mai scurt? - CALEA CEA DREAPTA
18. - Care este cel mai mare simtamânt? - DRAGOSTEA
19. - Care este cea mai eficienta aparare? - REALISMUL
20. - Care este cea mai mare satisfactie? -BUCURIA
21. - Care este cea mai puternica forta din lume? - CREDINTA
22. - Care sunt persoanele cele mai necesare? - FAMILIA
23. - Care este cel mai frumos lucru dintre toate? -ADEVARUL

Asa am raspuns eu la aceste intrebari.Voi ce raspunsuri a-ti da?
INTREBARILE POT FI PRELUATE DE ORICINE DORESTE.....

18 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Aş trece la cel mai rău defect tot invidia. Dar aş plasa şi ipocriza tot acolo... Cel mai mare simţământ - Dragostea, fireşte. Şi da, adevărul este cel mai frumos dintre toate, chiar dacă doare... Sincer să fiu aş fi dat aproape aceleaşi răspunsuri acestor întrebări... Seară cât mai bună vă doresc!

Dumitru Negoita spunea...

As dori sa va ofer un punct 20, invitandu-va la
Concursul cu premii IORGU COSMA, ce se desfasoara atat pe RETEAUA LITERARA, cat si pe cele 2 bloguri : Moral{u}itate si Salut Prieten{i}e, in situatia in care cineva se inscrie.
Pana-n prezent s-au inscris 5 membrii pe RETEAUA LITERARA.
Va astept si nu ve-ti regreta.

ELENA spunea...

Îmi place scumpa mea Tiză că
le-ţi preluat şi sunt mai reuşite
ca cele de la mine...
O seară minunată şi o săptămână
frumoasă vă doresc!
Vă îmbrăţişez cu mare drag!

miki spunea...

Care este cea ma grea infrangere?"Sa ratezi ca parinte".
Intr-adevar, aceasta este cea mai grea si mai dureroasa infrangere, cel putin pentru o mama.
O seara frumoasa va doresc!

tasha spunea...

O sa preiau si eu zilele urmatoare...:)

Orry spunea...

ce leapsa frumosa, Doamna Elena!
Raspunsurile pe masura! ;)

Ana Maria spunea...

Superb! Mi-a placut tare mult! Care este cea mai frumoasa zi? -CEA IN CARE REALIZEZ CA M-AM TREZIT!
Care este cea mai puternica forta din lume? - CREDINTA
O seara frumoasa. Te-am pupat.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Ai ales spuma, adica dragostea.Eram sigura ca nu poti ocoli acest cuvant, caci langa el te simti in elementul tau, draga Cristian.
Seara placuta impreuna cu iubita ta.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita-
Nu pot sa va refuz, doar ca nu stiu daca ma voi descurca pe acel Cenaclu.Pentru respectul ce vi-l port am sa intru in Cenaclu.Va multumesc pentru invitatie si va doresc sanatate multa si o sear frumoasa ca si sufletul dumneavoastra.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase raspunsuri, va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ei lasa, caci si raspunsurile tale au fost super, caci, m-au atras foarte mult. Sa-ti dea Dumnezeu o saptamana fericita iti doresc din tot sufletul draga Tiza!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Da , eu consider ca realizarea cea mai mare a unui om, este un copil BUN.Daca ratezi acest ideal uman te simti inutil, cred.
Te pup scumpa mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Draga mea mie mi-a placut foarte mult.Daca iti place te rog servestete cu placere! Seara buna iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
E interesanta si eu o consider ca pe un test. Te pup cu mare drag !

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Mi-a placut acest test si am raspuns cu mintea si inima. O seara minunata si plina de pacea LUI sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Fluturasule mi-ar placea s-o preia oricine dintre prietenii mei.Te pup!

Mariana spunea...

Bine te-am regăsit, Elena!
Mă uit în dreapta răspunsurilor şi văd cu bucurie roada Duhului Sfânt în credincios, în omul lui Dumnezeu!
Te îmbrăţişez cu mare dor şi drag!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Bine ai revenit draga mea surioara. E o mare bucurie sa ne intalnim din nou in aceasta lume virtuala. Salutari cu iubire din marea LUI IUBIRE!