marți, 16 martie 2010

Legea avantajului

A =  M  +  I   x   P                                                                               
        M= 0               
A =  I  + P
        i  = 0
A = M + P
       P  = 0
       A = 0 
       deci....
A = Pila.           
      
      
Dictionar                          
A = Avantaj
M= Munca
I  = Inteligenta
P = Pila.

Oare chiar asa sa fie?  


rezolvarea este;
Avantajul = munca + inteligenta x pila
Cand munca este = 0
avantajul = inteligenta + pila
cand inteligenta = 0
avantajul = munca + pila
cand pila = 0
avantajul = 0




Postare in amintirea d-lui prof. Rachieru Mitus.

32 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Aoleu, de-ale matematicii, deja mi s-au rotit ochii în orbite. He, he... Trebuia să fie şi pila pe aici, evident, nu se poate altfel, din păcate...

O seară cât mai bună vă doresc!

tasha spunea...

AZI FARA PILE? nu faci mai nimic! ori pile ori bani...e mai abitir ca pe vremea raposatului...:(

Ao toque do Amor spunea...

Olá,Elena

Vim,fazer uma visita, ver suas mensagens e te oferecer o selo - comentarista excelente
Tenha uma tarde feliz e abençoada.
san

denisia spunea...

Grea matematica asta....

compadvice spunea...

Interesant cum se invart lucrurile in jurul pilei:))

vyky spunea...

o seară plăcută doamna Elena -cu drag vyky

ARIPI DE FLUTURE spunea...

din pacate munca+inteligenta mai putin, daca ai pila nu conteaza:(e trist

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Este o amintire de la un drag profesor, care incerca din rasputeri...sa ma faca sa iubesc matematica.Din pacate aceasta era prea exacta pentru o eleva rebela cum eram eu....

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor-
Ola Sandra!obrigada com todo meu coração e te abraçar com amor em Jesus! :X

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Da ...si cand ma gandesc, nu cred ca s-a schimbat prea mult, tot pila-i la putere. ;))

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Grea rau...

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Ca un titirez....caci fara pila sfortarile tale sunt 0.Seara buna Florine!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Bine ai revenit prietene! Fii binecuvantat.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Pila-i la putere. Seara buna draga Fluturasule!

Marius Ola spunea...

Ehe, însă... Cum faci rost de pile, dacă nu prin inteligenţă şi muncă, plus o doză destul de consistentă de tenacitate... Asta, dacă ai niscaiva inteligenţă:)

José Ramón spunea...

Multumesc pentru vizita Creativitatea şi imaginaţia Jose Ramon şi fotografii pentru feedback-ul dumneavoastră. Cu respect

dyanna spunea...

Destul de complicat...
O zi buna.

Mariana spunea...

N-am priceput nik :) Îmi trebuie o pilă la etajul superior al creierului :)

Elena, Elena, admir fetiţa din tine şi o îmbrăţişez!

Orry spunea...

-pfff! Am ramas masca cand am intrat pe blog si am vazut formule matematice! Ce??? :-t
Niciodata n-am fost prietena cu matematica!

miki spunea...

Stiam eu de ce nu mi-a placut matematica:)

kis spunea...

eu stiam ca rezultatul este:
A=P
adica ai avantaje daca ai pile!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Bine ai revenit la plimbare Marius! O zi frumoasa iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

jose Ramon-
Admir fotografiile tale Ramon! Abrazo!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Am pus si rezolvarea.
Vezi draga mea, de asta nu am facut eu casa buna cu matematica....:))

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Mi-am adus aminte de adolescenta si am pus un zambet....in amintirea unui prof. drag. ;))

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Nici eu draga mea.. =)) Te pup!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Nici eu nu am fost prietena cu Aristotel....=))

elena marin-alexe spunea...

kis-
Felicitari Sami! :D

geaninalisandru spunea...

Am făcut și eu calculele cu întârziere.
Amețită de plăcerea calculului plec.

Te îmbrățișez cu mare drag!

Geanina Codita spunea...

Avem mari probleme la publicarea comentariilor. Scriem un comentariu de 3 sau 4 ori pentru a reuși publicarea. Mesajul este, editări în conflict.
Te rog umblă la setări comentarii.
Pupici geaninoși!

PS Las comentariul de pe adresa veche, de pe cea nouă imposibil.

geaninalisandru spunea...

Văd că mi-a publicat și comentariul anterior deși inițial îmi dăduse eroare.

elena marin-alexe spunea...

geanina lisandru-
Cred ca s-a rezolvat! Te pupici cu mare drag si desigur...fara eroare!