miercuri, 31 martie 2010

Dealul Golgota

Ce trist este dealul Golgotei
Cand stai si-l privesti in amurg
Vezi crucea, pe Isus, talharii,
Siroaie de sange..cum curg.

Ce trist este dealul ce poarta
Pe el toata dragostea mea.
Si frica si lacrima lumii, 
Si viata ta si a mea

Ce trist este dealul jertfirii
Ce trist, insa ce minunat
Pastreaza-n el sfanta taina
A sangelui ce ne-a salvat.

Ce trist este dealul iubirii
Cel mai sfant loc pe pamant
Pe el si-a plecat fruntea Isus
De mila lumii plangand.

Ce trist este dealul Golgotei
Cu ramuri de spini imbracat
Troneaza de veacuri ca martor
Ce trist, insa ce minunat!
elena marin alexe - Focsani 1994.

35 de comentarii:

Octavia spunea...

Superbe versuri iar imaginea e f finuta si frumoasa.

O zi plina de har!

vyky spunea...

El M-a trimis sa vindec pe cei cu inima zdrobita,... sa dau celor intristati din Sion, sa le dau o cununa imparateasca in loc de cenusa, un untdelemn de bucurie in locul plansului, o haina de lauda in locul unui duh mahnit, ca sa fie numiti "terebinti ai neprihanirii", "un sad al Domnului", ca sa slujeasca spre slava Lui."

geaninalisandru spunea...

Se aplecă mereu cu privirea către noi, indiferent de starea de spirit, ne întinde mâna atunci când ne așteptăm mai puțin, ne ocrotește sufletul, ne alină durerea, ne mângâie tristețea...este lângă noi...

Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Lisandru Cristian spunea...

Acel drum către Golgota este drumul tuturor patimilor noastre...

miki spunea...

Frumos.
Va asteapta un dar de iepuras la mine

April spunea...

Splendide versuri. Felicitari! Sarbatori frumoase si luminoase iti doresc alaturi de cei dragi.

Delyrics spunea...

'Ce trist, insa ce minunat!'
Într-adevăr, tristeţea dureri şi morţii împletită cu bucuria răscumpărării şi iertării... ce operă minunată a lui Dumnezeu!
Vă îmbrăţişez cu dragoste în El!

denisia spunea...

Foarte frumoase versuri...

eu am sărbătorit pe 29 şi se termină pe 6 aprilie sărbătoarea Paştelui evreiesc - Pesah...

îţi doresc multă pace şi bucurie alături de cei dragi.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Pace si cer senin in inimade la Vrancea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri doamna elena.va imbratisez cu drag si va doresc un paste fericit alaturi de cei dragi

Mariana spunea...

Ce trist este dealul iubirii
Cel mai sfant loc pe pamant
Pe el si-a plecat fruntea Isus
De mila lumii plangand.


Elena, m-ai luată de mînă cu versul tău şi m-ai dus acolo, pe Dealul Iubirii răstignite...M-a luat cu fiori... ce mult s-a făcut pentru noi!!!
Mulţumesc pentru aceatsă oază de reculegere!

marada spunea...

Golgota - locul unde a apus si de unde a rasarit SOARELE nostru!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Cuvintele tale, sunt ca totdeauna, un balsam pentru inima. Fii binecuvantat in veci!

elena marin-alexe spunea...

Da, mai ales cand il chemam ne vine in ajutor si ne daruieste un punct de sprijin si multa pace!
Scumpa mea Geanina draga te pup miiiiii!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Acel drum l-a scris cu lacrimi si sange,tarat in cea mai adanca mocirla a pacatelor noastre.
Sa-i multumim cum se cuvine prin iubire, asa cum ne-a invatat....

elena marin-alexe spunea...

MIKI-
MULTUMESC PRIETENO DRAGA!Te pup si iti trimit imbratisari cu carul cat poti sa duci...

elena marin-alexe spunea...

April-
Lumina invierii lui ISUS sa-ti aduca multa bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Opera Lui este complexa, ca a nici unuia dintre autorii care se pierd in negura vremurilor...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
De ce sarbatoresti Pastele evreesc-Pesah?
Esti evreica? Te imbratisez mult!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multa bucurie sa ai de sarbatoarea mareata a Invierii Domnului Isus!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Suceveanco draga mea, eu cand citesc despre suferintele Domnului, ma simt vinovata ca mai traiesc si nu-l pot rasplati cum ar dori El....
Imbratisarile mele se duc spre Suceava...

elena marin-alexe spunea...

marada-
Bine zici tu! Datorita Lui avem viata vesnica in rai!

José Ramón spunea...

Interesant post.

Salutări de la creativitatea si imaginatia fotografii de José Ramón

José Ramón spunea...

Elena Vă rugăm să încetaţi de a ridica premiul pentru creativitate şi imaginaţie Felicitări

dyanna spunea...

Superbe versuri..Chiar nu au cum sa nu iti intre la suflet.

ELENA spunea...

"Ce trist este dealul iubirii
Cel mai sfant loc pe pamant
Pe el si-a plecat fruntea Isus
De mila lumii plangand.


Ce trist este dealul Golgotei
Cu ramuri de spini imbracat
Troneaza de veacuri ca martor
Ce trist, insa ce minunat!"
Superbă scumpa mea Tiză
această poezie,vă mulţumesc mult...
Fie ca Lumina Sfântă a acestei
sărbători să îţi călăuzească paşii,
să-ţi lumineze calea vieţii!
Un Paşte Fericit alături de cei dragi
vă doresc!
Vă pup şi vă îmbrăţişez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc Ramon!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
O seara frumoasa si multumiri...

elena marin-alexe spunea...

Tizo draga-
Multumesc pentru frumoasele cuvinte, care mi-au mangaiat seara si m-au facut sa uit de oboseala...
Bucuria Invierii lui Isus sa-ti aduca bucurie si tot ce iti doresti cu intreaga familie.

Mariana spunea...

Ecouri...în Vinerea Marii Iubiri...a Iubirii necondiţionate...

Astăzi, Iubirea are culoarea jertfirii...
Astăzi, Jertfa are culoarea iubirii...

Pe un loc înalt, cel mai înalt, Iubirea îşi desface braţele
pentru cea mai largă îmbrăţişare...
şi cea mai caldă...şi cea mai înlăcrimată!...
Îmbrăţişarea care schimbă vieţi...pe totdeauna...

Astăzi Cuvântul tace...doar câte o şoaptă de iubire se aude...,,Tată, iartă-i că nu ştiu ce fac!"...
Astăzi Cuvântul tace...dar STRIGĂ IUBIREA RĂSTIGNITĂ...
strigă atât de puternic încât ecoul acesta răsună repetat în inimile golite de ,,eu"...pentru o umplere cu Hristos...

Astăzi vreau să învăţ să tac, pentru că vreau, Doamne, să vorbeşti Tu...doar Tu...doar Tu să foloseşti inima mea şi gura mea din clipa în care le vei înnoi după chipul Iubirii Tale Sfinte... pe totdeauna...

Fără Tine, cuvintele mele sunt slabe...şi goale...şi triste...

Doar ecoul Cuvintelor Tale vor mai răzbate lin, ca o adiere divină...de la o inimă la alta...inimi însetate de Lumină, mergând prin ,,noapte", căutând Lumina...urcând Calvarul împreună...aşteptând INVIEREA...

...şi dacă azi ar trebui să spun ceva, aş vrea să spun:
,,Te iubesc , Doamne, şi îţi mulţumesc!
Te iubesc, soţul meu, şi copilul meu!...
Te iubesc fratele meu şi sora mea!...
Vă iubesc, prieteni ai mei!...
Vă iubesc, vrăjmaşi ai mei, cu iubirea Lui...a mea e prea slabă...
Vino , Doamne, în inima mea cu iubirea Ta sfântă!!!

PS. Iertare că nu are legătruă cu postarea...

AMIRA spunea...

Sarbatori fericite! Multa iubire si lumina!

my treasure spunea...

ISUS mi te-a trimis in cale! Abia acum am citit mesajul trimis de tine din luna ianuarie si iti multumesc ca ma ai in "vizor".
E totul plin de viata pe dealuri, cringuri, vai si munti dar inima mi-e trista si nimeni nu ma aude....
FI BINECUVINTATA !!!

elena marin-alexe spunea...

my treasure-
Ma bucur ca esti pe undeva....si sa stii ca ma rog pt. tine mereu. Nu uita : Cineva acolo sus te iubeste! Te iubeste mult!
Toate imbratisarile mele pleaca spre inima ta!

elena marin-alexe spunea...

mariana-
Multumesc mult. Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

AMIRA-
PACE SI BINECUVANTARE SI TIE DRAGA MEA!