luni, 22 martie 2010

Poduri....peste inimi


Dintotdeauna, oamenii au avut nevoie de mijloace de legatura intre ei. Incepand cu puntea cea mai simpla si ajungand azi pana la cele mai uriase poduri , legatura intre oamenii din diverse colturi ale lumii s-a putut face in cele mai bune conditii. Datorita nivelului industrial performant, podurile se construiesc destul de repede si sunt facute sa dureze foarte mult timp, unele avand vechime de sute de ani. Destul de rar si datorita unor calamitati, unele poduri desi par trainice prin structura lor, se distrug si ajung sa se ruineze treptat.
Cu mijloacele de legatura dintre inimile umane, asa numitele"PODURI PESTE INIMI" ale  prieteniei, este insa o alta poveste.  Se intampla taman invers.Se construiesc greu cu mult sentiment si efort si dragoste, dar  se distrug repede......lasand in urma nu doar ruina ci si un gust amar.
Atentie la "Podurile de peste inimi" !  Bine ar fi să le ocrotiţi...!

34 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Chiar mă gândeam, privind fotografiile, că podurile peste inimi sau dintre suflete sunt cele pe care ar trebui să le ridicăm cel mai des. Nu o facem, din păcate, astfel de construcţii nu par a mai fi pe gustul nostru... Îmi păstrez, totuşi, optimismul... Seară bună vă doresc, cu linişte în gânduri şi suflet!

Octavia spunea...

Super!!! Imi plac podurile la nebunie:x

ELENA spunea...

Sunt superbe...!
O săptămână minunată vă doresc
scumpa mea Tiză!

Kali spunea...

"Se construiesc greu cu mult sentiment si efort si dragoste, dar se distrug repede."
Daca sunt puternice,nu se distrug repede!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

aveti dreptate, depui atat de mult efort si le distrugem atat de repede va imbratisez

Sorin M. spunea...

"Cu mijloacele de legatura dintre inimile umane, asa numitele"PODURI PESTE INIMI" ale prieteniei, este insa o alta poveste. Se intampla taman invers.Se construiesc greu cu mult sentiment si efort si dragoste, dar se distrug repede......lasand in urma nu doar ruina ci si un gust amar.
Atentie la "Podurile de peste inimi" ! Ocrotitile! "

Exceptionale aceste ganduri. sa ne ajute Dumnezeu sa putem fi noi insine astfel de poduri pentru semenii nostri

vyky spunea...

Timpul si distantele pot stinge doar o dragoste superficiala, dar o dragoste adevarata e si mai intarita prin ele. fie aceste legături ale dragostei divine sa ne lege pentru a avea poduri spre ţara de Sus.
-o seară binecuvântată.
-cu respect vyky

Mariana spunea...

,,Atentie la "Podurile de peste inimi" ! Ocrotiti-le!"

Elena, tocmai sfătuisem pe cineva drag să se facă punte între inimile unor fraţi...Şi cred că nu am ştiut cum să o fac tare bine...

Afrirmaţia de mai sus mă mustră puternic şi mă face să roşesc şi să-mi răsară în ochi...
Ţin enorm la relaţiile cu prietenii şi m-ar durea enorm ca vreo punte, vreun pod să se clatine ( nici nu vreau să mă gândesc la surpare, la distrugere...)Nu m-aş ierta prea uşor dacă ar fi vina mea...

Da, Elena, spun din nou oată cu tine: ,,Atentie la "Podurile de peste inimi" ! Ocrotiti-le!"

Mulţumesc de acest îndemn! Dumnezeu te-a călăuzit!

Rodica Botan spunea...

Exista poduri si peste oceane...virtuale bineinteles...dar parca unele sint trainice, pentruca inimile nu mai sint ale noastre...ci au acelasi stapin. Si o imparatie nu se razboieste impotriva ei insisi, nu?

Am trecut doar podul sa vad ce-i pe-aici...si-mi place la capul podului tau!!!
:)

Delyrics spunea...

Frumos, şi mie îmi plac tare mult podurile, în special cele rotunde, pietonale...
Într-adevăr ia efort construirea de poduri de la inimă la inimă, dar satisfacţia şi bucuria ce ne-o aduc este pe măsura strădaniei.
Vă doresc şi dvs şi fiecăruia de aici, să construim poduri durabile!

Bhavesh Chhatbar spunea...

The first one seems to be an upcoming bridge.

I simply love the last one due to its sheer compliance with nature :) You're so good Elena. And thanks for your comments on my blog posts :)

Have a superb day!!!

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
E bine sa ne pastram optimismul, mai ales in constructia podurilor peste inimi....

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Si mie....

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Kali-
Cele de peste ...inimi se distrug mult mai repede.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Din pacate asa se intampla draga mea..

elena marin-alexe spunea...

Sorin M.
Da trebuie multa rabdare, veghere si ingaduinta, dar si multa sinceritate reciproca, pentru ca un pod peste doua inimi sa reziste.
Pace si bucurie din belsug iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Cand Podul este sub egida cerului, atunci el ramane stabil, indiferent de intensitatea intemperiilor.
O zi ferice sa ai drag prieten si frate!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Nu fii ingrijorata scumpa mea, caci daca sinceritatea in prietenie este reala de ambee parti, Podul peste inimi o sa reziste.
Un pod de flori am intins catre inima ta suceveanco draga.Sa-l pazim!

elena marin-alexe spunea...

Rodica-
Ai pus punctul pe I.Daca podurile sunt opera Marelui Arhitect, atunci vor rezista prin jertfa divina. In slava Lui vor disparea distantele si diferentele...
Te imbratisez cu flori de pe la Vrancea.Si mie imi place la capatul podului tau, de aceea vin mereu... :X

dyanna spunea...

Am facut si eu foarte multe poze cu poduri.Imi plac foarte mult.

calina s spunea...

Buna! Imaginile sunt superbe, iar subiectul complex si profund, pentru cei a caror simtire ne este in staza. Din nefericire, traim vremuri destul de "nebune", asa ca... ferice de cei care pot sa construiasca si ocroteasca "podul". :) Iti doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Sa construim si sa le ocrotim prin multa rugaciune....O seara buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Bhavesh-

Personally, I like the bridge of India. Beauty and originality without .Thank you, to visit and assessment.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-

Mie imi place in special cel indian, adica ultimul. Pare mai aproape de sufletul meu.

elena marin-alexe spunea...

calina s-
Da subiectul este complex intr-adevar, desi e mai greu de sesizat asta.

compadvice spunea...

Podurile peste inimi sunt fragile si delicate,dar in acelasi timp sigure si puternice.Se pot clatina la o adiere de vant,sau pot fi stanca tare in furtuni,depinde de noi cum le ,,intretinem,,Frumoase imagini:)Domnul sa va binecuvinteze!

denisia spunea...

E nevoie de poduri... de iubire şi înţelegere şi cum spuneai şi tu să le ocrotim prin rugăciune...

tasha spunea...

Ai dreptate,trebuiesc ocrotite.Altfel pierdem legatura cu lumea...si e pacat!

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Cu intretinerea cred ca stam mai prost. Se lucreaza....insa. O zi cu har si bucurie Florine!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Fara rugaciune nu avem putere...
Imbratisari sincere deni's!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Asa este. Te imbratisez cu flori din Vrancea!

Valentina Sarosi spunea...

frumoase imagini....mare dreptate ai în ceea ce ai scris !

elena marin-alexe spunea...

Valentina Sarosi-
Bine ai venit la plimbare! Fii binecuvantata!