sâmbătă, 24 aprilie 2010

CONCERT LA BUCURESTI

 Maine 25 aprilie, la Sala Palatului va concerta merituoasa orchestra Duke Ellington, sub bagheta lui Paul Mercer Ellington [ nepotul regretatului Duke]. Aici renumitii muzicieni o vor reantalni si o vor acompania pe Aura Urziceanu, la fel de renumita si ea, care si-a facut debutul la Carnegie Hall din New York alaturi de Duke si faimoasa lui orchestra.
In premiera va putea fi admirat duelul muzical dintre Johnny Raducanu alias Mr.Jazz of Romania, cu muzicienii americani.
Cred ca iubitorilor de Jazz li se va pregati un adevarat festin de muzica buna, caci cu siguranta"Unora le place jazzul". Asa-i?
Si ca sa fiu sincera pana la capat, iar va voi 'invidia' pe voi bucurestenilor!

8 comentarii:

CeCiLe. spunea...

Frumos!
cat mi-ar place sa o vad si eu pe Doamna Aura Urziceanu in persona, incantandu-ma cu vocea ata de frumoasa a dansei, si nu numai!



Multumesc pentru cuvintele frumoase lasate la fiecare comentariu!
Va iubesc si va multumesc pentru ca sunteti un OM frumos! Va imbratisez!


PS: V-am spus ca mi-as dori ca odata sa va cunosc personal si sa imi dati o imbratisare calda de-ale dumneavoastra?
Dumnezeu sa va binecuvanteze!

tasha spunea...

pfai,mi-a furat postarea!
Subscriu! si eu ii invidiez!

disa spunea...

Ma bucur pentrei cei carora le place.
O zi binecuvantata!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multe concerte frumoase au loc in bucuresti:(din pacate pedntru noi. va imbratisez si va pup doamna elena

elena marin-alexe spunea...

CeCiLe-
Cu siguranta ne vom intalni, deoarece amandoua ne dorim acest lucru. Ma bucur sa vad ce gusturi rafinate ai in materie de arta.
Fii binecuvantata! Iti imbratisez sufletul cu farame din IUBIREA LUI ISUS!

elena marin-alexe spunea...

TASHA-
DACA NU AVEM SANSA DE A LOCUI IN CAPITALA....~x(

elena marin-alexe spunea...

DISA-
Fii binecuvantata scumpa mea !

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Asta este....nu avem ce sa facem.
Te pup cu mare drag!