miercuri, 28 aprilie 2010

Cum te numesti?


22 de comentarii:

Octavia spunea...

Noi cand ne alegem numele la copii, nu ne gandim daca ei vor fi incantati de numele purtat cand vor creste, si daca vor fi bataia de joc a altora!!! Ce conteaza mai mult ca la sfarsitul alergarii noastre pe acest pamant sa purtam numele de copii ai lui Dumnezeu.

Cristian Lisandru spunea...

Doamne, chiar că te amuză astfel de nume... Am râs de la început, la acel băiat ai cărui părinti erau Maria si... Viorel. O zi bună vă doresc, cu multe zâmbete!

Cristake spunea...

Pff... ce oameni... Parca tot mai frumoase sunt numele neaose, of, of...
Terente, de pilda.
;))

dyanna spunea...

Da,chiar e amuzant.Monamour.....Te doare capul...

marada spunea...

Eu am gasit nume ca :Iugoslavia, Granita...
Purtatorii chiar se mandresc cu ele!
Fiecare cu "pasarica" lui!

mmary spunea...

:))...va multumesc doamna Elena, am ras cu lacrimi ...si eram atat de trista ...

Dumnezeu sa va binecuvanteze !

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Posesorii nu au mare vina , dar parintii lor DA.
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
De ce nu? Pana la urma asta imi spune ceva.
Auzi dar tu cand ai de gand sa revii? Astept....

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Mihai si Viorel.Dar oare cine-i tata si cine mama?
=))

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Pai in romaneste ar fi fost mai lung acest nume... :))

elena marin-alexe spunea...

marada-
Pai maine poimane o sa -si puna numele Universul.=))

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ma bucur ca ti-am descretit fruntea...
Ma bucur sa vad ca nu suntem singurii de pe planeta, cu asa gusturi....ci mai sunt si altii.
Imbratisari mmary draga mea si binecuvantari!

monik spunea...

:-))

Kalliope spunea...

cam facaturi buletinele astea. eu nu le cred. cel putin buletinul cu numarul 3, unde tipu are numele de "Pit Bred", brad pitt e defapt William Bradley si e nascut in decembrie 63, el a devenit celebru dupa 90 si nu cred ca parintii lui Pit Bred avea de unde sa scoata un asa nume pentru ca mandrul lor pit bred e nascut in 74. Sunt facaturi in photoshop, parerea mea, acuma nu trebuie nimeni sa dea cu piatra:P

elena marin-alexe spunea...

monik-
;;)

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Cu siguranta sunt si facaturi pt. amuzament, dar stim si noi ca exista cu adevarat parinti care fac abuz cu asemenea nume hilare.... ;;)

corina spunea...

Elena mai nou am auzit de numele Tristan chiar pare trist nu crezi?Fetita mea cea mica are o colega Africa desi e alba nu de culoare.Eu zic ca trebuie sa ne lumineze Dumnezeu cand punem nume la copii pentruca numele influenteaza mult viata unui om .Bucurie ati doresc!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Bine ai venit "la plimbare" draga mea!
Asa este.Parintii sunt raspunzatori pentru numele dat copiilor ...

miki spunea...

Sarmanii copii!:)
Cand punem numele copilului, este bine sa incercam sa ni-l imaginam cand va fi mare si eventual sa-i si srigam numele (in gand).

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))hi hi astea da nume

Cristian Istrate spunea...

Faina seria!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Istrate-
Dar si de tot rasul...
Multumesc pt. vizita!