luni, 26 aprilie 2010

Dorul zilnic


Spre celeste zări
îmi port paşii
Doamne.
Şi-n dorul zilnic
de Tine mi-e sete
Şi foame.
Rătăcesc suferind
prin clipe de viaţa
ce mor..
Şi-mpletesc mereu
adieri de iubire
în zbor.
Te caut pretutindeni
fara Tine nu exist
nu sunt.
Decât o fărâmă de lut
Grosolan, fără viaţă
şi atât.
elena marin alexe

36 de comentarii:

April spunea...

Câtă emoţie în fiecare vers....felicitari!

Cella spunea...

Dar cand mana Ta atinge lutul
el prinde forma
si viata
si dor

Glennis spunea...

This pretty special.

Cristian Lisandru spunea...

"Si-mpletesc mereu
Adieri de iubire
Si dor.
Te caut pretutindeni
Fara Tine nu exist
Nu sunt.
Decat o farama de lut
Grosolan, fara viata
Si atat"...

Versuri frumoase la început de săptămână în care soarele ne mângâie din nou ferestrele sufletelor... Gânduri bune vă trimit!

ELENA spunea...

"Ratacesc suferind
Prin clipe de viata
Ce mor.
Si-mpletesc mereu
Adieri de iubire
Si dor.
Te caut pretutindeni
Fara Tine nu exist
Nu sunt."
O săptămână frumoasă
vă doresc!
Vă pup draga mea Tiză!

vyky spunea...

Fără Tine nu exist, pentrucă Tu eşti Însăşi Existenţa ,ferice de tine ce-ţi s-a făcut mare har să-l Slăveşti pe Creator!

dyanna spunea...

Cata sensibilitate....Superba !

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc .....

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Da ...viata si dor si tainic fior.
Primeste o imbratisare calda de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Glennis-
Tanks you, dear Glennis!

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Aceleasi ganduri bune ti le trimit inapoi cu mare drag din prietenie!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga mea primeste multumirile mele, cu sinceritate, Elena!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Ce as fi eu, fara prezenta Lui? NIMIC.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri ca intodeauna, va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Te pup draga Dyana.Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Fluturasule ai toata iubirea mea!

monik spunea...

Ma uimiti de fiecare data,
versuri iesite direct din inima.

Multumesc pentru vizita,
sunteti mereu binevenita!

hemma. spunea...

sa respir Dumnezeu.sa ma fac una cu siferintele Lui ca sa.I inteleg iubirea.
sa gust din Tine sa.mi satur fiinta.mi flamanda si pribeaga.
multumesc mult.fi binecuvantata si mireasma de cer peste inima ta.
ma intaresc tare mult versirule tale.prin tine El ma intareste.
seara placuta sa ai.

marada spunea...

Emotionante versuri!
Sa te ajute Domnul in tot ce faci!

kis spunea...

versuri care curg dintr-o traire intensa cu CREATORUL!

José Ramón spunea...

Ce-un discurs minunat! Elena felicitări.

Multumesc pentru vizita si comentariile Salutări de bun săptămâni

compadvice spunea...

Frumoase versuri doamna draga:) Domnul sa va binecuvinteze!Calde salutari de la Atena:)

elena marin-alexe spunea...

monik-
Te imbratisez cu mare drag si la fel, cu mare placere te citesc.

elena marin-alexe spunea...

hemma-
Tot ce facem sa facem ca pentru El caci de la El primim.Te imbratisez cu iubire din Iubirea-I mareata si fara sfarsit. Te mai astept cu placerescumpa mea.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Amin si multumesc .Multa pace si binecuvantare iti trimit si tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Multumesc Samy.Vorba cantecului: Din El, prin El si pentru El, sunt toate lucrurile....O zi cu bucurie si pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Dumnezeu sa te binecuvantaze Ramon si la fel iti multumesc pentru vizita si apreciere. :)

elena marin-alexe spunea...

Compadvice-
Ce mai faci Florine? Tare rar mai intri pe blog si sa stii ca-mi lipsesc postarile tale.
Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe toata familia ta.

Orry spunea...

o lumea a emotiei! Demential!!

Virtualkid spunea...

"o farama de lut
Grosolan, fara viata
Si atat."

frumos spus!

mmary spunea...

Superbe versuri...emorii si trairi delicate si profunde in care ma regasesc atat de bine...

"Spre celeste zari
Imi port pasii
Doamne.
Si-n dorul zilnic
De Tine mi-e sete
Si foame..." asa este ...in fiecare clipa de Tine mi-e sete si foame Doamne !

Domnul Sfant sa va binecuvanteze cu toate harurile Sale draga mea doamna !

tasha spunea...

"Te caut pretutindeni
Fara Tine nu exist
Nu sunt."

Asa este ...foarte frumos!:)

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Esti binevenita intotdeauna in aceasta lume, draga mea Orry!Te pup cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid-
Bine ai venit "la plimbare". Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Cu siguranta te regasesti, caci si tu IL iubesti mult pe Isus. O seara cu adevarate ploi de bucurii, cum zice un prieten comun ...
Pace si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Sincere imbratisari cu arome de primavara navalnica, draga mea!