joi, 22 aprilie 2010

Grijile mele

Imi adun
grijile risipite
prin suflet 
Si le infasor
in valul mat
al uitarii de sine
Acolo vor sta
pecetluite
cu mare grija
de mana
marelui Ziditor
o eternitate.
Cu timpul, doar
zambetul pur
se va intipari
pe chipul de lut
stralucind in 
Lumina Lumii!
elena marin alexe - Cluj-2010.

24 de comentarii:

Luminita Ciuciumis spunea...

Foarte frumos;;)fiti binecuvantata!

tasha spunea...

Frumos!
Marele Ziditor fie cu tine mereu!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri, sper ca toate grijile sa va ocoleasca.va imbratisez cu mare drag

Lisandru Cristian spunea...

Grijile rispite prin suflet... Tare frumos spus. Un demers nobil - strângerea lor, pentru ca nu cumva să se împrăştie. Grijile trebuie să stea la un loc, în felul acesta reuşim să le rezolvăm una câte una... O zi bună vă doresc!

Zenna spunea...

Trebuie să ne lăsăm în palmele Sale, acele palme care nu ne bat, ci ne mângâie, acele palme care ne zidesc sufletul ce a fost sfărâmat în atâtea bucăţi, numai El ne poate alina şi ne poate construi când suferinţa ne-a dărâmat...

Vă pup, doamnă cu suflet deosebit!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Multumesc pentru aprecieri, care ma onoreaza, fata frumoasa cu voce de aur! Salutari cu flori si arome de primavara din Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Amin.La fel si cu tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Grijile mele le-am dat Maretului Ziditor. Sunt libera ...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Da prietene, le-am strans si le-am dat Ziditorului, caci cine decat El ma poate scapa de ele?

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Scumpa mea , nicaieri nu este un loc de pace si ocrotire, ca in palmele Sale, strapunse de cuie...
Fii binecuvantata in veci cu Iubirea Lui!

kis spunea...

cineva spunea sa nu ne ingrijoram de ziua de maine,Dumnezeu este deja acolo!

mmary spunea...

"Imi adun
grijile risipite
prin suflet
Si le infasor
in valul mat
al uitarii de sine"...Superb ...


Simplu si totusi atat de profund ...fermecator...

Fiti binecuvantata doamna Elena !

elena marin-alexe spunea...

kis-
Sami, cred ca nu exista om , in aceasta lume, care sa nu se ingrijoreze, mai mult sau mai putin.Dar daca le dai LUI capeti liniste si pace.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ai patruns in profunzimea versurilor mele, ca intotdeauna draga Mary. Fii binecuvantata scumpa mea!

marada spunea...

Ma straduiesc sa nu-mi fac prea multe griji.
Are Domnul grija de ziua de azi si de cea de maine!
Toate cele bune!

Cella spunea...

atata tristete, durere adunate in griji, nevoi, dorinte le duc cu mine si uit de mine-n Isus si in mana Lui totul se transforma, pana si eu ma schimb si ma vezi luminand, stralucind, zambind ...
Ce pot sa mai zic?
Ce mare esti Tu! Ce mare e mila Ta!

dyanna spunea...

Da,intr-adevar,frumoase versuri...

ANCA spunea...

MINUNATE VERSURI!!!SUPERRRR
Elena sa faci eclerele sunt usor de facut doar tre sa ai grija cand faci cojile ca sa le lasi pana sunt rumene destul daca nu ti se vor lasa in jos cand se racesc ....
mie de primadata mia iesit bune a doaua oara o sami iasa si mai bune :)) te pup si sa ai o zi minunata si biecuvantata :)cu prietene Ancuta

ELENA spunea...

"Cu timpul, doar
zambetul pur
se va intipari
pe chipul de lut
stralucind in
Lumina Lumii!"
Frumos....
O seara minunată vă doresc
scumpa mea Tiză!
Vă pup şi îmbrăţişez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Toate grijile palesc in fata Lui!O seara buna draga Marada.

elena marin-alexe spunea...

cella-
E bine ca avem cui incredinta grijile noastre.
Minunat este si plin de bunatate fata de noi!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Multumesc pentru aprecieri, dar si pentru incurajari...Te pup draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
O seara plina de pace iti trimit de la Vrancea, cu mare mare drag, Tizo!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Te imbratisez draga mea!