sâmbătă, 17 aprilie 2010

Ionatan Pirosca a plecat.....

Ieri 16 Aprilie a primit aripi de inger, poetul  Ionatan Pirosca .
In pleiada poetilor crestini, s-a mai adaugat o stea care va straluci in vesnicie! 
Drum bun, om cu suflet frumos pictat cu iubire din IUBIRE 

 Asa e cu invierea -  poem - Ionatan Pirosca


De parcă ai păşi pe lacrimi, aşa calci marea…
De parcă am plâns până Ţi-am atins talpa suişă.
Ca atunci când se-ndrepta spre cruce-nserarea,
Pieptişă
Orice tablou aş face eu peste cedrii Libanului,
Dacă nu plouă, degeaba aştept să răsară frunziş.
Doamne, învaţă-mă-n inimă cu adâncimile harului
De care murişi.
Apoi învaţă-mă-n privire cu oştile de îngeri dimprejur
Cum îl înveţi cu învierea pe orice ne-nviat ce Ţi se-nchină.
Ca de o pavăză în flăcări dă-mi contur
De o lumină.
Aşa e cu învierea, îmi spui, e ca atunci când poţi tresări
De câtă rază a picurat pe trandafirul Sharonului.
Ca şi când nu mai poate nimeni fugi
De la picioarele Tronului.

Veniti binecuvantatii Tatalui meu de mosteniti imparatia, care v-a fost pregatita dela intemeierea lumii!  Ev. Matei cap: 25.

16 comentarii:

Octavia spunea...

Domnul sa aline familia indurerata.

Mariana spunea...

Of!!!!

De vreo luna ma tot intrebam ce mai face?...Si nu stiam de cine sa intreb...
...Si tot ieri a plecat un frate asa de drag de la noi din adunare... :(
Doamne, primeste-i in corturile Tale vesnice!

Tartoras spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul!Iar familia ramasa fie binecuvantata si alinata!
Asa de tanar....

Cella spunea...

dar ... cerul mai are un poet in el ;)

kis spunea...

am aflat si eu ca Ionatan a plecat la Domnul.
Cel pe care l-a iubit si l-a slujit pana la capat Isus Hristos, sa mangaie familia in aceste momente .

mmary spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in fericirea vesnica !

Acum va vedea ca Cel pe care atat de frumos l-a "cantat" e cu adevarat minunat !

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Da! Amin.

elena marin-alexe spunea...

Tartoras-
Da draga mea, acest om merita bucuria in odihna vesnica, pentru ca desi grav bolnav de ani multi, a continuat sa-l iubeasca si sa-l laude pe Domnul.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Iata ca timpul ...se apropie si Domnul isi aduna copii iubiti.Ziua de maine nu este a noastra.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Da, mare poet si suflet nobil.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Eu am fost socata de veste, desi stiam cat este de grava situatia sa.Este cu ISUS ACUM!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Acolo la dreapta LUI vor sta toti cei mantuiti.
Slava lui Dumnezeu Tatal nostru!

Felix spunea...

S-a stins un glas care lăuda pe Domnul cu atâta măiestrie,ne-a părăsit poetul care ne răsfăţa cu metafore şi în durerea ce ne cuprinde ne mângâiem cu bijuteriile literare pe care ni le-a lăsat.Ne vom vedea în cer,Ionatan!

elena marin-alexe spunea...

Fe;ix-
AS ZICE PARAFRAZANDU-TE CA : S-A APRINS O NOUA STEA, CARE VA STRALUCI IN VESNICIE!
Multumesc pentru vizita Felix!

FleurduMay spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace.

elena marin-alexe spunea...

FlleurduMay-
Amin. Cred ca v-a trai vesnic cu Isus, caci mult l-a iubit!