vineri, 9 aprilie 2010

In Alb de mireasa

 Daca e vineri, hai la plimbare cu poezia de mana......

Cu cat urc
mai aproape
de cer,
simt ca ma-ntorc
intr-un vis,
unde nu-s intrebari
griji nici mister,
ci doar soare
si cer necuprins.
Las ochii
sa planga de dor
si m-ascund
pe-un petic de nor.
Ascult cu nesat
al cerului cor, ce
indeamna la pace
pe-acel ce...
se-ntoarce la viata
de pe-al lumii meleag
si accepta,
sa ramana acasa
imbracat in lumina
si Alb de mireasa!
elena marin alexe- Cluj

21 de comentarii:

monik spunea...

Adorare.. este primul lucru la care m-am gandit... sunteti indragostita si stiti foarte bine ce vreau sa spun ;;) Frumoasa poezie!

mihaela popa spunea...

minunata poezia

kis spunea...

Foarte frumos mesajul.

un weekend aproape de suflet!

ELENA spunea...

Cu cat urc
mai aproape
de cer
simt ca ma-ntorc
intr-un vis
unde nu-s intrebari
griji nici mister,
ci doar soare
si cer necuprins.
Superbă draga mea Tiză..
Un sfărşit de săptămână frumos vă doresc!
Vă pup şi îmbrăţişez cu mare drag!

tasha spunea...

Frumoasa poezie,ca sufletul tau...un weekend de vis sa ai!:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri:)va imbratisez cu drag

Kalliope spunea...

aceste versuri minunate sunt ca un cantec de slava...

marada spunea...

"Si m-ascund
pe-un petic de nor" ... tare frumos!

Romina spunea...

frumos.

elena marin-alexe spunea...

monik-
Ai ghicit, draga mea.Sunt tare tare, indragostita de Isus, Lumina Lumii!

elena marin-alexe spunea...

mihaela popa-
Multumesc pentru apreciere,Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Astept cu nerabdare zorii nuntii Fiului de imparat!Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Soare si cer necuprins...iti doresc Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc draga mea. Astept pe ISUS cu mare nerabdare....

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
O zi ferice sa ai!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
I-as canta si L-as lauda vesnic, caci merita. Imbratisari pentru voi dragilor!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Incerc sa m-ascund...printre versuri.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

romina-
Multumesc draga mea!

vyky spunea...

În ceasul tainic, de alba primăvară,
fi-voi-n zorii dimineţii ,
când voi uita de dor, de chin,
în slavă…..-Mă uit în ochii Tăi iubitul meu
Mă prinzi, mă ridici,
Speranţa mea e totuşi o mare biruinţă
Iubitul meu, Hristos sa vii cât mai degrabă.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Oda pentru Isus! Asa s-ar putea numi aceste minunate versuri ale tale .Fii binecuvantat.

elena marin-alexe spunea...

my treasure-
Nu esti uitata! Si nu numai atat, esti mult iubita, crede doar si va fi bine.
Trebuie sa vb. macar pe mess.....