vineri, 2 aprilie 2010

La Multi Ani, Lidia, fiica mea draga! Fii binecuvantata!

8 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, SĂ FIE SĂNĂTOASĂ ŞI SĂ VĂ BUCURAŢI DE EA! SĂ AIBĂ PARTE NUMAI DE BINE! SĂ AVEŢI SĂRBĂTORI FERICITE, CU LUMINĂ ÎN SUFLET ŞI GÂNDURI!
Geanina şi Cristian Lisandru

Zenna spunea...

La mulţi ani şi din partea mea, să îi dea Dumnezeu sănătate multă şi tot ce poate fi mai bun!!

ELENA spunea...

LA MULŢI ANI!
Şi din partea mea,să vă trăiască
şi să vă aducă numai bucuri!
O seară minunată scumpa mea Tiză!

miki spunea...

La multi ani si de la mine!

Mihaela Petrescu spunea...

La multi ani, mamico! Sa-ti traiasca , sa fie sanbatoasa si sa-i ajute Dumnezeu in toate! Si sa te binecuvinteze Dumnezeu si pe tine! Ca fara tine , nu era ea si asa mai departe !

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian, Zenna, Elena, Miki, Mihaela Petrescu, multumirile mele pleaca spre voi, cu toata dragostea si prietenia.Dumnezeu sa va binecuvanteze!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani si din partea mea, Dumnezeu sa o ocrotesca de rele

elena marin-alexe spunea...

Aripi de fluture-
Multumesc mult!Fii binecuvantata!