luni, 19 aprilie 2010

M-am intors!


Am revenit acasa, dupa o saptamana si ceva, pe care am petrecut-o la fiica mea, in frumosul oras Cluj Napoca.Sa fiu sincera, m-am exprimat destul de modest cand am spus despre Cluj, ca este frumos. Nu doar atat poti spune, dupa ce ai petrecut mai mult de o saptamana, in acest elegant si discret totodata, un oras care iti impune pur si simplu respectul.
M-am hranit cu cerul primavaratec si am respirat cu nesat aerul usor umed si proaspat care venea in rafale, pe malul Somesului, invaluindu-ma ca intr-o perdea maiastra, prin care eram invitata sa admir creatia de la acel nivel , de unde nu poti decat sa ramai mut de uimire si fascinatie, in fata Creatorului.
Am adus cu mine si cateva ilustrate, special pentru voi  prietenii mei.
PS. Va invit sub copac sa ne bucuram impreuna de mireasma florilor....

34 de comentarii:

Mihaela Petrescu spunea...

Minunate. Bine te-ai intors!

mmary spunea...

Ati fost asa de aproape de mine doamna Elena... :)

...imi sunt atat de cunoscute si de dragi aceste locuri...iar prima fotografie e senzationala...

Va imbratisez cu drag, acolo , sub copacul inflorit, o imbratisare cu flori si miresme...

Fiti binecuvantata !

April spunea...

Bine ai revenit. Da, Clujul este un oras minunat, mi-ai rascolit amintirile sin vremurile studentiei. Un oras de neuitat!

denisia spunea...

Pari asa fericita. Trebuie sa mergi mai des la Cluj, la fiica ta.
Te imbratisez sincer.

tasha spunea...

Multumim pentru imagini....ai venit mai vesela si mai intinerita de la Cluj...

Lisandru Cristian spunea...

Bine aţi revenit, vă aşteptam cu mare drag! Şi aţi revenit cu zâmbetul pe buze şi cu fotografii foarte frumoase... Poveşti de pe malul Someşului... O săptămână cât mai bună vă doresc!

Delyrics spunea...

Bine-ati revenit,
Si vad ca ati fost la Cluj, orasul meu, ce ma bucur ca va place!! :x
O saptamana binecuvantata, de primavara!

Octavia spunea...

Clujul chiar e un oras f frumos, curat, civilizat.Am avut ocazia sa mergcu sotul meu, de foarte multe ori acolo de anul trecut incoace, unele vizite triste (mama a stat o luna in spital, a suferit o operatie) si fericite, vizitand 2 cumnatele si petrecand timpul cu ele. Pacat ca am o perioada mai aglomerata acum, ca as da o fuga pe dealul Feleacului.

dyanna spunea...

Bine-ati revenit.Chiar este frumos la Cluj.Pozele sant minunate.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate flori, va imbratisez si va pup

FleurduMay spunea...

Superbe poze si superb modelul:)

Este frumos orasul, nu e asa? daca da Domnul si ma luminez si evoluez asa cum vreau eu, poate merg sa fac Conservatorul acolo; vom vedea ce ne rezerva viitorul, deocamdata ma las purtata de pasii mei,nu stiu incotro ma vor duce...

Rodica Botan spunea...

Erai atit de asteptata!!! Bine ai venit!!!
E bine si placut aici in casa ta virtuala...

Ana Maria spunea...

Bine ai venit! :) Clujul este intr-adevar un oras superb, unde ambianta anilor stravechi se imbina frumos cu modernismul de azi... Un oras de "trait"! ;) Si-apoi mai e o vorba...nicaieri nu e mai bine ca acasa, care pentru multi dintre noi inseamna Ardeal!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Bine te-am regasit draga Mihaela! :D

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Sper cu alta ocazie sa tinem legatura si sa ne intalnim. Sub copacul cu flori m-am gandit la toti perietenii mei din virtual...
O zi frumoasa Mmary draga! Binecuvantata sa-ti fie inima!

elena marin-alexe spunea...

April-
Super aceasta urbe, draga April!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Eu sunt fericita tot timpul, caci IL simt aproepe pe Isus, dar acolo in Cluj...langa nepotii mei dragi, fericirea a inflorit!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Daca ar fi mai aproape as merge mai des....

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Am stat la povesti cu Somesul, pret de cateva ore...si multe lucruri am aflat.Poti sa crezi! ;))

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Clujul e un oras special pentru mine. Impune respectul calatorului. Imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Hai ca merg si eu cu tine pe deal....ce zici? E superb si peisajul te invita sa mai revii. Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
A fost o perioada minunata! O zi buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Te cred!!!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Sa te ajute Domnul la ce ti-ai pus in gand. Si eu am doua nepotele care studiaza pianul la Liceul de muzica Sigismund Toduta si au rezultate remarcabile.

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Multumesc draga mea draga de departe, dar aproape cu inima!

elena marin-alexe spunea...

Ana-Maria-
De fapt eu ma simt bine peste tot in Romania.
E asa frumoasa tara mea dar nu e pretuita de locuitorii ei...Bine ai venit draga mea, la plimbare!

just_me spunea...

ce mult ma bucur ca ati postat fotografii cu dumneavoastra...>:D< muuulte binecuvantari!!!(sper sa ajung sa vad si eu Clujul....)

ANCA spunea...

bine ai revenit :)
te pup si sa ai o zi binecuvantata !

ELENA spunea...

Aveţi dreptate când spuneţi
că vă simţiţi bine în ţara noastră
scumpa mea Tiză...
În vizită aş merge oriunde dar nu
să şi rămân.!
O zi frumoasă vă doresc!
Va pup!

elena marin-alexe spunea...

just_me-
Iit doresc sa ti se implineasca nazuintele.Si va fi asa, daca te vei baza pe EL! IMBRATISARI SINCERE!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Draga mea, abia am revenit si deja m-am apucat de gradina de flori...Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Draga Tiza, unde-i mai bine ca acasa? E frumos peste tot, dar e mai frumoasa intoarcerea acasa la tine. Te imbratisez!

Tartoras spunea...

Vaiiii, cata fericire emanati, Doamna mea!!!
Sa va traiasca fata si sa va duceti mai des la Cluj...tare bine va face!
Cu pretuire...

elena marin-alexe spunea...

Tartoras-
Cum sa nu fiu fericita , cand acolo la Cluj am o floare cu trei bobocei? Imbratisarile melescumpa mea!