sâmbătă, 17 aprilie 2010

Premiul Prieteniei!



Premiul pleaca astazi la Miki!!!http://miki-ganduripentrufiecarezi.blogspot.com   


Miki draga mea ma bucur sa vad ca desi a trecut destul  timp, nu te-ai plictisit ci  ai continuat sa ma citesti si astfel noastra a prins contur. Citesc cu mare bucurie orice postare noua pe care o asezi pe covorul casutei tale, caci sinceritatea si simplitatea cu care ornezi fiecare pagina poarta aureola unui suflet curat si sensibil. Stii sa pretuiesti prietenii si asta te onoreaza.
Sa nu mai spun de minunile care iti trec printre degete, o adevarata arta, de care se bucura mai mult fetitele tale, ele fiind principalele  beneficiare...Esti o tipa complexa si foarte sensibila si te admir pentru sensibilitate si talentul creator.
Apoi frumusetea imaginilor de pe blogul tau, ma incanta la fiecare vizita....
Mi-ai fost alaturi de fiecare data mai importanta din viata mea pe care o impartasesc cu voi prietenii din virtual si de fiecare data ai avut "un cuvant de bine" pentru mine, sau cei apropiati si dragi mie.Multumesc draga mea!
Iti daruiesc acest Premiu personalizat si te rog sa-l ridici, daca vrei bineanteles si sa-l pastrezi.


Dumnezeu sa te binecuvanteze Miki!

Premiul Prieteniei isi continua drumul spre dragii mei prieteni! Urmatorul va fi acordat  in data de 25 Aprilie!

8 comentarii:

miki spunea...

Ce sa spun?Ma onoreza acest premiu, desi cred ca sunteti foarte ingaduitoare cu mine.Incerc sa fiu un om normal si nimic mai mult.
Imi cer scuze ca desi nu pierd nici o tema afisata aici, pe blogul dumneavoastra, nu reusesc sa-mi exprim de fiecare data si parerea.Si nu vreau sa cad si eu in pacatul celor care se plang de lipsa de timp, caci mai degraba ma fac vinovata de faptul ca nu stiu sa ma organizez destul de bine.Dar ne facem noi mari si recuperam!
Inca o data va multumesc si va imbratisez cu drag!

ANCA spunea...

Elena :( imi pare sincer rau lasa ca il scot eu afara si daca o sa doresti o sa mi-l trimiti tu daca nu e ok si asa
eu am luat ce am primit :) imi pare rau
te pup si sa ai o zi Binecuvantata ...sa asculti cnatarile de pe blogul meu sper sa -0ti placa .....
te pup

Geanina Codita spunea...

Felicitări din tot sufletul pentru Mikki!

Gândurile mele bune către sufletul tău mare, draga mea dragă!

disa spunea...

Prietenia-cel mai de pret giuvaier.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Si pe mine prietenia ta, ma onoreaza si ma bucur ca te-am descoperit si am ramas prietene.
Ai toata dragostea mea prin Domnul Isus care ne iubeste pe toti.
O seara binecuvantata sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Fii linistita draga mea.Am vrut doar sa-ti spun ca acest Premiu, are o insemnatate pt. mine si pt. cei ce-l primesc si daca vei intra in arhiva mea , te vei convinge de acest lucru.
Bineanteles ca fiind printre cei ce ma citesc te consider prietena mea si o sa-l primesti si tu, draga mea prietena.
O seara frumoasa si plina de har si pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
Te imbratisez cu iubire si aripi de suflet, draga Geanina.

elena marin-alexe spunea...

disa-
Giuvaer tare rar de gasit...devine nepretuit.