sâmbătă, 24 aprilie 2010

Premiul Prieteniei !


Premiul pleaca astazi spre California la Ana Thomas, Tartoras http://tartoras.blogspot.com
Tartoras, sau Ana thomas, esti o fata frumoasa, cu un caracter bine alcatuit si care ai binevoit sa te plimbi de multe ori pe aleile blogului meu. Desi esti stabilita departe de tara natala, ai ramas fidela in simtiri cu frumosul din cultura romaneasca, de unde iti tragi seva. Nu de putine ori mi-ai  fost alaturi, mai ales la ceas aniversar, mie si celor dragi mie, unindu-ti urarile cu ale noastre inimi. Te-am simtit alaturi de mine si tin sa-ti multumesc. Admir mult la tine distinctia pura cu care stii sa te inconjuri si catr-ti pune in evidenta personalitatea. Ce imi mai place la tine? Multe...dar nu voi aminti decat cateva lucruri care m-au impresionat foarte mult. De multe ori pe blogul tau intalnesc evocari din pleiada marilor nostri cantareti sau actori si -mi place sa vad prin aceasta calitatea culturala a ta, Ana 'Tartoras'.
Variatia blogurilor tale face bine sufletului cititorului atent, deoarece abunda in sinceritate.
Imi place prietenia ta!
PS.Inca ma urmareste placut campul tau cu maci!

Dumnezeu sa te binecuvanteze Ana Thomas!

2 comentarii:

Tartoras spunea...

Doamna mea, asa cum imi place sa va spun, fiti binecuvantata!!!!
Hmmm, sunt mai mult decat onorata , sunt coplesita, de bucurie , de lucrurile care ne leaga, in ciuda distantei si a faptului ca nu ne cunoastem personal...
Daaaar, am senzatia ca va stiu dintotdeauna!!!
Va multumesc de asemenea pentru sinceritate....cat despre multitudinea de complimente...sa stiti ca mi-o iau repede in cap, ma incred foarte tare!:)

Ce sa zic mai mult....VA MULTUMESC DIN SUFLET!
Fie ca din prea plinul inimii dvs sa ne daruiti mereu cate-un strop de frumusete, fie in forma poeziei, a picturii sau a muzicii!!!

Cu mult drag si pretuire, Tartoras!;))

p.s.
o mica precizare, locuiesc in California,US...Nu ca nu mi-ar placea in Canada...;)

elena marin-alexe spunea...

Tartoras-
Draga mea draga eu asta am simtit asta am scris aici.Chiar te simt tare apropiata se inima mea.
Meriti acest Premiu personalizat, pe care eu il daruiesc doar celor ce-mi dovedesc prietenie.
Multumesc pentru precizare...made California.Am si reparat ...Te pup de mii de ori!